Berrak:Sen nerden buldun numarami?
Egemen:Bunu mu sorguluyorsun simdi?
Berrak:E tabi sen Egemen Korkmazsın. Istedigin her seyi yaparsin. Istedigin her seyi bulursun.
Egemen:Sen nisanlini kurtarmak istiyor musun istemiyor musun?
Berrak:Istiyorum.
Egemen:O zaman dediklerimi yapacaksin
Berrak:Ne istiyosun benden?
Egemen:Telefonda soyleyemem. Karakolda oldugunu biliyorum. Simdi arabadan in ve mesaj attigim yere gel. Orda bekliyorum seni
Berrak:Niye ayagina geliyorum senin
Egemen:Niye ayagina geliyorum senin?
Egemen:E sen bilirsin sevdigin adam hapishane köselerinde çürusun o vakit
Berrak:Tamam geliyorum.Berrak istemeye istemeye arabadan iner ve mesaj attigi yere gider.Karakoldan bes dakika uzak bir mesafededir gittiğı yer. Egemen arabasina yaslanmis karsiya bakiyordur.Berrak 'ı gorunce ona döner "Oo Berrak Hanım Hosgeldiniz"
Berrak:Ne istiyosun ?
Egemen:Oo bu ne acele
Berrak:Fatihi cıkarmak icin ne istiyosun?
Egemen:"Sadede gelelim o zaman."Egemen Berrak'a dogru adim atar "Benimle bir akşam yemegi yiyeceksin.Berrak sinirlenir. "Sen kimsin de ben seninle yemek yiyecegim"
"Iyi o zaman Fatihe hapishaneye temiz camasir gotürmeye kendini hazirla"
"Bunu neden istiyosun ha ? "
"Keyfimin kahyası misin ? Sanane. Ya kabul edersin ya da olacaklara katlanirsin. Telefonuna atacagim adrese gel yarin aksam"deyip arabasina binip gider.
Berrak ne yapacagini bilemez. Caresiz arabasina geri doner. Düsunmeye baslar."Allahim sen bana yardim et"
Uyuyakalir. Sabah arabanin caminin tıklanmasiyla gözlerini aralar. Camını tiklatan
Murattir. Cami indirir.Murat:Burda olacağıni biliyoduk. O kadar aradik seni gece niye acmadin Çalıkuşu
Berrak gözlerini avusturur. "Duramadum evde napayim. Yaninda olamasam da oldugu yerde olmak istedim.
Murat:E hayde abimler falan herkes Kemal abinin odasinda gel yanlarina gidelim.
Berrak:Bi gelisme var mi?
Murat:Bugun savcıliga sevk edilcek. Yarinda mahkeme varmis
Berrak:Kurtulcak merak etme. Ben inaniyorum.
Berrak Muratla beraber Kemalin odasina giderler.
Kemal:Gece kuşu gel hoşgeldin
Asiye:Sabaha kadar bekçilik yapmis oy guzum benim ne de guzel seviyosun oyleBerrak:Mercan Ablam Nasil? Yeğenim nasil?
Ali:Hepsi iyi Nazar da yanindaBerrak bu duruma sevinir. Esmaya doner.
Berrak:Esma abla Fatih ne kadar ceza alir?
Esmanın yüzü düser, derin bir nefes alir "Yusufun resit olmamasi isimizi zorlastiriyor. Ama kendi istegiyle kacmasi lehimize olacak insallah. Ama sunu da soylemek gerekiyo. 1 yılla 5 yıl arasinda ceza alir büyük ihtimalle.Berrak sinirlenir. "Böyle bi sey olmasina asla izin vermicem. Ne olursa olsun Fatihi o delikten çikaricam ben
Tahir Berrak'in omuzlarından tutar"Sakin ol bacum. Buna asla izin vermeyiz. Tamam mi? " deyip sarılir.
Berrak:Gormeye izin var mi?
Kemal:Malesef savcılığa gidecegi icin izin vermiyolar.
Berrak :Off ya biraz gorseydim sadece bir dakikalik.
Ali:O serefsizin kolu buraya kadar uzamis. Bizim Fatihin olayiyla ilgilenmemize bile izin verilmiyoBerrak sinirle cikar odadan. Eve gider. Mercanin yanina gidip biraz bebegi sever. Sonra odasina gecer. Yatagina oturup düsünmeye baslar. Uyayakalir.Aksama dogru uyanir.Ne yapacagini düsunmeye baslar.Fatihi kurtarmak icin elinde bir firsat vardir. Ama ya cikarmasa Fatihi? Ya yalan söyluyorsa? Bu ihtimalleride düsunmek zorundadir. Bunlari dusunurken kapinin acilmasiyla yerinden dogrulur.
Gelen Nazardir. "Gelebilir miyum?"
Berrak:Tabi gel canım".
Nazar yatagin ucuna oturur. "Biliyorum. Uzgunsün. Cok zor bir durum. Ama hep beraber bu olayinda ustesinden gelecez.
Berrak'in gozleri dolar." Biliyorum. Ama insan tüm ihtimalleri düşünmek zorunda . Ya basaramazsak? Ya Fatih ceza alirsa? Esma abla ceza alirsa çok alir diyo. Ben napayim o hapse girerse?
Nazar Berrak'in ellerinden tutar. "Şşşt....Oyle şeyler söyleme. Olmayacak oyle seyler tamam mi? Icini ferah tutacasun anladun mi?
Bi yolunu bulucaz."
Berrak Egemenin ona ettigi teklifi düsunur.Yerinden kalkar. "Bir yolu var aslında!"
Nazar:Neymis o?
Berrak:O serefsiz bana bir teklifte bulundu.Bir yemek teklifi. Eğer onunla yemek yersem sikayetini geri alacağini soyledi.
Nazar duyduklari karsisinda sasirir. Oldugu yerden kalkar. "Berrak sacmalaysun degil mi? O serefsizle yemek yemeyecesun degil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Chick-LitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?