Yusufa ADIM ADIM💗

164 16 4
                                    

Yolunu kesen Egemendir.Arabadan inip Berrakin yanina gelir.

Berrak:Senin ne isin var burda?

Egemen:Seni özledim sevgilim

Berrak:Sen kim oluyosunda bana sevgilim diyosun serefsiz , deyip Egemenin yakasına yapışır.

Egemen:En cok da bu halini seviyorum senin.Asi haline aşığım.

Berrak daha fazla dayanamaz ve Egemene bir tokat atar. Egemen  elini yanağına götürür.Baska biri olsa karsisinda karsilik verirdi ama karsisinda sevdigi kadin vardi.

Egemen:Bu  tokatı bana baska bir kadin atsa hic acimam ayagimin altina alirdim. Ama senden gelecek her seye raziyim ben

Berrak bir tane daha tokat atar. "Sen ne anlarsin asktan sevgiden. Sen sadece bir seyi istersin ve onu elde etmek icin her seyi yaparsin.

Egemen:Ben hayatim boyunca her seyi elde ettim. Simdi seni istiyorum ve elinde sonunda benim olacaksin.

Berrak parmagindaki yuzugu gostererek :Ben evliyim. Ugruna her seyi yapacagim adamla evlendim. Ve kirli ellerini cek uzerimizden

Egemen:Evli olman benim umrumda bile degil. Bosanirsin. Sen benim olacaksin  o kadar.

Berrak var gücuyle bir tokat daha atar Egemene "Bir daha sakın bana boyle itamlarda bulunma. Eger bir daha yoluma cikarsan yemin ederim ki seni öldürürüm."

Berrak yoluna devam eder.

Egemen arkasindan " O zaman Yusuf unut Berrak Yilmaz. Oğlum diyosun ya
Eger benim olmazsan oğlunu unut

Berrak sinirlenir : Beni sakın oğlumla tehdit etme, der ve evin yolunu tutar.

Eve gelir ve hemen pastayi yapmaya baslar. Yüzü asıktir. Herkes de farkindadir.

Esma:Berrak noldu canım
Berrak:Yok bir sey yenge
Esma:Gulerek gittin asık suratla döndun.
Asiye:Yoksa bizim bakkal Rüstem bir sey mi dedu?
Berrak:Yok abla valla iyiyim. Hamilelikten heralde.Bi yorgunluk coktü uzerime
Asiye:Ay salak kafam ya zaten biz niye Nazarla sana yaptiriyoruz ki siz yüklusünuz.
Nefes:Evet ablaya. Evet siz yükluler dogru odaniza dinlenmeye. Biz zaten yemekleri hallettik sizde dinlenin

Berrak:Ama...
Asiye:Amasi falan yok hayde
Nazar:Ama ben iyiyim
Nefes:Hadi elti sözü dinleyun.
Mercan:Berrak Nazar hadi bakalim.Asiye Ablam dogru diyo

Nazar ve Berrak yukari cikar. Berrak odasina gider Nazar da arkasindan o daya gelir.

Berrak:Noldu ?
Nazar:Asıl sana noldu? Gel otir soylede anlat bakayum, der ve yataga otururlar.

Berrak:Yorgunum sadece
Nazar:Sen onu benim külahıma anlat. Ben senin cigerini bilirim. Hem kardes degil miyuz? Hadi anlat bakalim.
Berrak:Yolda gelirken Egemenle karsilastim.
Nazar:Yok artık !
Berrak:Beni sevdigini ve eger onunla evlenmezsem Yusufu bir daha goremiyecegimi soyledi.
Nazar:Bu adam rahat birakmicak mi sizi. Evli oldugunu soyleseydun?
Berrak:Soyledim. Hatta bir kac defada tokat attim. Hamile olmasam daha fena yapardim da.
Nazar:Peki napicaksin? Fatihe soyleyecek misin?
Berrak:Eger soylersem gidip onu öldurur.Her defasinda oldurmekten son anda aldik elinden. Bunu da duyarsa bu sefer kesin öldurur.
Nazar:Haklisin
Berrak:Ben sadece su an Yusufu dusunuyorum. Nasil alicaz onu elinden inan bilmiyorum.
Nazar Berrakin elini tutar :Fatih alicam dediyse alir. Ona guven.
Berrak:Zaten ona guveniyorum.
Nazar:Merak etme her sey yoluna girecek, der ve Berraka sarilir.
Berrak:Iyiki varsin Canim kardesim. Iyiki ciktin karsima. Can oldun kardes oldun bana.
Nazar:Sende iyiki ciktin karsima. Ama simdi napiyoruz. Sen de güluyosun. Birazdan Muratlar gelirler. Fatih seni asık suratli gorurse hemen anlar. O yuzden ona belli etme.
Berrak:Haklisin , der ve gulumser.

Sakın Acında KaybolmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin