" Šeit Heilija. " #15

137 17 0
                                    

Pulkstens jau rādīja pusē viens desmit, un es vēl jo projām vārtījos pa gultu. Nezinu kāpēc, bet šodien man nebija noskaņojuma neko darīt , vienīgais ko vēlējos bija gulēt un gulēt. Pats galvenas kad man visu rītu kāds bombardē ar īziņām un zvaniem, bet es esmu pa slinku šodien lai stieptos pēc telefona un paskatītos kurš ir tas cilvēks .
Vakardien kad pārados mājās pēc tikšanās ar puišiem, man uznāca luste vienatnē iedzert un paskatīties kādu seriālu. Es tik zen nebiju neko tādu darījusi, kad pat biju aizmirsu to sajūtu kad vienkārši tu velti vienu vakaru pats sev un nevienam citam.
Apgriezusies uz muguras, es vienkārši lūkojos griestos. Savā ziņā man vēl jo projām grauž tas kad mani vecāki ir pret mani tā izturējušies visus šo gadus. Mazāka kad biju es to nesapratu , bet laikam ejot es aizvien vairāk un vairāk sāku saprast un vairāk sāka sāpēt. Es ļoti ceru kad viņi pret Heiliju tā neizturās, tas mani vēl vairāk sāpinātu ja uzzinātu kad viņi tā pat izturās pret manu māsu. Viņa galu galā ir vēl jauna, un neko nesaprastu, tas viņu burtiski iznīcinātu. Man viņas tik ļoti pietrūkts, ja vien man būtu viņas telefona numurs, es tik vienu reizi viņai pazzvanītu un apvaicātos kā iet , bet man nav ne viņas numura ne es viņu varu atrast kādā sociālajā tiklā. Mazliet arī iegrauž tas kad viņa ar mani šo četru gadu laikā nav nemaz sazinājusies. Es savu numuru neesmu mainījuši , pluss viņai mans numurs bija kad devos prom.
Gadi nopūsdamās, es beidzot izlīdu no gultas savā pidžāmā, kas sastāvēja no melniem šortiem un balta t-krekla . Pieejot pie telefona , sapratu kad mani visu šo laiku ir bombardējuši Bts puiši, nu gandrīz visi , izņemto Sugu protams . Kārtējo reizi gari nopūsdamās , es devos uz vannasistabu.




- Cha Eunwoo , kāpēc Mia neatbild nevienam no mums ?- Tae sažmiedzis acis , jautāja zēnam, kas lika uzreiz viņam pārtraukt skatīties telefonā.
- Viņa neatbild jums ?- Zēns smejoties jautāja, kas lika visiem apmulsts. Kāpēc viņš smejas ?
- Jā ,- Jins īsi pasmaidot atbildēja.
- Tas gan jau tāpēc kad viņa ir nogurusi ,- Zēns nopūšoties sacīja, un iztaipīja rokas.
- Kā tas ir ?- Paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāju.
- Es vēl jo projām nespēju pierast kad tu esi sadraudzējies ar mani māsīcu , Suga ,- Cha Eunwoo iesmejoties sacīja, kas lika pārējiem zēniem pamāt ar galvu .
- Atkal jau sākas ,- Gari nopūties sacīju.
- Viss tak kārtībā, man nav nekas pret to , man ir prieks kad esi viņu pielaidis sev klāt ,- zēns plaši smaidot sacīja.
- Nu jam , tā tu ar man neatbildēji,- viegli saraugdams uzacis , sacīju.
- Viņa gandrīz visu pagāšo nakti vienatnē dzēra , skatījās seriālu kaut kādu un atpūtās,- Zēns viegli pasmaidot , atbildēja uz manu jautājumu.
- Kāpēc viņa dzēra vienatnē ? Pluss viņai viss kārtībā ?- Jimins uztraukts jautāja, kas lika man saraugt uzacis.
Man nepatīk tas kad zēns tik ļoti uztraucas par Miu , vai vispār kāds no viņiem ar viņu runā. Es nezinu kāpēc tā ir .. varbūt tā ir greisirdība ? Varbūt vienkārši kaut kas cits ?
- Viss tak kārtībā puiši , tas ir tieši tas ko viņai vaidzēja, jo es jau uztraucos par viņu ,- Zēns viegli smaidot sacīja. Kāpēc viņš runā visu laiku caur mīklā ? Agh..
- Es nesapratu,- Rapmonsters saraugdams uzacis , sacīja.
- Es ar ,- Jungkooks apmulsis piebalsoja.
- Nu kā, viņa visus šos gadus ir tik ceļojusi , smagi strādājusi un vispār nav vienkārši vienu dienu pavadījusi pa mājām bezrūpīgi uzvedoties. Tas bija tieši tas kas viņai bija vajadzīgs, jo man bija baill kad meitene ir iegājusi pārāk dziļi sava sapņa piepildīšanā kad vispār ir aizmirsusi ikdienišķas lietas,- Zēns gari nopūsdamies beidzot mums skaidri pastāstīja kāpēc Mia šodie visu ignorē.
- Paldies Dievam kad viss tad ir kārtībā ar viņu ,- Jhops pieligdama roku pie sirds, sacīja.
- Piekrītu ,- Jimins plaši smaidot sacīja.
- Bet viņa tač viemēr pie mums nāca smaidīdama un tik ļoti pozitīva kad nekādīgi nevarēja pateikt kad ar viņu kas tāds ir noticis ,- Tae viegli saraugdams uzacis, sacīja.
- Aiz tā plašā smaida viemēr var slēpties kas cits, galu galā tā ir Mia , viņa ne pārāk patīk izrādīt negatīvās emocījas, tāpēc jau viņa viemēr smaidīs kaut vai asaras acīs būs,- Cha Eunwoo viegli pasmaidot , sacīja.
- Pretstats man ,- klusi sacīju, bet protams Jungkooks to sadzirdēja.
- Tasnība tev ir ,- Zēns iesmejoties sacīja, kas lika man saraugt uzacis. Pēkšņi visiem zēniem izņemto mani novibrēja telefoni.
- Mia tikko uzrakstīja kad ar viņu viss ir kārtīā , un kad drīz ieradīdies,- Jins smaidot sacīja , kas lika pārējiem piebalsot.
Nu jā, viņa visiem atbildēja izņemto mani , jo protams kā jau es , atkal viņai neko neuzrakstīju. Es negribu lai viņa padomā kad esmu uzbāzīgs, tāpēc arī neko nerakstu viņai, pluss nevēlos lai meitene uzzin pa manām jūtām pret viņu. Es nevēlos sabojāt draudzību.




One Day | ✔️Where stories live. Discover now