Büyük Karsilasma

212 11 16
                                    

Fatihten
Annem  uyuduktan sonra biraz hava almak icin dısari ciktim. Herkes eve döndugume anamla baristigima seviniydi. Bende seviniydim ama yine icimde yangin vardi. Yanginimin sebebi cok uzaklardaydi. Uc aydir sesini duymuyordum. Onu görmuyordum. Ama onu bir an olsun aklimdan cikartamiyordum. Acaba uc ay napti? O da her gun beni düsundu mu? Her aklina geldigimde ağladı mı? Nefesi kesildi mi? Bensizlikte yokluğuma sarildi mi? Hic gittiginden pisman oldu mu?O gittiginden beri eski Fatih yoktu. Ben onunla tamamlaniyormusum megersem.
Bahcede oturup bunlari dusunurken Kemal abi geldi yanima.
 
Kemal:Fatih napiuosun bakalim
Fatih:Oturuyorum abi napayim
Kemal:Bakiyorum seni de uyku tutmamis
Fatih:Ne zaman tuttu ki?
Kemal:Ben de özluyorum onu. Gittiginden beri ne kadar telefonda konussamda merak ediyo insan. Yanina gitmek istiyorum. Gelme diyo. Ben de napicagimi bilmiyorum. O yuzden bende geceleri uyuyamiyorum.
Fatih:Bu onun tercihi abi
Kemal:Fatih seviyorsun onu oda seni seviyo. Biliyorum cok zor bir sey yasiyorsunuz. Senden tek istedigim sey biraz sabır Fatih.
Her sey yoluna girecek ama ne olur biraz sabir.Berrak biraz ani karar verir. Cesaretlidir ama  asla vazgecmez kimseden ozellikle senden.Ama  su an konu ailesi. Onlari ararken boyle bir gercekle yuzlesmek onu bu karara itti.Ama emin oldugum bi sey var o senden asla vazgecmez.
Fatih:Vazgecti abi benden , askimizdan,sevdamizdan vazgecti ve gitti. Ben ona kal dedim gitme dedim ama o beni yarali birakti. Ben ondan sadece bir sey istedim. Ne olursa olsun asla birbirimizden gitmeyelim dedim. Ama o sözunu tutmadi.
Kemal:Peki su an karsinda olsa naparsin?

Sustum. Cevap veremedim. Sahi napardim? Gözlerinin icine bakip ne derdim ki? Hic dusunmemistim.Cevap vermedim ayağa kalktim ve arabama yoneldim.
Kemal abim arkamdan seslendi.Durdum.
Kemal:Biliyorum. Ona cok kirginsin ama ona sarilsan gececek.
Cevap vermedim.Arabama bindim. Camiye gittim.
Iceri girdim.Osman Hoca vardi iceride.Kuran okuyordu.
Osman:Selamun Aleykum evlat.
Fatih:Aleykum Selam Hocam.
Osman:Bakiyorum yine uyku tutmamis seni.
Fatih:Oyle hocam.
Osman:Gel otur bakalim yanima.
Yanina oturdum.
Osman Hoca:Cakiye gelerek cik guzel sey yapiyosun evkat.Ne guzel seydir üzuntunu,icindeki sıkıntini Allaha anlatmak.Cunku o en iyi dinleyicidir.Derman da ondadır.Allahtan iste her seyi.  O en guzelini verir. Ve sunu unutma evlat. Allah kuluna tasiyamayacagi yuk yuklemezmis.
Telaş etme.Sen çal da varsın açilmasin kapi.Az bekle. Çalınan her kapi hemen açilsaydi.Telkin eder miydi Allah sabrı.
O yuzden sabret evlat. Dedigimi anladin mi?
Fatih:Sagolun Hocam tesekkur ederim
Osman:Hadi ben eve gidiyorum.
Fatih:Iyi geceler hocam.
Biraz dua edip namaz kildiktan sonra civraya gittim.Karadenize karsi oturdum.Karadeniz cok iyi geliyordu bana.Sonra benim yaslarimda bir cocuk geldi yanima.Bir tasin uzerine oturdu. Uzun bi sessizlikten sonra

X:Asik misun?
Fatih:Nerden cikardun?
X:Oyle uzaklara daldun ki sanki uzaklarda seni bekleyen biri var gibi
Fatih:Oyle. Sevdigim var ama uzakta
X:Git yanina
Fatih:Gidemem
X:Ne zamandir ayrisun ondan
Fatih:Uc aydir görmuyorum
X:Abi bende bir kizi cok sevdim.Ama birakip gitti beni. Ben her gece onun icin aglarken sonradan ogrendim ki baska birisini bulmus oralarda.Seninkide seni uc aydir aramamis bile. Ozlese arardi.
Fatih:Ben de özluyorum ama  arayamiyorum.
X:Orasida oyle. Ama ben hala seviyorum onu.
Hani boyle yaninda  ondan bahsederler. Sonra herkes sana dönup bakar ya o aciyan gözlerle. Iste o an kacmak  istersun ordan.Ama tek yaptuğun acı dolu kırık bir tebessumdur. Ama unutmak gerekiyor iste. Acı versede unutmak gerekiyor.

Fatih:Herkes  unutmami soyluyor. Abilerim,Murat. Aba bazilarida sabret bekle diyor. Unutamam ki ben onu. Ben bastan asagi oyken nasul unutabilirim ki? Kalbimi mi sokeyum.Bazen diyorum. Bak oldu bitti.Geride kaldi. Sonra anliyorum ki olmuş ama bitmemiş, geride degil kursağumda kalmuş.Uzağimda ama her gece kalbimde uyuyor.
X:Sen benden de dertlisun be abi. Senunle konusmak iyi geldi.
Fatih:Bana da. En azundan derttas olunca anliyo insan birbirini sagol kardesim.

Sakın Acında KaybolmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin