Vai reiz esi iedomājies kā tas būtu , ja tu varētu nonākt pagātnē ar tagadnes domām un uzskatiem ? Kad tu varētu labot savas kļūdas un pavadīt laiku ar cilvēkiem kuru tagad vairs nav ? Jo es personīgi ļoti vēlētos . Man ļoti pietrūkst viņš , mans pirmais puisis, mana pirmā mīlestība. Ja viens es pagātnē būtu zinājusi kad viss beigsies tik ātri un šādi, es nekad nebūtu devusies tovakar ar viņu tikties. Ir pagājuši jau tik daudz gadi , bet man vēl jo projām sirds sāp par viņa aiziešanu, un kaut vai tā nav mana vaina, es tā pat uzskatu kad viņš ir miris tik manis dēļ. Jums gan jau intresē kāpēc es viņu nesaucu vārda , ja ? Es tā nedaru jo man ir grūti izrunāt viņa vārdu . Katru reizi kad es viņu pasaku , vai dzirdu kautkur , liek man acīs saskriet asarām un sirdij sākt sāpēt. Jā, ir ilgs laiks pagājis kopš viņa nāves, bet tik un tā man grauž viss tas . Lai nu kā , šodien ir pēdējā diena kad esmu Korejā, un pašlaik itkā taisījos pasākuma , līdz man sāka fonā skanēt mana un viņa dziesma. Tas uzreiz man lika sastingt , un gar acīm paskriet visiem tiem brīžiem ko pavadīju ar viņu. Lai cik ļoti es censtot , es nekādīgi nespēju viņu aizmirst. Atmiņas ir tā viena īpašība kas ar mums paliek līdz mēs aizejam no šīs pasaules, un to nevar nekādīgi mainīt.
Vakardien pēc tā kad pateicu kad redzēju murgā Sugas nāvi , zēni man uzdeva daudz jautājums. Piemērma viens no tiem bija , vai visi mani murgi un sapņi viemēr ir piepildījušies, un ko es atbildēju ar jā. Vēl otrs bija vai es zinu kad tas notiks, uz ko man īsti nebija ko atbildēt , jo pati nezināju. Bet es zēnus nomierināju ar to kad nevaig tik ļoti satraukties par to , jo ja jau es dodos prom , nekas tāds nespēss notikt , jo galu galā, viņu sadura manā klābūtnē nevis kādu citu . Vakardien pēc visas tās sarunas, zēni beigu beigās nomierinājās un devās mēģināt, toties es vēroju viņu pēdējo mēģinājumu. Diemžēl vakar man nesanāca viņiem neko pateikt par to kad dodos šodien prom uz Vīni , tāpēc nolēmu šodien pateikt pēc visa svinīgā, pirms dodos prom .
Gari nopūtusies, es aplūkoju sevi spogulī, un ieliku pēdējo auskaru ausī . Cha Eunwoo kā jau solijis , bija man nopircis vienkārši vienreizēju kleitu , kura manuprāt man piestāvēja.Uzmetusi sev pēdējo skatu spogulī, ieliku gultā savu koferi un mugursomu, un tad devos ārā no istabas lai dotos prom uz pēdējo koncertu man šeit Korejā.
Visu vakardienu, un šodienu es nespēju pātraukt domāt par Miu. Man bija tik ļoti žēl viņas, visus šos gadus viņai bija vienai pašai jānēsā šis noslēpums un jādzīvo bailēs. Kaut vai meitene no ārienes izskatījās stipra un sacīja kad ir tikusi pāri tam visam, es ļoti labi redzēju cauri viņai , kad nekas nav labi.
