Godīgi sakot , Heilija tik tiešām pēc izskata bija diez gan līdzīga Mia , tik Heilijai bija garāki mati , jo Mia bija savus nogriezus , bet manuprāt viņai piestāvēja. Lai nu kā, mani nepamet greisirdība kad Mia ar Rapmonsteru kaut kur abi divi devās, mums pat nepasakot kur. Vai Mia viņam uzticās vairāk par mums ? Vai arī viņu starpā kaut kas ir ? Es ļoti ceru kad uz šiem abiem jautājumiem atbilde ir nē , jo ja tā būtu jā, tas mani ļoti sāpinātu .
Ar katru dienu man viņa sāk patikt aizvien vairāk un vairāk, kad es vairs nezinu ko lai iesākt . Es tik ļoti nevēlos izbojāt draudzību , tāpēc noklusēšu savas jūtas.
Pašlaik es klausījos kā puiši uzdod Heilijai dažādus jautājumus, un meitene atbild uz tiem.
Pēkšņi pa ausu gala sadzirdēju kad viņi runājot piemin manu vārdu.
- Kādas Mia ir attiecības ar Sugu ?- Heilija iesmejoties jautāja.
- Ja godīgi , tas vispār ļoti labas , cik nu mēs esam novērojuši ,- Jimins iesmejogies atbildēja .
- Kā tas ir ? - Meitene apjukusi jautāja.
- Nu tā kad viņi maz sarunājas , bet ļoti labi abi kominicē ar zīmēm vai skatieniem ,- Jins iesmejoties sacīja.
- Izkalusās pēc Mia ,- Heilija iesmejoties sacīja.
- Nesapratu ,- Jungkooks apmulsis sacīja.
- Viņa agrāk tā kominicēja ar.... - Heilija nepaspēja pabeigt teikumu kad telpā iesoļoja Mia ar Rapmonsteru.
- Ar nevienu , Heilij ! - Mia uzmetusi stingru skatienu Heilijai , sacīja.
- Tā nedrīgt , Heilij pabeidz savu teikumu ,- Jhops uzmetot lūpu sacīja. Heilija tik pamāja noraidoši ar galvu , un piesoļoja pie Mias. Abas meitenes pagāja no mums tālāk, un savā starpā sačusktējās.
Kas bija tas ko Heilija vēlējās teikt ? Un kāpēc Mia nevēlas lai mēs to uzzinām ? Vai tas ir tas cilvēks par kuru Mia nekad nevēlas ar mums runāt ? Un sauc viņu par " Viņš " ? Lūk tagad man moka nenormāla zinkāre.- Heilij , tik lūdzu saki kad viņiem nepaspēji neko pastāstīt par mani un viņu ?- Čukstus jautāju māsai.
- Nē , bet vai tad viņi neko nezin ?- Meitene saraugdama uzacis, jautāja.
- Nē, un es vēlos lai tas tā arī paliek ,- Nopūšoties atbildēju māsai.
- Kāpēc ?- Meitene paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Es nevēlos lai viņi zin to daļu no manas pagātnes,- ielūkojoties meitenei acīs, atbildeju. Viņa saprotoši pamāja ar galvu .
- Sarunāts, tas paliek tikai starp mums ,- Viņa pasmaidot plašu smaidu , sacīja, un apskāva mani . Kādu brīdi mēs abas stāvējām apskāvušās, un tad atraudamās devāmies pie puišiem.
- Nu puiši , nenomocījāt manu māsu kamēr biju prom?- Smejoties jautāju zēniem.
- Nē, bet Jungkooks sarunāja ar Heilija ikrīta un ikvakara randiņus ,- Tae smejoties sacīja.
- Ko ?- Apjukusi iesaucos, un skatījos ik uz māsu , ik uz Jungkooku.
- Tā nav patiesība ,- Heilija paceļot rokas gaisā, sacīja , un uzmeta nāvējošu skatienu Tae.
- Tas gan , jo mēs sarunājām vienkārši no rītiem un vakarā doties kopā skriet , jo man vienam garlaicīgi, pluss Heilija pateica kad viņa to ar dara, tāpēc domāju kad kompānijā būtu jautrāk ,- Jungkooks plaši smaidot , sacīja.
- Nu tu skaties man , metīšu acis uz jums abiem ,- saraugdama uzacis sacīju, un pēc tam izplūdu smieklos .
- Pagaidi , tu to nopietni Mia ?- Heilija apjukusi jautāja.
- Daļēji jā ,- viegli pasmaidot atbildēju. Tā jau ir , Jungkooks ir mans draugs un Heilija ir mana māsa , es negribu lai viņi viens otru sāpina vai kaut kā tā .
- Viss kārtībā Mia , es netaisos pāri darīt tavai māsai ,- Jungkooks smaidos sacīja. Es tik pamāju ar galvu un uzmetu skatienu Sugam. Zēns tieši tai brīdī domīgi lūkojās uz manis , bet pamanot manu skatienu tik vāji pasmaidīja. Es zēnam atsmaidīju , un piesoļoju pie viņa.
- Ko sēdi viens pats ?- Apsēžoties blakus zēnam, jautāju.
- A ko man citu darīt ?- Zēns iesmejoties jautāja ar pretjautājumu.
- Nu piemēram iet un runāt ar pārējiem un Heiliju ,- Iesmejoties atbildēju .
- Tu tač zini mani , man nepatīk pārāk atvērties svešiem cilvēkiem ,- Zēns nopūšoties sacīja.
