Tam o sırada Ömer gelir.
Ömer:Kemal Abi istersen sizde gidin zaten yapacak bi sey kalmadı. Hem yanına da girmek yasak. İki gün boyunca da uyutulcak. Yani burda yapacak bi sey kalmadı. Hem saatte gec oldu.
Kemal:Tamam ama bi sey olursa haber ver tamam mı koçum?
Ömer:Tamam abi merak etme.
Fatih:Ben burda kalucam sen git yoruldun abi.
Ömer:Sende git Fatih ben zaten burdayım.
Fatih:Uyusa bile beni yanında hissetsin. Degil iki gün bir ömür uyanmasa yinede beklerim başında.
Kemal gider. Fatih camdan sevdiğini izliyordur.
Fatih:Keske su camun arkasında değilde yanumda olsan. Bana sarılsan üstüm başım aşk koksa.Ben seni su an bile cok özledim. Iki gun bu Yangaz nasul beklesun?Fatih iki gün boyunca Berrak'ın yanından ayrılmaz.Artık Berrakı uyandırma günü gelmistir. Herkes hastanede toplanmıstır.
Asiye:Yaa hadi gelsun su doktor da guzumu uyandursun valla heyecandan su garnumdakini erkendan doguracim o olacak.
Mustafa:Asiyem sakin ol da heyecan yapma
Kemal:Gelir birazdan heralde. Bende yerimde duramıyom.
Nazar:Kemal abi eger her sey normalse özel odaya alurlar mu?
Murat:Yaa hadi insallah
Kemal:Ömer alırız demisti.
Mercan:Hadi insallah.
Tahir:Valla beklemekten bogaldum. Devrem hadi biz gidek te su doktora bakalum.
Ali:Aynen Devrem gidelim.
Ali ve Tahir doktoru bulmaya giderler.
Fatih heyecandan konusamıyordur bile.Doktor gelir.
Doktor:Dünden beri ilaçları vermiyoruz. Tepkilerini ölcucez. Eger normalse Normal odaya alabiliriz.
Doktor Berrakın yanına girer. Tüm kontrollerini yapar ve odadan çıkar.
Fatih:Durumu nasul?
Kemal:Nolur sevindirin bizi?
Doktor:Merak etmeyin yavas yavas kendine geliyo. Birazdan normal odaya alırlar.
Fatih sevinçten Murata sarılır.
Fatih:Biliyodum be biliyodum ikizum!
Murat:Bizum Calıkuşumuz o nolcaktı
Herkes sevinçten birbirlerine sarılır. Fatih sevincten Ömere sarılır. Sonra ona sarıldığını farkeder ve kendini çeker:Iyyy hatlar karuştu.😠
Asiye :E hadi odasını ögrenelumda guzelce süsleyelim.
Nazar:E abla nerden bulcaz simdi süsleri?
Mercan:Bileydik gelmeden alurduk
Ali:Bi kosu gider alur yangazlar
Asiye:E gı bunlara ne gerek var. Asiye Reis var burda tum elengirli isler benden sorulur. *Elindeki poseti gösterir* İste her sey burdaa.
Nefes:Burda Asiye Reis var her seyi düsunur
Murat;Nolcaktı nolcaktı😂
Mustafa:Karum diye demiyrim tam elengirli isler müdürü😁
Fatih:O zaman ben gidip odasıni ogreneyim.
Fatih hemsirelerden odasını ögrenir.Asiye,Nazar,Mercan,Esma ve Nefes odayı süslerler. Murat cocukları okuldan alıp hastaneye getirir.Herkes odada Berrak'ı getirmelerini bekliyorlardır.
Yigit:Baba Berrak ablam ne zaman gelecek?
Tahir:Birazdan getirir hemsire ablalar merak etme.
Balım:Berrak ablam gelsin seni şikayet etcem. Pasayi hic bana vermedi dicem.
Yigit:Cunku Berrak ablam onu bana emanet etti
Balim:Hicte bile bana emanet etti
Asiye:Tamam da cicuklar kavganuzu sonra edun.
Kemal:Ya nerde kaldilar yaa. Ikigundur dokunamiyom kardesime burnumda tütüyo.
Mercan:Merak etma. Gelicek birazdan aşkım.
Fatih yogun bakımın kapısının önunde bekliyodur. Günlerdir gözlerinde tütüyordur sevdiği. Ona dokunamadığı iki gün ona olüm gibi gelmistir.
Fatih:Hadi Calikusu gel artuk.
Yogun bakımın kapısı açılir. Berrak bir yatakla yogun bakimdan çikarilir. Uyuyordur hala.Daha kendine gelmemistir. Fatih onu gördügu anda yüzünu sıcak aşk dolu bir gülümseme kaplar.Hemen yanına kosar.Elini tutar.Alnından öyle icten ve uzun bir şekilde öper ki onsuz geçirdiği iki günün acısını cıkartırcasına.
Fatih:Seni cok özledum. Calıkusu.
Berrakı hemsireler ,odasına getirir.Herkes başına toplanır.Kemal kardesinin elinden tutar.
Kemal:Gözumde tüttün bi tanem.
Asiye:Yaa hele sükür geldi.
Nefes:Daha kendine gelmemis.
Kemal:Yavas yavas demisti doktor.
Doktor gelir.
Doktor:Öncelikle herkese geçmis olsun. Sükür cok buyuk bir ameliyat atlattık. Cok güclu bir bünyesi var. Sonuna kadar savaştı. Ilacların etkisi yavaş yavas gecicek.Kendine gelir merak etmeyin. Ilaclarını yazdim. Ayda bir mutlaka kontrole getirin Kemal. Kendini uyanınca iyi hissederse bugun taburcu ederiz. Baş agrilari bir sure devam edecek. Ilaclarını aksatmasın. Herkese gecmis olsun.
Kemal:Sagolun Doktor Bey.
Doktor gider.Herkes odada sessiz bir sekilde Berrak'ı izlemeye başlar bir uyanma belirtisi verir diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?