Beidzot , beidzot es atkal esmu Korejā. Tā sajūta ir tik vienreizēja . Vakardien kad skatījos biļetes, es pamanīju kad uz Koreju atkal ir lēts reiss , tāpēc daudz nedomājot nopirku biļeti . Esmu tik ļoti laimīga kad man atkal būs iespēja satikt puišus un galvenais Sugu . Es nezinu vai viņi būs tik priecīgi kā es , bet es esmu nenormāli noilgojusies pēc viņiem.
Pašlaik es jau atrados Cha Eunwoo mājās , un bija jau rīts. Korejā es nolaidos pēc diviem naktī un mājās bijām uz pusčetriem . Gulējusi esmu tik četras stundas, bet jūtos tik enerģijas pilna . Pašlaik mēs ar Cha Eunwoo taisāmies doties uz BigHit ēku , lai es varētu pārsteigt puišus.
Braucot uz kompāniju , es visu laiku dīdījos krēslā, ko pamanīja brālēns.
- Nervozē ?- Zēns uzmetot man ašu skatienu , jautāja.
- Nē , kāpēc lai es nervozētu ?- Īsi iesmejoties atbildēju.
Meli , es nervozēju , un kā vēl.
- Nemelo man , es redzu kad nervozē Mia ,- Zēns īsi pasmaidot sacīja.
- Jā labi , es nervozēju , kā nekā es nezinu vai viņi vispār būs priecīgi mani satiekot,- gari nopūsdamās sacīju.
- Oh Mia , tu pat nevari iedomāties kā pietrūksti viņiem ,- Zēns iesmejoties sacīja, kas lika man izbrīnīti palūkoties uz viņa.
- Nopietni ?- Šokēti jautāju.
- Nu ja tak , vakardien vēl par tevi runājām , pluss Suga pat apvaicājās kā tev iet, kas ir diez gan dīvaini ,- Zēns nopūšoties atbildēja.
- Kāpēc dīvaini ?- Paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāju.
- Jo viņš tevi ir pielaidis sev klāt, - Zēns īsi atbildēja, un noparkoja mašīnu pie ēkas. Abi izkāpdami ārā , devāmies iekšā . Pēc pāris minūtēm mēs bijām nonākušu pie viņu mēģinājumu telpas. Neko ilgi negaidot , devāmies iekšā. Es ceru kad viņi mani atpazīs, jo es tak esmu mazliet mainījusies. Ienākot telpā, visi puiši apstājās, un lūkojās uz manis . Beigu beigās Jungkooks pirmais man atpazina , un plašu smaidot pieskrēja un apskāva mani .
- Mia , Ak Dievs , tā esi tu , es nespēju noticēt kad tu atgriezies ,- Jungkooks mani atlaižot , plašu smaidot sacīja .
- Nopietni ? Tā esi tu Mia ? Oh , tu esi tik ļoti mainījusies ,- Rapmonsters pienākot pie manis , sacīja un apskāva . Pēc viņa es apskāvu visu pārējos , bet tad pamanīju kad Sugas šeit nav .
- Čau jums visiem ar , šis bija tāds kā pārsteigums ,- Iesmejoties sacīju, un pārlaidu skatienu pāru telpai. Oh , viņš guļ.
- Ej piecel viņu , gan jau viņš būs priecīgs tevi redzot ,- Tae mani piebakstot sacīja. Es viegli pamāju ar galvu , un piesoļoju pie zēna.
Tieši tā pat kā pirms trīm gadiem , es piecas reizes viegli iesitu viņam pa katru vaigu un aizspiedu deguna . Pēc neilga brīža zēns atvēra acis un šokēti lūkojās uz manis .
- Mia ?- Viņš čukstus jautāja , kas lika man plaši pasmaidīt . Es zēnu uzreiz apskāvu .
- Čau Suga ,- atraujoties sacīju zēnam.
- Esi šokēts , ne ? - Jimins iesmejoties jautāja, un apsēdās mums abiem blakus.
- Mazliet, bet ko tu šeit dari ?- Suga izbrīnīti jautāja.
- Es biju ļoti noilgojusies pēc jums visiem, tāpēc nolēmu atbraukt un apciemot jūs visus ,- Smaidot atbildēju zēnam, kas lika visiem plašu pasmaidīt , tostarp Sugam.
- Un mēs domājām kad esi aizmirsusi par mums ,- Jins uzmezdama lūpu sacīja.
- Ko ? Kāpēc ? - Viegli saraugdama uzacis jautāju.
- Jo kopš tu aizbrauci nebiji devusi par tevi nekādu zinu ,- Jhops īsi pasmaidot atbildēja.
- Ah, piedodiet , es visu laiku biju aizņemta ar ceļošanu un bloga rakstīšanu , kad man nebija nekāda iespēja sazināties ar jums ,- nogarot galvu uz leju , sacīju.
- Viss kārtībā Mia , mums ir prieks kad tu tagad ieradies ,- Tae plaši smaidot sacīja, kas lika pamāt visiem ar galvu . Es īsi pasmaidīju un palūkojos uz Sugu.
Zēns neko daudz nav mainījies , tik ir nokrāsojis sev zilus matus un vēl jo projām ir tik pat kluss kādu viņu atceros . Zēns pamanot kad lūkojos uz viņa , īsi pasmaidīja.
- Kas ?- viņs paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Tev piestāv šī matu krāsa ,- Plaši pasmaidot sacīju.