- Nu jā, bet paskat , tu ar mani tagad arī esi draugos, un pats teici kad gribi pamazām mainīties,- smaidot sacīju zēnam.
- Taisnība, bet tas nav nemaz tik viegli ,- zēns nopūšoties sacīja.
- Nu labi , skaties pats kā vēlies, tik atceries kad viemēr vari vērsties pie manis,- Smaidot sacīju zēnam, un ielūkojos viņa acīs. Ak Dievs kā man gribās viņu noskūpstīt , bet es nedrīgstu.
- Kāpēc tu tā lūkojies uz manis ?- Zēns mazliet apmulsis jautāja.
- Oh , piedod , es aizdomājos ,- novērsusies sacīju, un nervozi iekodu sev lūpā.
- Ļauj minēt , par to ko tagad lai iesākt tālāk ?- Zēns iesmejoties jautāja.
- Oh , jā , heh,- iesmejoties atbildēju. Man nepatīk melot , bet šai gadījumā ir labāk oad samelojos nevis pasaku patiesību.- Viņi abi izskatās tik tuvi ,- Plaši smaidot sacīju , un lūkojos uz Mias un Sugas.
- Tā ir , - Rapmonsters smaidot atbildēja, un palūkojās uz manis.
- Nu Heilij , kā tev patīk Koreja ?- Viņš iesmejoties jautāja.
- Man ļoti patīk, es šeit nebiju bijusi vairāk kā astoņus gadus, ir pāris vietas izmainījušās, bet citas nē,- Iesmejoties atbildēju zēnam.
- Nu tas ir labi , - Zēns smaidot sacīja.
- Heilij, tu vari man iedod savu numuru ?- Jungkooks smaidot jautāja, kas lika man samulsts. Viņš grib manu numuru ?
- Am , kāpēc ?- Apmulsusi iesaucos.
- Nu kā tas mēs sarunāsim cikos dosimies skriet ?- zēns iesmejoties jautāja.
- Āaa jā , pareizi,- īsi iesmejoties sacīju, un aši ierakstīju zēnam telefonā savu numuru , un viņš savu man.
- Izskatās kad tavs telefons ir diez gan jauns,- Jungkooks apētot manu telefonu , sacīja.
- Ir jau arī, trīs dienas atpakaļ Mia man nopirka jaunu telefonu un jaunu numuru ,- īsi pasmaidot sacīju, un ieslidināju telefonu atpakaļ jakas kabatā.
- Kāpēc jaunu numuru ?- Jhops saraugdams uzacis jautāja. Es uz viņa lūkojos ar pusatvērtu muti . Es īsti nezināju ko lai atbild , jo nezinu vai viņi zin par to kad notika starp mani un maniem vecākiem.
- Neuztraucies, mēs zinām par tavu situvāciju Heilij, Jins pie tam bija tas kas nopirka tev biļeti uz šejieni ,- Jimins pasmaidot sacīja, kas lika Jinam pamāt ar galvu.
- Āaaa, nu tad man numurs ir jauns tāpēc lai viņi mani nesazvanītu ,- īsi pasmaidot sacīju.
- Tas ir diezgan dīvaini kad jūs abas ar Miu savus vecākus sauciet par viņiem ,- Tae paceldams vienu uzaci uz augšu, sacīja.
- Viņi nav pelnījuši lai mēs viņus sauktu par vecākiem,- dusmīgi norūgdama sacīju, saspiedu kopā abus kulakus.- Mia ?- Suga viegli piebalstot manu plecu , jautāja.
- M ?- Klusi sacīju, un novērsos no Heilijas un pārējiem.
- Tev rīt kaut kas ir ieplānots ? - Zēns aizligdams vienu roku aiz galvas, jautāja.
- Itkā nē , a kas ?- pasmaidot atbildēju zēnam.
- Ja tu gribi , mēs rīt varētu divatā iziet pastaigāt un tā,- zēns kautrīgi sacīja. Jēziņ cik viņš ir mīlīgs . Kā citi to var nepamanīt .
- Ar lielāko prieku pavadīšu rīdienu ar Tevi , Suga,- smaidot atbildēju zēnam.
- Oh , forši tad , es tev vakarā uzrakstīšu visu sīkāk,- zēns atsmaidot man plašu smaidu , sacīja.
- Sarunāts,- iesmejoties sacīju.
- Vispār , ko tu domā iesākt tālāk ? - Zēns viegli saraugdams uzacis, jautāja.
- Itkā man ir pāris idejas galvā, bet es pagaidām nevēlos nevienam to teikt , līdz ko nebūšu tikusi ar to visu skaidrībā,- Īsi pasmaidot , atbildēju zēnam.
- Bet Rapmonsteram pateici, ne tā ?- Zēns apgriežot acis , sacīja.
- Ak vai , man tik izskatās , vai tu esi greisirdīgs tagad ?- iesmejoties jautāju, un viegli iesitu zēnam pleciņu.
- Ne , tā nav ,- Zēns atkal apgriežot acis , sacīja.
- Nu lai jau tā būtu ,- iesmejoties sacīju, un aizverot acis, noliku galvu uz Sugas pleca.
Ja vien viņš zinātu cik man ļoti viņš patīk, bet viņš mani tik saskata kā draudzeni, tas fakts ļoti sāpina.
BINABASA MO ANG
One Day | ✔️
FanfictionDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...