Berrak gozleri hafif araladiktan sonra gunes isiklari gozunu kamastirmaya baslamisti. Yerinden dogrulur. Basinda hala sirkeli bez. Gece tam ne oldugunu hatirlamiyordu. Dusunmeye basladi. Sonra gece atesinin yukseldigini ve Fatihin onu soguk suyla dus aldirdigini hatirladi. Sonra olanlari pek hatirlamiyordu.Ama Fatihin onunla ilgilenmis olmasi hosuna gitmisti.
Gülme sesleri geliyordu. Yerinden kalkip sesin geldigi yone gitti. Mutfaktan geliyordu.
Fatih Yusufla beraber kahvalti hazirliyordu.Fatih Yusufa kuymak yapmasiini ögretiyordu. O kadar tatli anlatiyordu ki Berrak'in cok hosuna gitmisti. Mutfak kapisina yaslanip onlari izlemeye basladi.Fatih:Yusuf bak bunlari aklinda tut tamam mu aslanum?
Yusuf:Tamam Fatih abi.
Fatih:Simdi de bakayum ne peyniriymuş?
Yusuf: Aha peyniri ,deyip kikırdamaya başlar.
Fatih gülerek "Hayur olmadi Aho peyniri. A-ho peyniri. simdi tekrar et
Yusuf:A-Ha peyniri
Birbirlerine bakip gülmeye baslarlar.Fatih Yusufun burnunu iki parmaginin arasina alip hafifce sıkarak"Ögrenecesun ogrenecesun"Yusuf:Pisti mi?
Fatih bir parca ekmek kesip kuymaga batirir.Biraz ufledikten sonra "Bak bakayum tanida Yusuf Kaptan "derYusuf kuymagi yenikten sonra yuzunü kocaman bir gülumseme kaplar.
Yusuf:Yaa bu cok guzel
Fatih:Guzeldir tabi. Hem kuymagi benum elumden yiyecesun.En guzelini ben ederum.Berrak onlari izlemeye dalmistir.Fatih Berrak'i fark edince ona döner.
Berrak:Gunaydun Berrak Nasul oldin
Berrak:Iyiyim sagol.
Yusuf:Berrak abla biz Fatih abiyle kuymak yaptık.
Berrak:Ya sen kuymak mi yaptun yerim seni,deyip iki yanagından öper.
Fatih:E hayde kahvaltiya gecelum.
Berrak:Her seyi hazirlamissiniz. Keske beni de uyandirsaydiniz da size yardim etseydim.
Yusuf:Sana supriz yapmak istedim. Begendin mi?
Berrak:Begenmek ne kelime bayildim.
Yusuf:Biliyo musun ben kuymak yapmasini ogrendim. Artik sana hep yaparim. Ama Aha peyniri almamiz lazim.Berrak ve Fatih gülmeye baslarlar.
Berrak:Aha degil Aho peyniri
Yusuf:Ha iste ondan.Kahvaltilarini yaparlar.Berrak uzerini degistirmek icin odaya gider ama Fatihin tisortunu ve hirkasini cikarmak istemez.Odadan cikar. Fatih Berrak'in uzerini degistirmedigini gorunce sasirir.
Fatih:Berrak niye degistirmedun uzerini
Berrak:Şey.. Kurumamista kiyafetlerim o yuzden.
Fatih:Eyi tamam Yusufda hazir olduguna gore hadi gidelum abimler merak etmesunler. Evde bizi bekliyler.Disari cikarlar. Yusuf onden gidiyordur. Berrak Fatihe yaklasir.
Berrak:Fatih
Fatih:Efendum
Berrak:Evdekilere soyleyecek miyiz?.
Fatih:Analatacaguz. Zaten evde bizi bekliyler.
Berrak:Abimler cok kizacak bana
Fatih:Ee yapacak bi sey yok. Tabikide biraz kizacaklar.
Berrak:Ya Yusufu babasina vermemi isteseler?
Fatih:Oyle bi sey olmayacak. Buna asla izin vermem.
***
Herkes kaleli konaktadir.Kapi calinca Asiye kosarak kapiyi acar.Asiye çok sasirir.Nazar&Murat:Süpriiiiiiiiz!
Asiye:Uyyy siz nerden ciktiniz?
Murat:Piyangodan
Nazar:Kapida mi kalicaz Asiye Abla
Asiye:Ay ben saskinliktan unuttum. Ama once bi sarilayim.
Sarildiktan sonra iceri gecerler.
Kemal:Oyy hosgeldiniz
Tahir:Ula siz nereden ciktiniz?
Murat:Valla istemiyseniz gideruz abi.
Mustafa:Olur mu gel bakalum yeni damat bi sarilalim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?