Viņš man uzrakstīja pirmais. #24

121 20 4
                                    

Es esmu tik ļoti laimīga kad viss ko vēlējos viņiem teikt izdevās. Tā lai jūs saprastu par ko es runāju , es Jums paskaidrošu. Vakardien kad devos uz domi, es viņiem visiem pastāstīju savu stāstu, protams sākumā viņi īsti negribēja ticē, bet pēc tam kad apskatīja manu blogu un to kur pēdējos gadus esmu dzīvojusi, viņi noticēja visam un beidzot parakstīja papīrus ar atļauju kad varēšu ar Heiliju dzīvot Korejā. Protams meitenei vēl neko neesmu pateikusi, jo vakardien ļoti vēlu pārados atpakaļ viesnīcā, un viņa jau gulēja, tāpēc biju nolēmusi šodien viņai to pateikt.
Pašlaik pulkstens bija jau pusē viens dienā, un meitene vēl gulēja.
- Šausmas kā tas bērns mīl miegu ,- klusi pie sevis nomurmināju, un ieslēdzu telefonu. Vakardien kad devos uz tikšanos , es telefonu biju izslēgusi un pa visam pēc visa aizmirsu ieslēgt.
Kad telefons ieslēdzās man uzreiz atnāca daudz paziņojumi, un lielākā daļa no tiem bija no puišiem. Sākumā kad sāku lasīt viņu īziņas, es nevarēju saprat par ko viņi runā, bet tik pēc tam sapratu, Heilija bija viņiem pateikusi taisnību. Ak tā sīkā, nu viņa man norausies pēc tam. Atbildējusi visiem puišiem kad tagad viss ir kārtībā, es pamanīju kad Suga man ir uzrakstījis. Ak mans Dievs.. ir tik ilgs laiks jau pagājis kopš pēdēji reiz ar viņu sazinājos.

Suga 🍉
Sveika. Diez gan ilgs laiks pagājis kopš pēdējo reizi kontaktējāmies. Kā tev klājās ? Es dzirdēju no Heilijas kad jums neko spīdošu tur neiet.

Izlasot viņa īziņu man vēdarā sāka valdīt dīvaina sajūta. Uh, Mia, nomierinies, tas ir tikai Suga. Priecājies kad viņš nepiemin to dienu.

Es
Sveiks. Tas gan, diezgan ilgs laiks pagājis. Man iet jau daudz labāk kopš vakardienas. Kā tev pašam ? Un tagad viss ir kārtībā, visu ko jums vakardien pateica Heilija es nokārtoju. ☺️

Suga 🍉
Man arī iet labi, tik mazliet noguris pēc kocertūres. Kā tas ir ?

Es
Oh, nu tad atpūties kārtīgi, labi ?
Tas ir tā kad man ir atļauja kad drīgstu ar Heiliju dzīvot Korejā. Vakardien kad jūs runājāt visi video zvanā, es Heilijai nezinot devos uz Domi lai parunātu aci pret aci ar viņiem visiem viena. Pāris stundas tur pavadīju stāstot visu savu stāstu un to visu kas ir piedzīvot šeit Anglijā man ar Heiliju, līdz beigās viņi parakstīja dokumentus ar atļauju . Tikai kušs, pārējie puiši vēl neko nezinu un Heilija ar , viņa vēl guļ. 😅

Suga 🍉
Ak Man Dievs.. tas ir tik lieliski Mia . Apsveicu tevi . Nespēju sagaidīt kad atgriezīsies Korejā, esmu noilgojies pēc tevis..

Es
Paldies, un es arī ilgojos pēc tevis.
Oh, Heilija ceļās, es tev uzrakstīšu vēlāk , labi ? Attā.

