Berraktan
Camdan Fatihin eve geldiğini görunce hic düsunmeden disari ciktim.Bahcede çardakta oturuyordu. Duvarın arkasinda çaktirmadan onu izlemeye basladim.Oyle zayıflamisti,oyle düsunceliydi. Ne cok ozlemistim onu.Düsunmeden ellerim,ayaklarim ona kosuyordu. Su an onunla karsilasmak icin hazir degildim. Tam eve dogru gidecekken yerdeki bir siseye bastim. Kahretsin. Ses cıkmisti ve Fatih duymustu. Kendimi yapistirdikca yapistirdim duvara beni gormesin diye. Beni görmesin diye icimden nerdeyse hatim indirmistim. Tam şükür beni görmedi diye düsünurken elimden tutup kendine çekti ve tek bir hamle ile duvara yasladi. Bagirmayim diye agzimi kapatti. Hırsız falan sanmisti beni heralde.
Işte o an. Aylar sonra ilk göz göze gelis. Oyle şasirmisti ki. Oyle ozlemistim ki onu.Gözlerim doldu.Gozlerimden süzulen yaslar onun ellerine damladi.O kiyamqzdi benim ağlamama. Gozyaslarimdan öperim senin derdi.Oyle o anin büyusunde kalmistik.
Sonra elini ağzimdan çekti.Fatih:Berrak. Ssen..
Berrak:Döndum ,diyebildim titreyen sesimle.
Fatih:Neden döndün?
Berrak:Neden mi?Döndün?Fatihten
O kadar saskindim onu karsimda görunce.Kalbim ,ruhum bedenimi terk edecekti sanki. Diyebildiğim tek sey neden geldindi. Sahi aylar sonra görülen sevgiliye ne denirdi ki? Soyledigim cok sacmaydi ama icimde biraktigi acı dilimde öyle kelimelere dökulmüştü.Gözlerine dalıp gitmistim. Oyle özlemistim ki gökyüzumu. Sarilmak istiyordum. Doyasiya sarilmak. Kokusunu icime çekmek istiyordum. Saçlarıni koklamak. Hic birakmamak uzere bedenini sarmak istiyordum.Ama sonra beni birakip gittiği,verdigi sözu tutmadigi aklima geldi.Berraktan
Bedenim ,ellerim titriyordu karsisinda. Kalbim yerinden cikacakti. Gözlerinde kaybolmak istiyordum.Dokunmak istiyordum doyasiya ona. Boynuna sarilmak. Basimi boynuna gömmek istiyordum. Bana seni özledim demesini beklerken bana "Neden geldin "demesi kalbime hançer gibi saplanmisti.Bu söz karsinda gözlerim doldu.Ağlamak istedim.Berrak:Fatih..,diyerek sarilmak icin ona karsi bir hamle yaptim.Ama elleriyle durdurdu beni.
Fatih:Dur
Berrak:Neden?
Fatih:Yapma dokunma bana.
Berrak:Lütfen Yapma boyle Fatih ben seni cok özledim. dedim ağlayarak. Tekrar sarilmak icin bir hamle yaptim. Ama yine durdurdu beni.Beni durdukca daha cok yandi kalbim.Gozlerimden akan yaslara hakim olamiyordum. Onunda gozleri dolmustu.
Onun akan gözyaslarini gorunce daha da acıyordu kalbim. Ne kadar üzmustum onu.Fatih:Yapma Berrak. Yapma.
Berrak:Fatih. Ben seni cok ozledim. Sana sarilmak istiyorum ne olur izin ver.
Fatih:Sen birakip gittin beni. Bana veddigin sozu tutmadin. Ne hayaller biriktirmistim o yuzuge sen o yuzugu cikartarak hayallerimi yıktin. Beni paramparca ettun.
Berrak:Biliyorum. Haklisin. Ama baska carem yoktu. Ben icim aciya aciya,kalbim kanaya kanaya gittim burdan.Lutfen affet beni. Benim sana ihtiyacim var. Kalbimin sana ihtiyaci var.Benim sana sarilmaya ihtiyacim var.Fatihe sarilmak icin tekrar bir hamle yaptim. Ama yine engelledi. Beni. O agliyordu karsimda ben agliyordum. Gözyaslarini silmek icin elimi yüzune götürdum. Elimi itti.
Berrak:Gozyaslarini silmeme izin ver nolur
Fatih:Gozyaslarim sensiz kutumayi ögrendi.Berrak yapma. Yapma. Nolur yapma.
Berrak:İçim aciyo.
Fatih:Benim sana ihtiyacim varken sen yoktun. Sana sarilmaya ihtiyacim varken sen yoktun. Kokina ihtiyacim varken sen yoktun. Yokluğunla bi karanliğa mahkum ettin beni.
Berrak:Biliyorum biliyorum. Ama ben orda ssnsizligi yasamadim mi saniyosun? Ikimizde aci cektik. Ama simdi sarilsak gececek acilarimiz Nolur Fatih. Bi kere sarilayim sana.Fatih:Sen sarilirsan kalbimdeki yaralar tekrar kaniyacak
Fatihe sarilmak icin tekrar bir hamle yaptim.Ama yine izin vermedi.Gozyaslarini silip eve dogru yoneldi.Arkasindan kosmaya basladim. Ama durmuyordu.
Berrak:Fatih yalvaririm dur.
Cevap vermiyordu.Konagin onune gelip cebindeki anahtarı cikartti.Kapiyi acmaya calisirken tuttum elini. Basini bana dondu. Aramizdaki mesafe azdi. Gözlerimiz birbirine değiyorduOna dokununca tenini tenimde hissettim aylar sonra.Elini çekmedi bu sefer. Gozlerini ayirmiyordu gözlerimden. Gozleri nasilda kızarmisti aglamaktan.Kendimden nefret ettim. Nasilda yakmisim canini.Keşke ölseydim de senin canini yakmasaydim diye düsundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?