Berrak(Gözleri dolar):Asiye ablalarla kafeye geldiğiniz gece bir adam gördüm dışarda. Bi kızı itip kakıyodu. Bende yanına gittim. Kızı ünlü yapıcam ayagina kandırmıs. Kıza tecavüz etmis. Elinde kızı tehdit etmek icin cdler var. Poliside gidemiyo ailesi reddetmis.Adam uyusturucu saticisi. Kiza kuryelik yaptirtiyo. Polise gitsem hicbir kanıt yok elimde kurtulurdu. Bende kanit toplamak icin gittim o gece ama adamın biri saldırdı bana. Bıcak cekti elim orda kesildi.Ama o karanlıkta beni görmedi. Pes etmedim yine gittim. Cdleri buldum. O masum kızı ve diger masum kizlarin cdleri burda.Bu cdler icin pesime dustuler. Hepsi çantamda
Fatih duydukları karsisinda şok olur.
Fatih(sinirli bir sekilde):Ya sen manyak mısın? Bu kadar pis adamların icine sen nasil tek basina gidersin.Kafayı mı yedin? Ya bisey yapsalardı sana? Abine ne derdin? Abin sensiz napardı?Berrak(aglayarak bağırmaya başlar ):Ya yeter tamam mı? Dayanamıyorum. Böyle adamların elini kolunu sallayip dolaşmalarını kaldıramıyorum. O kadar masum insanın bu pislikler yüzünden ölmesini kaldııramıyorum. Hicbir ceza almadan dısarda dolaşmalarını hazmedemiyorum.
Fatih:Ya bu sana mı düsüyo ? O kadar
polis var onlar ugrassin sen niye tek basina gidip basini derde sokuyosun?
Berrak(aglayarak) :İçim acıyo anlıyo musun? İçim soğumuyo anladın mı? Onlara cezalarını kendi ellerimle vermek istiyorum.
Fatih:Ya neden ?
Berrak:Sanane
Berrak ağlayarak kapıya yönelir.
Fatih:Ya nereye gidiyosun?
Berrak:...
Berrak dısarı cıkar. Fatih:Ya Allahım yaBerrak dısarı çıkar. Bir ağaç bulur ve tepesine çıkar. Yıldıźlara bakıp ağlamaya başlar ve:
-Kimse beni anlamıyo. Kimse benim ne yaşadığımı bilmiyo.Fatih krem sayesinde ayaginın üzerine basabiliyordur. Berrak'ı bulmak icin dısarı cikar.
Fatih:Berraaaak! Nerdesun? Bak tamam özür dilerum.
Fatih Berrak'ın agladıgini duyar. Sesin geldigi yone dogru gider. Fatih:
-Berrak etma böyle. Hadi in asagı. Bak yağmur yağacak.
Berrak:Ben gelmiyorum. Git abimede söyle. Anlat her şeyi. Umrumda bile degil. Yine olsa yine yaparım.
Fatih:Ya gızım kötu bisey demedum ben. Bak yagmur yagacak hasta olacaksun hayde.
Berrak:Umrumda bile degil. Hem sen git uzan ayagın daha kötu olacak
Fatih:Sen gelmezsen bende gitmem.
Berrak:Ya sacmalama hadi git
Fatih gitmez agacın altına oturur. Berrak onun canın yandigini gormeye dayanamaz ve asagi iner.
Berrak:Tamam sen kazandın pes ediyom hadi gidelim.
Iceri giderler.Şöminenin basına otururlar.
Fatih:Seni anlamak imkansız kapalı bi kutu gibisin
Berrak:Beni istesende anlayamazsın ki
Fatih:Neden bu kadar tepki gösterdin?
Berrak:Fatih nolursun fazla soru sorma bana baska bisey anlatmak istemiyorum.
Fatih Berrak'ın bu haline cok üzülmüstü. Neden bu kadar tepki gösteriyor. Bu konuda neden bu kadar hassas? Bu deli cesaretinin kaynağı ne?
Kafasında yine cevaplanmayan sorularla kalmısti.Daha fazla uzerine gimek istemedi?
Berrak:Yarın sen benim icin yine bir Öküzcük olacaksın
Fatih:Ve gercek Calıkuşu sahalarda haydi baaa hayurlu basarılar
Berrak şömineni yanına minder serip uzerine örter ve uyur. Fatih te şöminenin diğer tarafında uyur.
(1saat sonra)
Yağmur yağmaya başlar. Cok kötü bi sekilde gök gürlemeye başlar.Berrak gök gürlemesiyle aniden yataktan fırlar. Gök gürlemesi ona hatırlamak istemediği biseyler hatırlatır. Kafasını yastığa koyup elleriyle kulaklarını kapatıp sessiz sessiz aglamaya baslar.
Fatih Berragın inleme sesiyle uyanır.
Fatih:Berrak Noldu?
Berrak sanki kendini dış dünyaya kapamıstir. Fatihi duymuyordur bile.
Fatih:Berrak kendine gel hadi uyan!
Berrak hala uyanmaz. Kendini o kadar sıkmıştır ki terlemekten sırılsıklam olmuştur.
Fatih uyandırmaya calışsada Berrak uyanmaz. Fatih Berrak'a sarılır.
Fatih(Berrak'ın kulağına yaklaşıp):Sakin ol gecti tamam mı sadece kabus görüyosun. Ben yanındayım .
Berrak o an sakinlesir. Ve uyuyakalır. Fatih onu bu halde çaresiz görünce kalbine sanki bir hancer saplanmıstı.
Fatih:Nasil bu kadar cesur ve kaba olupta aynı zamanda bu kadar duygusalsın sen Çalıkuşu seni bi türlu çozemedim. Beni senden iten ve aynı zamanda sana ceken bi sey var.
Fatih Berrak'ın sacları arasında elini gezdirir. Ve oda onun yanında uyuyakalır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Chick-LitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?