Suga 🍉
Sarunāts. Attā Mia ☺️

Aizbloķējusi telefonu, es to iemetu gultā un paskatījos uz Heilijas kura pašlaik staipījās.
- Labrīt Mia , kur tu vakar biji pazudis tik ilgi ? - Meitene nožāvājoties jautāja, un piecēlās kājās.
- Biju uz domi, bet kāpēc tu puišiem vakar pateici taisnību ?- saraugdama uzacis jautāju, kas lika meitenei nobījušai palūkoties uz manis.
- Viņi par tevi Mia uztraucās, man bija grūti nolūkoties uz viņiem tādiem,- Meitene nokardama galvu uz leju, atbildēja.
- Labi , bet man tev ir labas ziņas,- uzligdama roku uz meitenes pleca, sacīju, un veltīju viņai plašu smaidu.
- Kādas ?- viņa apjukusi jautāja.
- Mēs dzīvosim Korejā, - Smaidot sacīju. Meitene pirmās sekundes lūkojās uz manis šokēta, un pēc tam plaši smaidot mani apskāva.
- Ak mans Dievs, Mia .. kā viņi piekrita ? Es esmu tik laimīga..- meitene atraudamās no manis, jautāja.
- Vakardien kad tu runāju ar puišiem video zvanā , es devos uz Domi un viņiem pastāstīju visu savu stāstu, tas lika viņiem mainīt domas un parakatīt atļauju,- smaidot atbildēju meitenei.
- Puiši zin ?- Meitene smaidot jautāja.
- Tikai Suga un ChaEunwoo,- Smaidot atbildēju.
- Suga ? Tu beidzot ar viņu sazinājies ?- Meitene kustinot uzacis uz augšu un leju, jautāja.
- Viņš pirmais man uzrakstīja, un par brīnumu neko neteica par to pēdējo reizi kad tikāmies,- viegli pasmaidot atbildēju.
- Nu tad jau lai , galvenais lai starp jums atkal viss ir labi ,- Meitene pieejot pie kofera, sacīja.
- Tas gan ,- Iesmejoties atbildēju.
- Kad mēd lidojam uz Koreju ?- Meitene atraujot skatienu no drēbēm, jautāja, un palūkojās uz manis.
- Es no rīta nopirku jau biļete pēc trīm dienām,- pasmaidot plašu smaidu, atbildēju māsai.
- Tad lieliski, man būs laiks nopiekt kaut ko Jungkookam ,- viņa klusām sacīja, kad lika man iesmieties.
- Tev viņš ir iepaticies, ne tā ?- Paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāju.
- Jā, bet kušs, dzīvosim redzēsim kā būs,- viņa iesmejoties sacīja, un ar kaudzīti drēbju iegāja vanasistabā.
Man pat nav jālauza galva, jo es jau zinu kad viņi būs kopā. Puss gadu atpakaļ es biju redzējusi īpašajā spanī kad Jungkookam būs meitene kas būs par viņu īsāka un ar brūniem , lokainiem matiem. Sapnī es neredzēju viņas seju, bet tagad es zinu, tām meitene bija Heilija, jo cik zinu puisim nav nevienas citas draudzes kā tik izņemot mani un Heiliju.
Viegli pasmaidot par savām domām, es ieslēdzu datoru, lai varētu uzlikt fonā kādu mūziku kamēr kārtoju koferi. Nu ko , vēl tikai trīs dienas.





- Puiši, Heilija tikko uzraktīja kad vēlāk ar Miu mums pazvanīs video zvanā ,- Jungkooks plaši smaidot sacīja. Visticamākas viņas tagad pateiks labās ziņas.
Lai nu kā, esmu tik ļoti laimīgs kad beidzot starp mani un Miu viss atkal ir kārtībā. Protams es viņai neko nerakstīju par to atgadījumu, jo domāju kad viņa arī jutīsies neērti, bet nu tik un tā esmu priecīgs kad tagad viss ir atpakaļ savās sliedēs.
Pēkšņi man blakus apsēdās Jungkooks un plaši smaidot lūkojās uz manis.
- Tu šodien izskaties tāds laimīgs,- zēns iesmejoties sacīja, un palūkojās uz manis.
- Ir iemesls,- viegli atsmaidot, sacīju.
- Uzrakstīji viņai ?- Zēns priecīgs jautāja.
- Jā, mēs mazliet sarakstījāmies, bet tad viņai bija jāiet jo Heilija cēlās,- Iesmejoties atbildēju zēnam.
- Malacis vecīt, tagad viss ir kārtībā, ja ?- Zēns uzliekot roku man uz pleca, jautāja.
- Jā, - Īsi pasmaidot, atbildēju.

- Jā, - Īsi pasmaidot, atbildēju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
One Day | ✔️Where stories live. Discover now