- Sveika , tu laikam esi tā Mia par kuru Jimins man bija stāstījis , ja ?- Kāda sieviete skatoties uz manis ar dedzinošu skatienu , jautāja.
- Un tu būtu ?- Paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāju.
Es ļoti labi apzinos kad šis pašlaik ir tikai sapnis no nākotnes, bet kas pie velna viņa ir ?
- Esmu Elēna, Bts puišu draudzene ,- Viņa ar indīgu smīnu uz lūpām, atbildēja.
- Tiešām ? Tad kāpēc visu šo gadu laikā nekad neesmu dzirdējusi par tavu eksistenci ?- Ar tādu pašu smīnu uz lūpām, jautāju viņa.
Nē, nē, nē ! Aizveries Mia , nedari to . Tev nevaig nekādu konfliktus nākotnē. Sasodīts kāpēc es nespēju pati runāt ? Kāpēc ?!
- Paklaucies sīkā žurka, turies pa gabalu no maniem puišiem, un galvenais no Sugas, vai arī tu pa to samaksāsi,- viņa dusmīgi noskaldīja, un devās prom.
Es pat nepaspēju acis samirkšķināt, kad jutu kāds cenšās mani izraut ārā no šī sapņa.Strauji atverot acis vaļā, es pielēcu kājās. Tik pēc pāris sekundēm sapratu kad Heilija mani uztraukti vēro.
- Tev viss labi ?- Māsa pienākot man klāt, jautāja.
- Jā, tik slikts sapnis,- ielūkodamās māsas acīs, atbildēju, un beigās vāji pasmaidīju.
- Nu labi, lai nu kā, taisies, pēc divām stundām puiši būs klāt, un mēs dosimies uz pludmali,- Meitene sasitot abas plaukstas kopā, priecīga sacīja.
- Oh, pa visam piemirsu kad šodien ir tā diena ,- īsi iesmejoties, sacīju.
Pff, meli, es par šo dienu esmu domājusi pēdējās dienas, jo galu galā, šodien mēs paziņosim puišiem un Heilijai , kad ar Sugu esam pāris.
- Eh , trakus ar tevi Mia , - Māsa metot man ar spilvenu, sacīja. Protams es to paspēju noķert un iesmieties.
- Teci tik ārā no manas istabas, es gribu sataisīties, un aši pārskatīt mantas,- stumjot meiteni ārā no istabas, sacīju. Viņa tik iesmējās, un pari brīvprātīgi izgāja ārā.
Tiklīdz kā Heilija bija pametus manu istabu, es apsēdos gultā, un saķēru ar rokām galvu. Kā lai saprot to sapni ? Puiši man nekad nav stāstījuši par kaut kādu Elēnu, turklāt viņiem šķistu dīvaini kad peikšņi ieminētos par viņu. Bet visvairāk mani nelika mierā viņas draudi , viņa vēlēsies lai es atstāju puišus vienu un šķiros ar Sugu. Tā nedrīgst, es nekad un ne par ko netaiso izslēgt viņus no savas dzīves.
Bāc, mani nekad mūžā nav mulsinājis nevies sapnis , kā šis. Labi viss, pietiek man lauzīt galvu par kaut kādu maitu, kura taisās man nākotnē izbojāt dzīvi. Kad pienāks tas laiks kad iepazīšos ar viņu, tad arī visu noskaidrošu un pielikšu viņu pie vietas.
Aptuveni pēc pusotras stundas , es biju beidzot gatava, un pāedusi brokasti. Pašlaik mēs abas ar Heiliju skatījāmies datorā kaut kādu romantisko filmu , kur meitene ir slima ar kaut kādu neārtējamu slimību, un viņas puisis to nezina. Nezinu, manuprāt tā filma bija mazliet par traku samākslota, jo būsim reāli. Ja tu ar to cilvēku pavadi dienu dienā, nu nevar būt tā, kad viņš nepamana kad ar tevi kaut kas nav kārtībā.
- Tā filma ir pārāk samākslota,- Heilija aizverot datoru, sacīja.
- Piekrītu, man ne pārāk patika viņa,- Iesmejoties sacīju, un ieliku traku mašīnā netīro krūzi.
- Tas gan , - Meitene nopūšoties piebilda.
Tik tagad pamanīju kad māsa izskatās mazliet noskumusi par kaut ko. Diez kas viņai noticis ? Nevar būt kad viņa pārdzīvo vēl jo projām par vecākiem , vai arī iespējams viņa ir sastrīdējusies ar Jungkooku ?
- Heilij , tev viss labi ?- paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāju viņai.
- Jā, kāpēc jautā ?- viņa pasmaidot atbildēja.
Es ļoti pabi redzu kad tas ir samākslots smaids, viņa parasti tā nekad nedara.
- Es esmu tava māsai Heilij, es redzu kad tas ir samākslots smaids, pluss es redzu kad tevi kas nomāc ,- Nopūšoties sacīju meitenei.
- Tas nav nekas traks Mia , man viss ir labi ,- viņa paraustot plecus, atbildēja.
- Varbūt vēlies par to parunāt ?- paceļot vienu uzacis uz augšu, jautāju.
- Es nezinu Mia , varbūt kādu citu dienu, es vispirms gribu tik galā domām,- Meitene skumji pasmaidot , atbildēja. Es tik viegli pamāju ar galvu , un tieši kāds piezvanīja pie durvīm. Beidzot, puiši ir klāt.
Abas ar māsu saskatīdamās, paķērām savas mantas, un devāmies pie durvīm. Atcerot tās, mums pretī stāvēja Tae.
- Labrīt meitene, esiet gatavas piedzīvojumam ?- Tae plaši smaidot, jautāja.
- Protams, nevaru vien sagaidīt, - Heilija iesmejoties atbildēja, kad lika man pamāt ar galvu .
Uzmetus acu ceļam, pamanīju kad dosimies uz pludmali ar mazo busiņu. Jā, tā pat ir labāk, visi kopā, nevis katrs ar savu mašīnu.
Nonākot pie busiņa, Tae ielika mūsu mantas bagāžniekā , un ļāva mums jau kāpts iekšā.
Sanāk tā, kad pie stūres sēž Jins , viņam blakus RapMonsters, otrajā rindā Jimins, Jungkooks, un Heilija, trešajā Jhops un Tae , un ceturtājā es ar Sugu.
Apsēdusies blaukus Sugam, es viņam uzsmaidīju plašu smaidu, kas lika viņam mazliet nosārkt. Aj, tas ir tik mīlīgi.
- Nu ko meitenes, esiet gatavas ?- Rapmonsters pagriežoties uz aizmuguri, jautāja.
- Jā, es tik sen neesmu bijusi pie pludmales,- Heilija sapņaini noteica, kas lika mums pārējiem iesmieties.
- Un kā ar tevi Mia ? Kad tu pēdējo reiz biji pie pludmales ?- Jimins pagriežoties pret mani, jautāja.
Šausmas, es ar viņu neesmu runājusi kopš tās dienas , kad viņš man pateica ka viņam patīku. Es pat mazliet neveikli jūtos viņa klābūtnē, pašlaik, un galvenas jau ir tas , kad es Suga neko par to neesmu teikusi. Zinu kad ir slikti noklusēt ko tādu, bet godīgi sakot, man ir bail viņa to teikt.
- Pagāšogad biju Īrijā pie pludmales, tākā nesen esmu bijusi,- paraustot plecus, atbildēju, un centos izvairīties no zēna skatiena.
- Nu nekas, tas galu galā ir arī gads jau ,- Jhops iesmejoties sacīja.
- Labi bērni, tad dodamies , - Jins iedarbinot busiņu, sacīja, un iesmējās.
- Es neesmu bērns ,- Jungkooks dusmīgi norūgdams , sacīja.
- Jūs visi priekšs manis esiet bērni ,- Zēns uzmeto ašu skatienu uz atpakaļu, sacīja.
- Labi , tad mēs tevi sauksim par manu , ne tā Heilij ?- Jungkooks palūkodamies uz Heiliju, sacīja.
- Droši ,- meitene iesmejoties sacīja.
Pārējo brauciena laiku, es vairs īsti neieklausījos tajā ko pārējie runā, jo vēroju manas un Sugas sadotās rokas. Pats zēns bija jau kādu laiku atpakaļ aizmidzis, bet manu roku no sava tvēriena nelaida vaļā.
Diez zēns nervozē par to , kad būs jāpasaka pārējiem par to kad mēs tiekamies ? Jo es personīgi ļoti nervozēju. Man ir bail no viņu reakacijām.
- Es tik ļoti gribu tagad tevi apskaut,- Suga ar acīm ciet, čukstus sacīja, kas lika man mazliet satrūkties. Pēc pāris sekundēm zēns atvēra vaļā acis.
- Man arī ,- plaši pasmaidot, atbildēju.
- Esi gatava viņiem pateikt ?- Zēns lūkodamies man acīs, jautāja.
- Jā, un kā ar tevi ?- viegli pasmaidot, sacīju.
- Arī, nevaru sagaidīt kad varēšu viņiem pateikt kad esi mana , tikai mana , - Zēns plaši smaidot, sacīja.
Uh, tas ir tik ļoti mīļi, es nevaru. Esmu pateicīga visiem augstākajiem spēkiem, kad viņi ir devuši man iespēju būt ar šo vienreizējo zēnu.
- Par ko runāja ? - Tae pagriežoties pret mums, jautāja. Paldies Dievam , kad viņš nekādīgi nevar redzēt to , kad mēs ar Sugu esam sadevušies rokās, jo man nekādīgi negribās laist viņa roku vaļā.
- Par pludmali ,- Suga ātri atbildēja, kas lika Jhopam arī pagriezsties pret mums.
- Ko tieši ?- Zēns paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja, kas lika Tae piebalsot.
- Par to , ko mēs varētu tur visi darīt, lai nav tā , kad aizbraucam , un ir galaicīgi,- ātri pateicu pirmo kas man ienāca galvā.
- Vispār taisnība , kaut kas ir jāizdomā,- pēkšņi sarunā iesaistījās Jungkooks.
- Kaut ko izdomājāt jau ?- Heilija palūkodamās uz manis un Sugas, jautāja.
- Pagaidām vēl nē ,- paraustot plecus, atbildēju.
- Domājat ātrāk, jo drīz būsim klāt,- Jins no priekšas pabļaudams, sacīja, kas lika man iesmieties.
- Es domāju kad pa dienu īsti nav vērts plānot , ko darīt , bet vakarā mēs varētu uztaisīt pasēdēšanu pie ugunskura, un parunāt,- paceļot vienu uzaici uz augšu , sacīju. Tā manuprāt būtu vispār ideāli, jo tad mēs ar Sugu varētu visiem paziņot jaunumus.
- Laba doma Mia ,- Jimins ielūkodamies man acīs , sacīja.
Protams, līdz tu uzināsi kad es tiekos ar Sugu, tu dumiķīt.
YOU ARE READING
One Day | ✔️
FanfictionDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...