Egemen terasa oturmuş viskisini yudumluyordur.Ve aklindan gecen tek bir şey vardır. "Berrak"
"Eninde sonunda benim olacaksın. Evli olman benim umrumda bile değil. Eninde sonunda benim olacaksın "geçiriyordur icinden.
Ayaz terasa gelir.Egemen Ayaza dönmeden viskisini yudumlamaya devam eder ve sakin bir ses tonuyla "Sen biliyordun ve bana soylemedin"
Ayaz abisinin ne dediğini anlamlandiramaz "Neyi abi "der merakli bir ses tonuyla
Egemen:Berrak evlenmis ve sen bana soylemedin
Ayaz:Soyleseydim de engel olsaydin degil mi?Egemen sinirlenir.Elindeki viski bardağini sert bir sekilde yere atar.Ayağa kalkıp Ayazin bogazindan tuttuğu gibi duvara yapistirir.Ayaz zor nefes aliyordur.
Ayaz:Abi napiyorsun? , der kisik bjr sesle
Egemen:Sevdigim kadini senin yuzunden evliligine engel olamadim. Ben simdi seni napayim he !!!
Ayaz:Abi nefes alamiyorum.
Egemen yine kendini kaybetmistir. Yaptigini fark eder. Elini Ayazin boğazından çeker. "Özür dilerim Ayaz. Bi an kendimi kaybettim.
Ayaz öksürmeye baslar. "Abi lutfen onlardan uzak dur. Yoksa senin icin sonu hic iyi olmaz , diyerek odasina gider.
*****
Berrak dun geceden beri sevincten uyuyamamistir. Fatihin yanina uzanir onu izlemeye başlar. Ama sabirsızlaniyordur. Fatih kendiliginden uyanmayinca Berrak "Sen gorürsun uykucu " diyerek onu gıdıklamaya baslar. Fatih neye ugradigini sasir ve gulmeye baslar "Ula Calikusu etme da napaysun ? "
Berrak:Aşkim kalk artik ya
Fatihtelefonuna bakar amasaat dahaerkendir.
"Berrak ne diyeysun güzelim? Saate baktin mi?""Sosyal hizmetlere gidrcektik. Unuttun mu?
"Askim daha cok erken " der Fatih ve Berraki kolundan tuttugu gibi yatağa ceker ve sarilir.
Fatih : Merak etme bugun cok guzsl bir gun olacak.Berrak:Cok heyecanliyim.
Fatih:BendeBiraz zaman sonra kalkip kahvalti ederler. Esma Kemal ve Ali ile beraber once Sosyal hizmetlere daha sonra ise sosyal hizmet sorumlusu ile Savciya giderler. Savci Egemen Korkmazi tutuklama karari cikartir.
****
Kapi calar. Hizmetli kapiyi acar ve gordugu karsisinda sasirir. Karsisinda polisler ve Egemen Korkmazi cagiriyorlardir. Hizmetci Egemeni cagirmak icin yukari cikar.Egemen sasirir. Asagi iner.Egemen:Buyrun Memur Bey Egemen Korkmaz benim
Polis:Savci tarafindan tutuklama emriniz cikarildi sizi goturmemiz lazim
Egemen: Bi dakika ? Ne demek tutuklama karari cikarildi? Sucum neymis?
Polis:Gidince ogrenirsiniz. Bizden sizi tutuklamamiz gerektigi soylendi. Gidince ogrenirsiniz
Egemen:Avukatim gelm3den beni alamazsiniz.
Polis:Zorluk cikartmayin. Eger cikartirsaniz zor kullanmak zorunda kalacaz.
O sirada sosyal hizmet sorumlulari gelir. Arkalarinda Berrak ve Fatih. Egemen onlari gorunce sok olur.
Egemen: Sizin ne isiniz var burda?
Fatih: Gittiginde ögrenirsin
Berrak:Yusufu almaya geldik. Ona yaptiklarinin hesabini verme vakti Egemen Korkmaz.Polislere ne kadar dirensede Egemen zorla bindirmislerdi polisler arabaya. Simdi hesap verme zamaniydi. Mahkeme birakirmiydi Yusufu Egemene o videodan sonra? Peki ellerinde delil var miydi? Bunuda bilmiyordu Egemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?