Bija pagājušas jau piecas dienas , un es bija paspējusi jau pabūt četros puišu treniņos, un pēc tam vienkārši parunājot ar viņiem , tā teikt, tuvāk iepazīt. Godīgi sakot es nemaz nebiju gaidījusi kad viņi būs tik laipni un atvērti pret mani . Šo dienu laikā biju tik daudz ko uzzinājusi no viņiem, kad pilnībā liekas kad varētu uzrakstīt ne tikai vienu rakstu par viņiem, bet veselus piecus. Lai nu kā, pirmjā momentā kad iepazinos ar viņiem, man viņi visi likās ar vienādām intresēm, bet iepazīstot tuvāk , sapratu kad esmu maldījusies. Katram no puišiem patika brīvo laiku pavadīt savādāk, Tae labprāt spēlēja video spēles vai gleznoja, Jimins lasīja komiksus , Jins skatījās kulinārijas šovus vai gatavoja, Jungkooks mācījās angļu valodu vai devās uz sporta zāli , Jhops dejoja vai devās pastaigās , Rapmonsters skatījās filmas vai vienkārši atpūtās , un Suga vai nu rakstīja dziesmas vai dzēra , jā , dzēra. Tas viss man likās diez gan intresanti , pie tam es ar puišiem biju diez gan labi iedraudzējusies. Vienīgi man smieklīgi liekās kad viņi man lūdza palīdzību jaunās dziesmas honogrāfijā, jo man personīgi liekas kad dejoju nu tā normāli , bet puiši un pārējie saka kad dejoju kā profesionāla dejotāja. Lai nu kā, mani diezgan pārsteidz Sugas uzvedība. Todien tai pasākumā viņš bija tik jauks un mīļš pret mani , bet šo dienu laikā esmu tik pāris reizes ar viņu parunājusi. Viņš gandrīz viemēr klusē , ir ar nopietnu sejas izteiksmi un reti kad pasaka kaut ko. Pārējie puiši teica lai īsti neņemu to pie sirds , jo viņš tāds ir pret visiem cilvēkiem, protams es noklusēju to kad viņš bija savādāks todien pasākumā, lai puiši nepārprot kautko .
Šodien puišiem bija brīvs, tāpēc es nevēlējos viņus traucēt, un pati biju devusies mazā pastaigā pa pilsētu. Pašlaik es atrados parkā un baudīju silto Korejas sauli , kas bija diezgan silta priekš pavasara.
Godīgi runājot, man Suga bija mazliet iepaticies, zinu, zinu , tas nav labi , jo viņš tak ir viena no zvaigznēm un es parasta meitene, pluss es šeit nemaz nedzīvoju. Bet es tik un tā katru reizi kad esmu ar viņu vienā telpā, gribu ar viņu parunāt, bet baidos . Kāpēc baidos ? Tāpēc kad viņš viemēr ir tik kluss , un man liekās kad viņam es nemaz neintresēju, bet labi, neieslīksim tik dziļi manās jūtās pret viņu, jo tās ir tikai simpātījas, tās jebkurā brīdī var pazust.
Protams pastaigai līdzi es biju paņēmusi savu fotoparātu lai varētu uzņemt pāris bildes no Korejas, jo manuprāt Korejā bija vieni no skaistākajiem pavasariem ko var redzēt . Nē nu protams citur arī ir burvīgi , bet nu šī ir mana dzimtene un dzimtene viemēr būs visskaistākā. Es biju notupusies uz viena ceļa, ceļa vidū, un centos uzņemt fotogrāfiju kurā ir redzami ziedoši koki . Nofotogrāfējot es uzreiz patinu pogu atpakaļ lai paskatītos bildi , oh , rezultāts bija ļoti pasakaina .
Plaši pasmaidījusi pa savu darbu, turpināju tālāk staigāt pa parku . Pāris minūtes staigāju apkārt pētot apkaimi , līdz pamanīju pazīstamu seju , Sugu.Šodien mums bija iedots brīvs , un tas nozīmēja kad šodien nesatiksim Miu , skumji . Biju diez gan ļoti pieradis pie tā kad viņa pēdējās dienas ir kopā ar mums visiem , un es jutos ļoti labi viņas klābūtnē, kaut vai īsti to neizrādīju. Protams man gribējās ar viņu visu laiku parunāt divatā un iepazīties personīgi tuvāk , bet visu laiku apkārt bija puiši , un viņiem tas uzreiz liktos dīvaini ja es pēkšņi ietu un sāktu ar viņu runāt . Visgrūtākais jau bija visu laiku censties nesmaidīt , jo viņas smiekli, smaids un tās dzirkstelītes kas lēkāja viņas acīs lika manai sirdi sisties ātrāk un vienkārši plaši smaidīt . Jā , man liekas kas man meitene bija iepatikusies kas mani pašu biedēja, jo man nekad nav bijušas simpātijas pret kādu meiteni , tāpēc nezināju ko darīt , turklāt puišiem ar neko negribēju teikt vai izrādīt , jo tie tak ir viņi , būtu ķircināšana.
