Kendime geldim. Ellerim bagliydi. Basucumda sandalyede oturan arkasi dönük
Biri vardi. Yerimden dogruldum.
"Kimsin Sen "dedim bagirarak.
Kahkaha atmaya basladi. Sesi tanıdıkti. Allahim yoksa o muydu? Ayaga kalkti ve bana döndu. Sok olmustum. Konusamadim.
Yamandi. Yüzünün yarısi yanmisti. Allahim ölmemis miydi?
Yaman:Prenses özledin mi beni. Seni birakip gider miyim ben?
Berrak:Sen... Sen ölmüstün " dedim titreyen sesimle.
Yaman:Şaskinsin tabi ben sana anlatayim.O yangindan kurtuldum. Ben sanip buldugunuz taninmayan ceset bir kiza ait. Onunla kavga etmistik. Disim kirildi kavga ederken. O buldugunuz dis örnegiyle oleni ben sandiniz. Ama ben ölmem. Ben sensiz ölmem.Bana yaptigin kotulugu unutmadim. Deniz.Senin yuzunden yüzimde bana biraktigin izle yasiyorum. Simdi bunun hesabini verme vaktiInanamiyorum ölmemisti. Kardeslerimi ölduren katilden intikamimi aldim saniyordum. Kardeslerimin kani yerde kalmasin istemistim ama o serefsiz ölmemis.
Berrak:Birak beni ne istiyosun benden.
Yaman :Ne isteyebilirim askim. Denizimi yani seni istiyorum.
Berrak:Allahin belasi pislik hayvan serefsiz.
Yaman:Aaaa askim boyle bozma agzini.
Hem ben devam edeyim. Yangindan kurtuldum. Ama yuzum fena halde yanmisti.Hazir siz beni öldu gostermisken yurt disina kactim. Kac tane ameliyat gecirdim ama yuzumdeki bu yanik gecmedi.Birden bagirararak uzerime yurumeye basladi.Omuzlarimdan tutup beni sallayarak:Hepsi senin yüzünden hepsi senin yuzunden ben senin icin her seyi yaptim ama sen sen beni taninmaz hale soktun. Senin yuzunden yuzum taninmaz halde.Ben sana naptim? Sadece beni hatirlamani istedim.O arkadasim dedigin Ömer benim izimi buldu. Beni ele vericek derken benden yardim istedi senden intikam almak istedigini soyledi. Bende sana ait elimde ne video fotograf varsa ona verdim. Seni öldürmesini soyledim. Ama gerizekali becerememis. Kendini oldurmus. Mal iste. Bi halti beceremedi.
Berrak:Demek o yuzden ölurken merak etme arkamdan geliceksin dedi.
Yaman:Gerizekali bi isi beceremedi. Yoksa o o resimleri videolari nerden bulcak?
Berrak:Allah senin belani versin
Yaman:Sus dedim sus. Deniz artik kendine gel hatirla beni hatirla"
Uzerime yurudu ve bana "Hatirla "diye bagirarak vurmaya basladi. O an tokatlarin acisini degil ama kalbimin acisini hissediyodum. Ben kardeslerimin intikamini alamamistim.
Sonra birden bi ses duydum
"Yardım Edin!"****
Fatih:Abi eve gittiler Berrak'in esyalarini almaya. Biraz oturup dönucez dediler ama gittim baktim ev bos isiklar acikti.
Tahir:Allahim deliricem nereye gider bunlar.
Polis:1 saattir bakmadigimiz yer kalmadi evin her tarafina baktik yakinlarda guvenlik kamerasi var mi diye baktik ama ne goren var ne kamera
Mustafa:Hic biseylerini almamislar. Telefonlari orda. Ya delirecem bunlar nereye gider Allahim.
Polis:Bakin 24 saat gecmeden kayip ilani veremiyoruz. Ama siz Kemal ve Alinin arkadaslarisiniz ve Berrak da bize emanet oldugu icin geldik. O yuzden yasal olarak bi sey yapamayiz.
Murat:Tamam abi sagolun. Bize yeterince yardimci oldunuz.
Polis:Iyi aksamlar.
Fatih:Abi napicaz? Bunlarin basina kesin bi sey geldi abi. Abi biri onlari kacirmis olmasin.
Tahir:Bilmiyorum Fatih bilmiyorum.
Fatih:Ben uyiyamam abi gerekirse sokak sokak arayalim
Murat:Hadi cikalim
***
Nefes Ablamin sesiydi. Onlarida kacirmisti.
Yaman:Supriiiiiiiiiz! Begendin mi?
Berrak:Hayvan hayvan!Soyle onlari niye kacirdin?
Yaman:Ben her zaman tedbirliyim biliyosun. Ay yoksa dejavu mu oldun. Ayni seyi bi kere daha yasamistun degil mi? Ama sonra o arkadaslarin tahtali köyü boyladilar degil mi?
Berrak:Suuuuuus! Onlar hakkinda boyle konusamazsin. Öldurürüm seni oldururum.
Yaman:Ama kollarin bagliCok sinirlenmistim. Resmen benimle dalga geciyordu.Nefes Ablamin sesi ile irkildim:Yardım ediiiiin!"diye bagiriyordu.
Berrak:Noluyo ? Naptın onlara. Cevap ver naptın dedim.
Yaman:Biraz gidip onlarla egleneyim.
Berrak:Dur gitme cevap ver. Bak ne istersen yaparim ama nolur onlara bisey yapma.
Yamaaaaaaaaan!!
Ne desem dinlemedi beni kapiyi kapatip gitti. Ellerimi uzun ugraslar sonucu cozmeyi basardim. Kapiya kostum. Ama nafile kitlemisti. Asiye Ablamin cigliklari ile irkildim.
Yan tarafımdaydılar. Duvara vurmaya basladim.
Berrak:Nefes Ablaaaa!
Nefes:Berrak
Berrak:Noluyo?
Nefes:Asiye Ablanin sancilari var. Doguracak heralde.
Berrak:Hayir hayır burda olmaz. Hem daha 1 ay var doguma.
Nefes:Bilmiyorum ama sancilari sıklasti erken dogum olacak heralde.
Berrak:Tamam Asiye ablam sakin ol tamam mı? Derin derin Nefes al. Sakın ıkınma
Kapıya dogru kostum.
Berrak:Yaman yalvaririm onlari birak. Bak ne istersen yaparim Asiye Ablamin hastaneye gitmesi lazim. Nolur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?