- Oh, paldies ,- zēns apmulsis atbildēja, un novērsās no mana acu skatiena.
Ak vai , viņš izskatās tik mīlīgi kad ir samulsis.
- Mia ?- Brālēns pienākot pie manis , sacīja .
- M ? - Paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāju.
- Man ir jādodas uz savu mēģinājumu , tu paliksi šeit , vai dosies man līdzi ? - Brālēns viegli pasmaidot jautāja.
- Protams kad viņa paliks šeit , man ir tik daudz jautājumi viņai ,- Jimins plaši smaidot , atbildēja manā vietā, kas lika man iesmieties.
- Es palikšu , ja nu kas ceļu uz mājām atceros perfekti un mājas atslēgas man ar ir ,- plaši smaidot sacīju brālēnam, kas lika viņam iesmietiee un doties prom .
- Tagad stāsti man Mia , kur tu esi pabijusi pa visiem šiem gadiem ?- Jimins plaši smaidot jautāja.
- Jiminie, tu viņai to jautā tā kā pats nezinātu ,- Rapmonsters smejoties sacīja.
- Es nesapratu ,- mazliet apmulsusi sacīju.
- Puiši regulāri seko līdzi tavam blogam ,- Suga klusām sacīja, bet man to dzirdot ..
- Hmm , nopietni ?- Iesmejoties jautāju, kas lika visiem puišiem pamāt ar galvu kad jā.
- Tavs blogs ir vienkārši vienreizējs Mia ,- Jins plaši smaidot sacīja.
- Liels paldies , bet nevaig mani mulsināt,- Palsēpjot seju savās plaukstās, sacīju , kas lika visiem iesmieties.
- Sarunāts ,- Jungkooks pasmaidot sacīja.
- Jungkook , ak sīko Kookie , tu esi izaudzis tik liels jau , šausmas ,- Bužinot zēna vaigus , sacīju, kas lika visiem smietes bet Jungkooka nelaimīgam sēžot man pretī.
- Man sāp Mia ,- Jungkooks uzmetot lūpu , sacīja.
- Neļausi tantei Mia pamocīt mazo Jungkooku kuru neesu satikusi trīs gadus ?- Viegli saraugdama uzacis , jautāju.
- Nesaki tā , tu neesi tante , pluss tas liek man justies neērti ,- Jungkooks iesmejoties sacīja.
- Nu labi , labi , es jau tik jokoju , bet ja tā nopietni , tu tiešām esi izaudzis liels , - Plaši pasmaidot sacīju.
- Protams , man ir jāaug lielam un stipram ,- zēns iesmetojies sacīja.
- Jā, Jungkooks ir izaudzis ne tikai liels vizuāli bet arī uzvedībā,- Jimins smejoties sacīja.
- Es tā skatos , vairs nav to ašo piezīmju no viņa puses,- viegli pasmaidot sacīju.
- Šī saruna man liek justies neveikli ,- Jungkoos viegli nosārcies sacīja.
- Tak viss labi ,- iesmejoties sacīju zēnam. Viņš tik pamāja ar galvu , un apsēdās blakus Sugam.
- Un kā ir ar jums puiši ? Kas ar jums ir noticis visu šo gadu laikā ?- Plaši pasmaidot jautāju.
- Esam paspējuši izdot jau trīs abūmus , mums bija viena pasaules tūre un brivajā laikā katrs daram savas nodarbes,- Rapmonsters pasmaidot atbildēja.
- Nu malači, ko lai saka , man ir prieks par jums ,- Plašu smaidot sacīju, kas lika Sugam iespurgties. Es zēnam uzmetu dīvainu skatienu.
- Kas tas tikko bija ?- Paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāju .
- Viss kārtībā,- Viņš klusi sacīja un aizvēra acis .
Jā , zēne nav vispār mainījies.
- Mia , būtu forši ja tu iedotu mums savu numuru lai mēs ar tevi varam sazināties, jo pirms trīm gadiem kad tu devies prom , tu mums viņu neiedevi ,- Tae uzmetot lūpu sacīja , kas lika man iesmieties.
- Jums ir kāda lapiņa kur varu viņu pierakstīt ? Pēc tam visi varēsiet norakstīt ,- Īsi pasmaidot sacīju.
- Lūdzu ,- Jhope pasniedzot man līmlaptiņu ar piltspalvu , sacīja. Es ātri uz tās uzrakstīju savu numuru un pasniedzu atpakaļ.
- Vēlāk varēsiet norakstīt , bet nu tagad es domāju kad varētu jau doties, gribu aziet nopirkt savu rīta kafiju un pastaigāt pa pilsētu ,- pieceļoties kājās, plaši smaidot sacīju.
- Jau tik ātri ? Žēl ...- Jugkookd noskumi sacīja.
- Nejau es dodos pa visam prom, jums tagad ir mans numurs , un kad gribēsiet mani satikt , uzrakstāt, bet lūdzu pierakstāt klāt savu vārdu ,- iesmejoties sacīju un apskāvu katru zēnu , un tad pagriezos pret Sugu kurš vēl jo projām sēdēja dīvānā ar acīm ciet .
- Viņš visticamākas guļ , tāpēc kad viņš pamostas , pasakiet attā no manis ,- Iesmejoties sacīju un devos prom no zēniem.
Ak vai , esmu tik laimīga kad atkal viņus satiku un galvenais Sugu .
YOU ARE READING
One Day | ✔️
FanfictionDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...