Ja tā godīgi , mani īsti nebaidēja tas fakts kad viņa pateica kad redzēja manu nāvi , es nezinu kāpēc, bet jutu kad nekas tāds nenotiks, un es savai intuvācījai uzticos . Lai nu kā , pašlaik mēs ar visiem puišiem bijām jau ieradušies pasākuma vietā, un gaidījām Miu ar Cha Eunwoo. Man vienīgi dīvaini liekas tas, kad Mia nevienam no mums nav iedevusi savu numuru. Vienu dienu nejauši dzirdēju kad Jins viņai jautāja viņas numuru , bet viņa tik pasmaidīja un pateica kad labāk būs ja nedos. Tas man likās ļoti dīvaini.
- Suga , Cha Eunwoo tikko uzrakstīja kad viņi ir klāt ,- Tae viegli smaidot , sacīja, un atgriezās atpakaļ pie telefona.
- Mhn ,- Gari novilku , un pievēru ciet acis.
Ar acīm ciet klausījos austiņās mūziku , un centos izdomāt iemeslu kāpēc man viņa ir tik ļoti iepatikusies. Pēkšņi man kāds apsēdās blakus un sāka bakstīt vaigu . Es dusmīgi norūcos , un taisījos jau bļaut , līdz atvēru acis vaļā un ieraucīju sev blakus sēžot Miu . Meitene skatījās uz manis ar plašu smaidu , un ar mazām dzirkstelītēm acīs. Ak Dievs , lai viņa beidz smaidīt , vai arī mana sirds tulīt izlēks pa muti ..
- Čau, ko tu te viens sēdi ? Pārējie jau aizgāja , teica lai atnāku pēc tevis ,- viņa plaši pasmaidot, sacīja .
- Čau, es biju tik pievēris acis un klausījos mūziku austiņās, - klusi sacīju, un piecēlos kājās, meitene sekoja manam piemēram. Oh , viņa šodien izskatījās tik pasakaini.
- Am, Suga ? - Meitene īsi pasmaidot , jautāja.
- M ?- Viegli paceļot uzaci uz augšu, sacīju.
- Es drīgstu tevi nofotogrāfēt ? Priekš bloga ,- viņa plašu pasmaidot , jautāja, kad lika atkal manai sirdij sisties trīs reiz ātrāk.
- Am, labi , - Īsi iesmejoties, atbildēju, un vēroju kā meitene izvelkt savu telefonu ārā no somiņas. Mia mani nostādīja pareizā pozā, un pēc tam sāka fotogrāfēt no dažādiem leņķiem, pēc brītiņa viņa beidza.
- Gribi redzēt bildes ?- Viņa īsi pasmaidot, jautāja.
- Jā ,- klusi atbildēju. Meitene man pienāca ļoti tuvu klāt, un sāka rādīt man bildes. Man personīgi viss vairāk patika tikai viena no tām, ko es arī pateicu meitenei.
Beigu beigās, nolēmām kad to arī viņa izmatos priekšs bloga, un pārējās bildes izdzēsām.
- Man liekas kad mums jau būtu jādodas, drīz viss sāksties,- Mia plaši pasmaidot sacīja, un sāka lēnam soļot uz izeju.
- Tasnība,- īsi pasmaidot atbildēju.
Nonākot pie sēdvietām mēs atvadījāmies un katrs devāmies uz savu pusi , sarunājot kad pēc visa pasākuma tiksimies visi kopā tai pašā telpā kur bijām pirmstam.- Kur tu tik ilgi biji ?- brālēns saraugdams uzacis, jautāja.
- Ar Sugu parunāju pluss uzņēmu ar viņu pēdējās bildes priekšs bloga ,- īsi pasmaidot atbildēju brālēnam.
- Cik esmu novērojis , jūs abi divi esat baigi satuvinājušies , - zēns gari novelkot sacīja , bet ta viegli uzsizdams sev pa pieri, turpināja,- tu pateici jau puišiem kad pēc piecān stundam lido prom ?
- Es neteiktu kad mēs esam tur baigi satuvinājušies, esmu draudzīgās attiecībās ar visiem no viņiem , pluss zēniem neko neesu teikusi vēl, pēc visa svinīgà pateikšu ,- īsi pasmaidot , atbildēju brālēnam, un vēroju kā uz skatuvs uziet vakara vadītāji.
- Nu tu skaties man , es negribu lai tu sevi sāpini ,- brālēns noraizējies sacīja, un viegli nopūtās.
- Neuztraucies, viss ir kārtībā,- plaši pasmaidot sacīju zēnam, un centos pievērsties pasākumam.
Pēc divām stundām viss bija beidzies, un es pašlaik kopā ar Cha Eunwoo devos pie Bts puišiem, kuri gan jau mūs gaida. Nonākot pie zēniem, visi jau sēdēja dīvānā un kaut ko runāja savā starpā. Ievērojot kad esam atnākuši , uzreiz pievērsās man , jo es tak biju tā kas visus šeit sapulcēja.
- Ko tu mums gribēji teikt ?- Jhops smaidot jautāja.
- Pirmkārt jau to , kad jūsu priekšnesums bija lielisks , malači , - smaidot sacīju.
- Oh , liels paldies Mia , - Rapmonsters smaidot sacīja.
- Tas arī viss ?- Jungkooks iesmejoties jautāja. Pēkšņi Jimins viņa iesita viegli pa paklausi .
- Jau jau viņa teica pirmkārt, tad tulīt arī sekos otrkārt, tu dumiķīt,- Jimns smejoties sacīja, kas lika man pasmaidīt.
- Heh, un otrkārt, liels , liels , liels paldies jums puiši par šo visu nedēļu. Esmu neizsakāmi priecīga kad jūs ļāvāt man iepazīt jūs tuvāk , un devāt to iespēju ar jums sadraudzēties,- Plašu smaidot sacīju zēniem.
- Tu dodies drīz prom ? - Jins viegli saraugdams uzacis , jautāja.
- Jā , man pēc trīm stundām ir lidmašina , es dodos tālāk ceļot , tāpēc vēlējos no jums visiem kopā atvadīties pienācīgi ,- Īsi pasmaidot, atbildēju.
- Oh , tas ir diez gan skumji , bet mums arī ir prieks kad bija tāda iespēja iepazīties ar tevi , - Rapmonsters plaši pasmaidot , sacīja.
- Tas gan , tu esi viena no foršākajām meitenēm ko esmu saticis , Mia ,- Jungkooks plaši smaidot,sacīja.
- Heh, man ir liels prieks par to , un ceru kad nākamo reiz lad tiksimies , tu beidzot pratīsi uzvesties pieklājīgi , Jungkook ,- Smejoties sacīju zēnam, kas lika viņam nosārgt un paslēpt seju savās plaukstās.
- Mēe gaidīsim no tevi to rakstu Mia , - Jimins viegli iesmejoties , sacīja.
- Droši , tuvāko trīs dienu laikā , visticamākas publicēšu, jo man skice jau ir uzrakstīta,- plašu pasmaidot, atbildēju, un pārlaidu ātru skatienu pāri visiem zēniem.
- Mēs drīgstam tevi apskaut uz atvadām , Mia ? - Tae viegli nosārcis jautāja, kas man likās ļoti mīlīgi .
- Protams , - iesmejoties sacīju , un lēnam apskāvu katru puisi, līdz apstājos pie Sugas. Zēna acīs bija redzamas sāpes. Lēni pieejot pie viņa, viegli apliku rokas ap viņa vidukli , un apskāvu.
- Nebēdā, es apsolu kad atgriezīšos,- klusām iečukstēja zēnam ausī, un viegli atrāvos. Zēns man uzsmaidīja vāju smaidu , un pamāja ar galvu . Vēl pēdejo reizi pārlaidu skatienu pāri visiem zēniem, un atvadosties devos prom .
Nu ko , man nav ne mazākās nojausmas kad es viņus vēl satikšu nākamo reizi, bet ir laiks beidzot doties tālāk ceļot.
YOU ARE READING
One Day | ✔️
FanfictionDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...