Fatih Nerede?

138 10 2
                                    

Adimı hatirlamistim. Hatırlamamin uzerinden bir gun gecmisti ama ben hala bunun etkisinden cikamamistim.Yıllarca hayalini kurdugum sey gerceklesmeşti.Dün geceden beri ağliyordum. Abimin ve tabiki sevdigim adamin destegiyle kendime gelmistim..Doktora gidip herseyi anlatmistim. O da yavas yavas hatırlaycagimi soylemisti. En cok annemi hatirladigima sevinmistim. Yüzünun her ayrıntısini hatirliyordum. Allahim annem cok guzeldi. Gozleri masmaviydi. Kahverengi saclari vardi. O kadar guzeldi ki bakisi insanin icini isitiyor. Oyle icten sarilmisti ki bana o ani hala unutamiyordum.Allahım ne olur annem yasiyo olsun diye dua ediyordum islak gozlerimle.
   Fatihe anlatmistim bunlari cok mutlu olmustu. Ama ben yine de icimde anlamlandiramadigim bir burukluk vardi. Yine en iyi yaptigim seyi yapmistim. Gecenin karanliginda agaca cikip derdimi yildizlara anlatiyordum.Okadar kendimden soyutlanmistim ki abimin bana seslenmesiyle kendime geldim.
Kemal:Yine tünemissin Calikusu agaca. Burda oldugunu tahmin etmistim.Bak gozlerinde kan çanagina dönmus. Sana aglamayi yasaklamadim mi?
Berrak:Evet abi ama napayim elimde degil.
Kemal:Hayde in asagida Tahirlerdeyiz. Herkes seni merak ediyor.
Berrak:Abi nasil hissetmem gerekiyor bilmiyorum.
Kemal:Mutlu olacaksin tabi. Bak yavas yavas bir seyler hatirliyorsun.
Berrak:Ama bilmiyorum icimde bir acı var
Kemal:Kalbin sadece karisik ondandir.
Berrak:Iyiki varsiniz abi
Kemal:Iyiki sen varsun Calikusu
Berrak:O zaman hadi gidelimde Asiye yengem daha fazla merak etmesin.Zaten dunden beri ariyor beni

Agactan inip  Kaleli Konagina gittik. Herkes masada cay iciyordu.
Asiye:Oyy guzum hosgeldun
Berrak:Hosbulduk.
Asiye:Hayde oturda bir cay dökeyum sağa icin isinsin.
Berrak:Fatih nerde?
Mustafa:Siz hastaneden geldikten sonra firladi gittu bende anlamadum.
Berrak:Aradum ama acmadu.
Tahir:Muratta yaninda abi  merak etme.
Oyle dalmistim ki cayi icerken uzerime doktüm.Yanma hissiyle ayaga sicradim.
Asiye:Yaaa Berrak!Iyi misun?
Berrak:Tamam abla bi sey yok cok dokulmedi zaten. Bi su tutsam yeter
Kemal:Berrak hastaneye gidelum mu?
Berrak:Valla gerek yok ya uzerimi temizleyim degistirsem yeter
Asiye:Tamam gel banyoya hayde
Berrak:Abla yolu biliyorum ben giderum
Uzerimi  temizlemek icin yukari lavaboya ciktim. Cay dökulen yerime su tuttum.Sonra asagi inecekken Yangazlarin odasi acikti. Iceri girdim. Masanin uzerinde duran Fatihin Fotograflarina bakarken Birden yatagin altinda bir kutu dikkatimi cekti.

Asiye:Aaa yangazlarun sesi geliyy geldiler
Yangazlar iceri ellerinde buyuk kutularla iceri girmislerdi. Herkes saskin gozlerle onlara bakiyordu.
Asiye:Ha bunlar nedur?
Murat:Samanlikta igne aricaz
Tahir:Ula o ne demek?
Fatih:Cok terledum.Ha once ustumu degistireyum sonra anlaturum.Murat sende arabadaki diger kutulari getur.

Fatih uzetini drgistirmek icin yukari cikar. Berrak'in elinde kutuyu gorunce sasirir.
Hizla elinden kutuyu ceker.Sinirlenmistir
Fatih:Ya sen napiyosun?
Berrak:Ya dikkatimi cekti bakicaktim.
Fatih:Sen hangi hakla aliyosun o kutuyu eline
Berrak:Ya acmadim zaten.Hem ne demek hangi hakla? Hem sen bana ne diye bagiriyosun?
Fatih:Berrak cok ozur dilerim.Bi an sesimi yukselttim. Kusura bakma
Berrak:Hem senin benim ozelim mi var Fatih ? Kalbimi cok kirdin Fatih
Cok sinirlenmistim. Kapiya dogru yoneldim Fatih kolumdan yskalayip kapiyi kapatti.
Fatih:Berrak cok ozur dilerim. Sesimi yukselttim. Sana yanlis kelimeler kullandum. Yalvarurum gitme
Berrak:Birak beni Fatih Birak dedim.
Fatihi itip kosar adimlarla asagi indim.
Fatih:Berrak yalvarurum bi dur kizim ya
Asiye:Ula noliy bu ne gurultu

Cok sinirlenmistim. Ilk defa Fatih bana sesini yukseltmisti.
Berrak:Arkamdan gelme
Fatih:Ya berrak bi dur gizim da
Berrak:Sen bana söyleyecegini soyledin daha ne diyeceksin.
Cevap vermesine Fırsat vermeden kosar adimlarla eve gittim.
Kemal:Fatih noldu?
Ali:Niye esti gürledi bizimki
Fatih:Offf ya ben bi anda kendime hakim olamadum sesimi yukselttim ona
Murat:Eyi halt ettun ikizum
Asiye:Kiz ne ettu ki sen sesini yukseltiyosun?
Fatih:Off ben gideyim arkasindan
Nefes:Durduğun kabahat

Sakın Acında KaybolmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin