Fatih ellerini çözüp Berrak'ın silah tuttuğu elini havaya kaldırmıstir. Silah ates almistir Fatih son anda yetismistir.
Murat da ellerini cözmüstur. Hemen Selimin uzerine saldırırlar.
Fatih (Selime):Sen ölümlerden ölüm begen. Seni kimse elimden alamayacak.
Murat:Sen benim sevduğume musallat olursun haaa. Onun gözünden akan tek bi yaşa sebep olursun. Şimdi seni benim elumden kim alacak.
Nazar:Yaaaa Murat yapmayun yaaa elinizde kalacak. Polisi aradum geliyler.
Fatih:Olmaz benum bununla daha isim bitmedi.
Selim:Ya bu is burda bitmez Nazar.
Murat:Onun adini agzina alma o dilini keserum senun.Berrak ağlaya ağlaya kafeden çikar. Herkes Selimle mesgul olduğu icin kimse onun çıktıgıni gormez.
Polisler gelir.
Polis:Yarın ifade vermeye karakola gelin. Polisler Selimi alıp götürurler.
Nazar ağlayarak:Ya Berrak bunun yüzunden katil olacaktı.
Fatih:Berrak Nerde?
Murat:Bilmiyorum.
Nazar:Peki olayi nasul anlatcaz polise. Bu olayla Kemal abi ilgilenir buyuk ihtimal. Berrak'ın bu yaptigini duyarsa kesin cok kızar.
Murat:O zaman soylemicez. Sadece o serefsizin bizi öldurmeye calistigini soylucez. Ya Berraktaki şu cesarete bak ya.
Fatih:Ben yedircem ona o cesareti. Hadi ben gidiyom onu bulmaya.
Nazar:E arabasi burda.
Fatih:Nazar sen arabanin anahtarlarini getir. Once sizi eve birakayim . Sonra o cadıyı bulayim.
Murat:Sen git onu bulmaya biz taksiyle gideriz.
Fatih arabayi alir ve Berrak'ı aramaya cikar. Fatih kendi kendine soylenmeye baslar:Nerdesun Sen? Seni bir elime gecireyim. O deli yüregıni yediricem sana.
Her yere bakmistir ama Berrak yoktur.Berrak o sinirle ağlaya ağlaya Civraya gelmistir.
Berrak denize karşı kendi kendine konuşmaya başlar:Rasim Babam hep derdiki icin acıdıginda ,yoruldugunda derdini suya anlat. Kimse dinlemese bile o dinler. Kimse anlamasa bile seni o anlar demisti. İcim sogumuyo Karadeniz. Kimse beni anlamiyo. Abim acılarında kaybolma derdi hep. Bu zamana kadar boyle direndim. Boyle ayakta kaldim. Ama bazen kendimi oyle bitmis hissediyorum ki.İcimdeki bu nefreti bu acıyı söküp atamiyorum.
O sırada bi ses gelir.
Fatih:Hangi acıymis o?
Berrak hiç cevap vermez. Bası denize dönük ve gözleri kapalıdır. Suyun sesini dinlemeye başlar.Fatih bağırarak:Ya sen nasul boyle bi sey yaparsın? O silahı kafaya sıkmak ne demek ? Senun amacun ne? Napmaya çalışıyosun? Kendini öldürmek mi istiyosun?
Berrak hala cevap vermiyordur. Fatih daha da deli olur.Berrak'ı iki omzundan tutup kendine çevirir.Fatih o kadar kötü olmuştur ki gözlerinin içi sinirden korkudan kıpkirmizi olmustur.Berrak Fatihin gözlerine bakar. Icinden:Benim icin mi bu kadar endiselendi acaba yoksa abim icin mi?
Fatih sinirden nefes alısverisi bile hızlanmıstir.Fatih: Susma Berrak cevap ver?Neden ya neden boyle bi sey yapiyosun? Ya yetismeseydum? Su an bi katildin haberun var mı?
Berrak Fatihin kollarını omuzlarından iter ve bagırmaya başlar:
-Ya yeter yaaa Yeterrr! Dayanamiyorum! Bu şerefsizler yüzunden kadınların gozlerinden bir damla yaş gelmesini kaldıramıyorum. Yaa bunlar yasamayi bile haketmiyo!Fatih başını iki elinin arasına alarak :Ya o yuzden mi silahi once kendi kafana sıktın? Ya patlasaydi? Ya ölseydin?
Fatih bagırdıkca Berrakta bağırmaya başlar:
-Sıra bende tamam mı? Keşke ölseydim tamam mı? Der.Fatih bu sözü duyunca beyninden vurulmuşa döner. Sinirden ayağını arabanın tekerleğine vurur.
Berrak:Ne yapıyosun yaa?
Fatih:Delirdim tamam mi? Oldu mi? Sacma sacma konusma Berrak ne demek sıra bende ne demek ölseydim?
Berrak:Ya seni ne ilgilendiriyo?Fatih Berrak'ı kolundan yakaladığı gibi kendine çeker. Gözlerine uzun uzun bakmaya başlar. Aralarında hic mesafe kalmamıstır. Nefeslerini bile hissediyorlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Chick-LitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?