Oh, Mia , kā tu viņu piecēli ? #9

121 19 0
                                    

- Čau Mia , kā tu pavadīji vakardienu ?- Jimins smaidot man jautāja, un sarokojās ar Cha Eunwoo . Dzirdot viņa jautājumu , man uzreiz atmiņā atsauca vakardienas pastaiga ar Sugu un tas viss pavadītais laiks. Vakar pēc tā kad es viņam pateicu kad esmu diez gan dīvaina persona, mēs vēl kādas divas stundas nostaigājām pa pilsētu un runājām par daždažādām tēmām. Es uzzināju kad zēns ir nācis no ne pārāk turīgas ģimenes tāpēc viņš ir tik noslēgts , savukārt es viņam pastāstīju par to kāpēc sāku ceļot , bet nepieminēju par ko man bija pēdējas strīds ar vecākiem , jo nevēlējos viņam vēl tik daudz ko stāstīt par savu privāto un smago dzīves posmu . Lai nu kā, vakara beigās viņš mani pavadīja uz mājām un mēs sarunājām kad nevienam neteiksmi par to kad bijā tikušies. Man protams nekas nebija pret to , ja viņš tā vēlas, es varu arī paklusēt.
- Es visu dienu biju ārpus mājas , staigāju pa pilsētu un parkiem, iemūžināju pāris fotogrāfijas un izbaudīju skaisto , saulaino pavasara dienu , un kā ar tevi ?- īsi pasmaidot, sacīju.
- Var teikt kad visu dienu lasīju komiksu un spēlēju ar Tae video spēles ,- zēns iesmejos atbildēja.
- Nu tā arī var pavadīt laiku , bet tas nav priekšs manis ,- īsi iesmejos sacīju, un aši pārlaidu skatienu pāri teilpai. Visi šeit bija , un apsprieda kaut ko cītīgi ar Cha Eunwoo, pēkšņi brālēns pagriezās pret mani , un plaši smaidot pamāja lai aizeju līdzi viņam. Viegli atsmaidot zēnam, deovs turp.
- Ja ?- paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāju.
- Mia , pēc četrām dienām ir atkal viens pasākums, tāpēc mēs visi nolēmām kad būtu forši ja tu arī ierastos ,- Cha Eunwoo plaši smaidot , sacīja.
- E ? Atkal ? Cik tad viņi jums te bieži ir ?- Smejoties jautāju, kas lika Sugam iespurgties, un Tae palūkoties uz viņa dīvaini.
- Nu , ja godīgi , tad šomēnes vispār baigi bieži viņi ir , bet tākā mēs drīz izlaidīsim jauno albūmu mums būs vairāk jābraukā uz koncertiem un paliks mazāk laika pasākumiem,- Rapmonsters viegli pasmaidot , atbildēja.
- Tieši tā, - Cha Eunwoo viegli pamājot ar galvu , piebalsoja.
- Tad tu arī ieradīsies ?- Jungkooks plaši smaidot jautāja. Ak vai , šis zēns bija tik mīlīgs kad smaida.
- Nē nu man jau nav nekas pret , bet man nav ko vilkt , vienīgā kleita kas man ir , to es jau vilku pagājušajā pasākumā,- viegli paceļot uzaci uz augšu, sacīja.
- Nav problēma, to mēs ātri atrisināsim , - Jins plaši pasmaidot , sacīja .
- Ja ? Kā tad ?- Viegli saraugdama uzacis, jautāju.
- Es tev nopirkšu kleitu kā dāvanu uz aizgājuši dzimšanas dienu,- brālēns viegli iesmejoties atbildēja.
- Nē , nē , nē, tā nevar ,- purinot galvu , sacīju.
- Kušs , es tā gribu un tu to kleitu vilksi ,- brālēns viegli iesmejoties, sacīja.
- Tu tak zini kad man nepatīk pieņemt dāvanas no citiem ,- viegli nopūsdamās sacīju.
- Es zinu,bet lūdzu Mia , tik šo reizi , labi ?- Brālēns plaši smaidot , lūdzās.
- Apsoli ?- Viegli iesmejos , jautāju.
- Apsolu ,- zēns viegli pasmaidot , atbildēja.
- Nu tad labi ,- viegli apgriezdama acis , sacīju.
- Lieliski, es tev zvēru kad iemīlēsies tai kleitā ,- brālēns klusi iesmejoties, sacīja.
- Jā, jā, lai jau tā būtu ,- iesmejoties, atbildēju.
- Forši , viss ir sarunāts, - Tae īsi pasmaidot , sacīja.
- Mia , kad tu prom dosies ?- Jimins pēkšņi ievaicājās.
- Kā tu to domā ?- Viegli saraugdama uzacis, jautāju.
- Tālāk ceļot ,- Viņš viegli pasmaidot, atbildēja. Dzirdot viņa sacīto, es viegli nopūtos , un palūkojos uz Sugu . Izrādās kad zēns jau lūkojās uz manis, bet ieraugot manu skatienu, novērsās.
- Ja godīgi , nezinu , šodien vai rīt jāpaskatās biļete ,- viegli pasmaidot, sacīju.
- Man tā negribās lai tu dodies prom , bet saprotu arī to kad tu vēlies piepildīt savu sapni ,- Jhops plaši smaidot sacīja.
- Kāpēc tu negribi lai es dodos prom ?- Viegli paceldama uzaci uz augšu, jautāju.
- Es nezinu kā ir ar pārējiem , bet es pa šī dienām esmu tik ļoti pieradis pie tavas kompānijas unn pieķēries tev , kad pilnībā skumji būs kad dosies prom ,- zēns nokarot galvu uz leju , sacīja.
- Hey , nebēdā , lai cik skarbu tas neizklausītos, tāda ir dzīve, un es apsolu kad vēl kādu reizi atgriezīšos pie jums ciemos ,- plaši smaidot , sacīju.
- Labi viss , nerunāsim par skumjām tēmām, - brālēns sasitot plaukstas kopā, sacīja, kas lika pārējiem piebalsot . Es ātri uzmetu īsu skatienu Sugam, un sapratu kad zēns ir aizmidzis.
- viņš bieži vien tā aizmieg , viņš no mums visiem visvairāk guļ ,- Rapmonsters pēkšņi sacīja, un klusi iesmējās.
- Tu neiesi viņu celt ? Jums tak jāmēģina ,- viegli saraugdama uzacis , jautāju.
- Nē, jo neviens no mums viņu nekādīgi nespēj piecelt ,- Zēns garu nopūties , atbildēja .
- Es drīgstu iet pamēģināt ?- Viegli pasmaidot jautāju.
- Ko tad ?- Tae pēkšņi ievaicājās , kas lika pievērst pārējo uzmanību.
- Iet pamēģināt piecelt Sugu ,- īsi iesmejoties sacīju.
- Droši ej , un veiksmi tev ,- Jins iesmejoties sacīja, kas lika pārējiem pamāt ar galvu. Īsi pasmaidot, uzsāku lēnām iet uz dīvāna pusi , jūtot kā pārējie seko man līdzi ar saviem skatieniem.
Nonākus pie Sugas, es notupos pretī viņam, un lēnām aplūkoju viņa seju. Šausmas, es pirmo reizi esmu tik tuvu viņa sejai. Klusi nopūtusies, Es viegli uzsitu piecas reizes uz katra viņa vaiga , un aizspiedu ātri ciet degunu. Pāris sekundes nekas nenotika, un tad viņš pēkšņi atvēra acis , kas lika man nobīties un nokrist uz dibena. Suga uzreiz piecēlās kājās, un palīdzēja man piecelties. Pēkšņi bija dzirdama zēnu plaudēšana mums aiz muguras.
- Mēs visu šo gadu laikā bijām izmēģinājuši dažādas teorijas , bet nekādīgi nespējām viņu piecelt ,- Jimins smejoties sacija.
- Tas gan , pie tam tu ar pirmo viņu piecēlu,- Tae izbrīnīts sacīja.
- Oh , Mia , kā tu to uzdarīji ?- Rapmonsters viegli smaidot jautāja, kas lika pārējiem piebalsot. Es ātri ielūkojos Cha Eunwoo acīs , unn tad palūkojos uz savām rokām.
- Es agrāk viemēr tā piecēlu vienu cilvēku ,- viegli nopūtusies atbildēju, un vēl jo projām lūkojos uz savām rokām.
- Ja var zināt, ko ?- Jungkooks ieintresēti jautāja.Es viegli pacēlu skatienu uz augšu, un ielūkojos zēna acīs.
- Kādu kas man reiz bija tuvs , - Viegli pasmaidot atbildēju , un aizgriezos lai apsēstos dīvānā.
Es zinu kad viņiem tagad būs daudz jautājumu, bet es vēl neesu gatava uz tiem atbildēt, ne šodien.

 Es zinu kad viņiem tagad būs daudz jautājumu, bet es vēl neesu gatava uz tiem atbildēt, ne šodien

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
One Day | ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz