Flasback
Allahım bu şerefsiz Ablamları öldurecek bir an once burdan kurtulmam lazim. Allahim nolur acilsin su ipler. Berrak hadi kizim acarsin sen bu ipleri az daha sabır sen güclu kizsin.
En sonunda acmistim ipleri. Ayaklarimi da cozdukten sonra ormanin icinde kosmaya basladim. Anayol nerde bilmiyorum ama kosuyordum. Belki bir araba bulurdum. Patlama sesiyle yere düstum. Alnim taşa geldi.Kanamaya basladi. Ayaga jalkop kosmaya devam edicektim sonra bi sesle irkildim:
-Berraaaaaaak!!!!
*****
Bu ses... Bu ses Fatihin sesi. Allahim bulmustu beni. Inanmiyorum.
Eve dogru kosmaya basladim. Evin yanina varinca bagirmaya basladim.
-Fatiiiiiih! Nerdesin?Fatih yoktu hicbir yerde. Yoksa eve mi girmisti. Allahim nolur oyle bi sey yapmis olmasin.
Berrak:Fatiiiiiih!Duyuyomusun beni?Ses hoktu. Ben daha da telaslaniyordum. Fatih nolur eve girmis olma yalvarririm. Ama o da benim gibi deliydi. Yapmis olabilirdi.
O sirada abimler geldi. Berrak noluyo diye sorsalarda ben onlari duymuyordum.
Berrak:Abi Fatih icerde
Kemal:Abicim tamam itfaiye kurtaricak onu
Berrak:Olmaz o benim yuzumden icerde
Ali:Berrak yapma nolurBerrak:Fatih kurtaricam seni dayan ne olur
Beni engellemeye calissalarda ellerinden kurtuldum.
Alevlerin icine hic dusunmeden daldim.Kemal:Berraaaaaak!
Icerisi cok dumanliydi. Oksuruyordum ama sevdigim icin degerdi. Tek tek odalara girdim en sonunda yerde baygin olan Fatihi gordüm.
Berrak:Fatih... Dayan sevgilim kurtaricam seni yalvaririm dayan olur mu?
Kolunun altina girdim. Baygindi o yuzden tasimak cok zordu.Murat:Abi cikmadilar yaa ben de girecem.
Tahir:Oglum bi dur ya
Murat:Abi ikizum icerde nasil sakin olayim.
Kemal:Ben de giriyom Kardesim icerde ben burda napiyom ya
Tahir:Tamam o zman biz girelum Kemal
Kemal:Tamam
Herkes disarda endiseli bir sekilde bizi bekliyordu. Bizi gorunce kosarak yardima geldi abimler.
Saglikcilar da geldi.
Berrak:Nabiz atiyo. Nefes de aliyo Ama bilinc yok. Basina darbe almis. Basinda kanamasi var.Karbonmonoksit cok solumus.Nolur yardim edin.
Kemal:Berrak senin d e basin kaniyo
Berrak:Bana bi sey olmaz abi. Ama o iyi olsun. Nolur ona bi sey olmasin.
Fatihi ambulansa aldilar. Mudahale etmeye basladilar. Oksijen maskesi bagladilar. Basindaki yarayi temizlediler.
Berrrak:Bende geleyim sizinle nolur?
Kemal:Berrak seninde bakima ihtiyacin var bak basin kaniyo öksuruyosun.
Berrak:Hayir hayir. Onun iyi oldugunu gormem lazim. Olmaz.Yalvaririm bende geleyim.
Izin verdiler. Ambulansa bindim Elini tuttum.
Berrak:Bi tanem yalvaririm ac gozlerini. Lutfen beni sensizlikle sinama nolur.Ben buna alisamam.Elini öptum agliyordum. Nasil dayanirdim ki onsuzluga. Hepsi benim yuzumdendi. Onun basina beladan baska bi sey getirmemistim. Keske hic girmeseydim hayatina.Bem bunleri dusunup aglarken birden Fatihin elimi sıkmasiyla kendime geldim. Gözlerini hafif araliyip bana bakti. Oksüruyordu. Konusmaya mecali yoktu. Ağlama der gibi bakti gozlerime.Bende hafifce gülumsedim. Basimi salladim. Kendine gelmisti cok sükur.
Sıktı elimi.Elini öptüm.
Berrak:Cok sukur Allahim seni bize bagisladi. Kendini zorlama konusmak icin tamam mi? Sen gozlerini actin ya o bana yeter. Bak göz yaslarimi da sildim aglamiyorum.
****
Hastaneye vardigimizda Fatihi hemen acile aldilar. Bizimiler de arkadan geldiler.
Kemal:Berrak noldu Fatihe.
Berrak:Kendine geldi cok sükur.
Mustafa:Oyy Yangazum benim ya kimin kardesi yaa.
Murat:Hele sükur.
Ali:Basindaki yaraya falan bakarlar. Birazda oksijen falan verirler.
Berrak:Abi ben telastan diyemedim Ablamlar...
Tahir:Merak etme hepsi iyiler. Onlarda bu hastane de hatta birazdan onlari cikartirlar.
Berrak:Özur dilerim. Hepsi benim yuzumden. Asiye ablam benim yuzumden dogurdu. Fatih benim yuzumden hastanede. Abimler benim yuzumden balayini iptal ettiler. Keske ben ölse..
Kemal:Sus sakun tamamlama o cumleni yoksa bes kardes geliyo.
Mustafa:Hem benim usak azcuk acele eyti o kadar sonucta Mustafa Kalelinin oglu . Babasina erken kavusmak istedi😂Hem sen benim oglumun dogumunu yapturdun. Benim ogluma nefrs oldun. Sen olmazsan napardum ben ? Belkide dsha kotu olurdu. Sen benim Yangazimin hayatini kurtardin. Sen ikisine de Nefes oldun Berrak. Bi daha kendini sucladigini gormeyeyum. Tamam mi?
Tahir:E hadi gidip bebegi gorelim.
Berrak:Fatih?
Mustafa:Kendine gelmis aslan parcasu daha nolsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Literatura FemininaAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?