Lai nu kā , pašlaik es biju devos pēcpusdienas pastaigā pa pilsētu , izvēdināt galvu no visām domām un puišiem. Īsti pats nezinu kā , bet biju jau nonācis parkā un staigāja apkārt lūkodamies uz pavasara ziedošajiem kokiem. Lēnām staigājot es pēkšņi sajutu kad kāds uz manis skatās. Es ļoti ceru kad tā nav kāda fane , jo mana galva neizturēs spiegšanu šodien . Lēnam pagriezies pa labi es sastapos ar kādas meitenes skatienu. Ciešāk ielūkojoties es sapratu kad tā ir Mia . Viegli pie sevis pasmaidot, sāku raitā solī doties pie viņas. Meitene ieraugot kad dodos pie viņas, stāvēja mazliet apmulsusi . Nonākot pie viņas, es viegli pasmaidīju , un ieliku abas rokas džinsu bikšu priekšējās kabatās.
- Oh , sveika , nebiju domājis kad šodien tevi satikšu ,- mazliet priecīgi sacīju , un viegli kodu sev vaigos lai nesāktu plaši smaidīt . Meitene lēnām noskenēja visu manu seju un augumu , un tad ielūkojas man acīs.
- Tu tak neesi dzēris , ja ?- Viņa viegli sažmiegusi acis , jautāja , kas lika man apmulst . Viņa domā kad esmu dzēris ? Kāpēc ?
- Kāpēc tu jautā ko tādu ? - mazliet apmulsis, jautāju.
- Jo pa visām šīm dienām es esmu ar tevi tik pāris reizes runājusi , tu visu laiku esi kluss un tā, tāpēc domāju kad esi iedzēris kad pēkšņi tik priecīgs pienāci pie manis,- viņa viegli iesmejoties atbildēja.
- Ak, piedod man par visu šo dienu uzvedību , man tam ir pamatos iemesls , pluss es neesmu dzēris , varbūt tik attelpojies pārāk daudz svaigu gaisu ,- neveikli iesmejoties , sacīju.
- Hmm, tu tā saki ? - Viņa plaši pasmaidot, jautāja.
- Goda vārds ,- klusi iesmejoties atbildēju.
- Nu tad kāds ir iemesls tai tavai uzvedībai ?- viņa paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja, un uzsāka lēnam soļot pa taciņu, es protams sekoju viņai līdzi.
- Kā lai tev to pastāsta, emm, puiši ganjau bija tev minējuši kad esmu tas noslēgtais un ledus sirds puisis , ja ?- īsti nopūties, jautāju.
- Nu itkā jā ,- viņa viegli paraustot plecus , atbildēju.
- Nu lūk, tāds kādu mani viņi tev noraksturoja , esmu bijis viemēr , protams ir bijušas reizes kad esmu arī draudzīgs un tā, bet tas lielākoties ir bijis pret faniem vai kādā pasākumā, bet tā es neesu radis baigi pielaist sev tuvu kādu jaunu cilvēku kur nu vēl ar viņu dalīties ar visu savu dzīvi , tāpēc tas ir priekšs mani kas jauns, un es īsti nezinu ko lai dara ,- viegli nopūties sacīju, bet turpināju ,- tik nepārproti , man nav nekas pret tevi , man tu liecies forša meitene , tik ļoti ceru kad saproti manu situvāciju, un es arī labprāt ar tevi sadraudzētos kā pārējie , bet lēnām un ar laiku ,- īsi pasmaidot , sacīju meitenei.
Meitene neko nesakot apstājās un lēnām atkal nopētīja mani no galvas līdz kājām, kas lika man šoreiz mazliet nosārkt. Ļoti ceru kad viņa to nepamanīs.
- Sarunāts, un man nav nekas pret to, man tieši ir intresantāk kad esi tāds noslēpumais un kluss , tas liek man vairāk galvu palauzīt ,- viņa īsi pasmaidot sacīja.
- Oh, piedod kad manis dēļ tev ir galva jālauza ,- nolaižot skatienu uz leju , sacīju.
- Viss kārtībā, lai cik dīvaini tas izklausītos, man patīk galvu lauzīt ,- viņa skaļi iesmejoties sacīja, kas lika man pacelt skatienu uz augšu un dīvaini palūkoties uz viņas.
- Nu gan intresanti ,- Paceļot vienu uzaci uz augšu, sacīju.
- Zinu , esmu pilna ar visādām dīvainībām,- viņa vāji pasmaidot sacīja , un atsāka lēnām doties uz priekšu .
Jā, izskatās kad man ši meitene tiešām sāk iepatikties, bet ir viens bet , viņa drīz dosies prom , un velns vai zin kad viņu satikšu nākamo reiz. Vispār jau jautājums ir , vai kādreiz vēl dzīvē es viņu satikšu ? Papurinot galvu viegli , es aizgāņoju prom tās visas dīvainās domas , un devos nopakaļ meitenei .
YOU ARE READING
One Day | ✔️
FanfictionDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...