Kemal :Bu Berrak'ın.sesi
Fatih:Abi bisey mi oldi?
Ali:Gidip bakalım.
Berragın odasına giderler.
Berrak yatagının uzerine oturmus basini dizlerine dayamıs agliyordur.
Fatih"Berrak" diyerek yanina oturur.
Kemal:Abicim noldu?
Asiye:Guzum iyi misun?
Berraktan
Konusamiyordum.Cümleler boğazımda düğümleniyordu. Sadece ağlıyordum. Herkes meraklı ve acıyan gözlerle bana bakiyorlardi.
Acınacak bi halim yoktu aslında. Mutluluk gözyaslariydi döktüklerim. Fatih gözyaslarımı sildi. Ellerimden tuttu.
Fatih:Berrak noldi? Anne diye bağırdın noldi?Konusmak icin kendimi zorluyordum. Derin bir nefes aldim ve:
Ben bi sey hatirladim. Rüya gördüm.Ben annemi hatirladim.Yüzü net degildi ama annemdi.
(Flashback)
Bir ormanin icindeydim. Dumanliydi her taraf. Hicbirsey göremiyordum. Uzerimde beyaz bir elbise ile "Kimse yok mu?"diye bagirdım. Bi kadın yaklasti yanima. Yüzu net degildi. Gözlerimi ovustursam da secemedim yüzünü. Yanina yaklasmaya calıstim. "Kimsin Sen " diye sordum meraklı gözlerle.
" Ne kadar da güzellesmissin.Prensesler gibisin adeta."dedi bana yumusak bir ses tonuyla. O kadar huzur vericiydi ki sesi. Konussa sabaha kadar dinlerdim. Ne kadar tanıyamasamda o ses bana yabancı degildi.
"Kimsin Sen ?"diye sordum yine. "Merak etme hatırlıyacaksın" dedi ve kayboldu.
"Nereye gittin dur bekle" diyerek arkasından kossamda yetisemedim.Sonra birden kendimi bir odada buldum.Bi yatagın uzerinde bir kız cocugu vardı. Dikkatli bakıp yuzunu secmeye calistim."Inanmiyorum bu benim" dedim. Benim kücüklügumdu. Sonra odadan iceri bir kadın girdi. Kadının yuzunu yine secemiyordum.Onları izlemeye basladim.
"Yine mi uyuyamadi benim prensesim"
"Evet uyuyamadım"
"Istersen sana masal anlatayım ben"
"Hayir bana ninni soyle "Sonra iceri bir oğlan cocugu girdi. Kadının kucagına oturdu."Bende ninni dinlemek istiyorum."
Kadin iki cocugu da kucagina alip ninni soyleyip uyuttu.Allahım bu kadın kimdi? O kücük kız cocugu bendim peki o kadın ve o cocuk kimdi onlar?Yüzleri bulanıktı secemiyordum. Ben bunları düsünürken küçüklügüm;
-Anne bi daha gitme ,dedi.
Inanamiyorum. Bu kadın benim annem mi?
-Insallah kızım. ......
Annem di. Inanamiyorum. O kadın benim annemdi.Anne diye bagırmaya basladım. Beni duymayacagını bile bile bagırdım.
Son cümlesinde adımı söylemisti ama anlayamadım.*****
Rüyamı anlattım.
Berrak:Abi annemi gördum. Ilk defa gecmise dair bi sey hatırladım.Yuzunu secemesemde sesini duydum abi. Adımla seslendi bana ama anlayamadim. Keske duyabilseydim.
Kemal:Canim benim. Bu cok iyi birsey.
Abime sımsıkı sarıldım. Cok mutluydum. Insallah zamanla hatırliyacaktim her seyi.Sabaha kadar mutluluktan uyuyamadım.
Yarın dügun alisverisine gidecektik. Sonraki gün cok isimiz vardı. Bunları düsünerek zorla kapadım gözlerimi***
Sabah sesle uyandım.Balım ve Yigitin sesi.Ikiside yatagımın tepesinde zıpliyorlar.Hemde bana uyan diye sarki yazip onu soyluyorlardi.
Balım&Yigit:
Uyan artık Calikusu.
Sabah oldu
Gün doğdu
Cıcekler actı.Kalkip yatagimda dikeldim ve gözlerimi avusturdum.
Berrak:Noluyo sabah sabah kücük yaramazlar?
Balım:Seni uyandırma operasyonu
Yigit:Ve operasyon tamamlandı.
O sırada Abimler geldi.
Kemal:Bırakın presesimi bakalım.
Arkasindan Tahir ve Mustafa abim geldi.
Berrak:Siz nerden cıktınız?
Mustafa:Piyangodan😂
Tahir:Kahvaltıya geldik. Boyle guzel bi aile kahvaltisi yapalim.
Balim:Ama once Berrak ablayi kurtarmaniz lazim.
Yigit:Biz kızırdelililer asla tutsaklarimızi vermeyiz
O sırada Murat Asiye Ablam ve Nefes ablam geldi.
Asiye:Biz de yardima geldik
Nefes:Merak etme Berrak kurtaricaz seni
Balim:O zaman baslayalim ortak ,dedi Yigite dönüp.
Herkes eline aldiklari yastiklarla yastik savasi yapmaya basladi. Cok egleniyorduk. Tıpkı Fatihe anlattigım rüyam gibiydi.Aralarindan sıyrilıp asagi indim.Onlar hala savas yapiyorlardı. Merdiveni saran kızarmıs ekmek kokusu geldi burnuma.O kadar güzeldiki.
Fatih geldi aklima.Allahim yoksa o mu planlamisti her seyi.Hayalimi bir tek o biliyordu. Hizlı adımlarla asagi indim. Mutfakta ocagın basinda Fatihi gördum. Beni gorunce gülümsedi. Gözlerim doldu. O planlamisti. Onaylayan bakıslarla bana baktı. Kosarak sarıldim ona.
Berrak:Sen ne güzel bir adamsın.Cok mutlu ettin beni ya
Fatih:Berrak senin yüzündeki gülümsemen olmak ve gulünce yanağinda olusan çukuru gorebilmek icin her seyi yaparum ,dedi gülumseyerek.
Yanagina kücük bir öpücük kondurmak icin yaklastim o sirada basıni cevirdi ve dudaklarimiz birlesti. Onu dudağindan öpmüs oldum.Cok utandim beklemiyordum
Berrak:Fatih napiyosun?
Fatih:Noldi sanki hic opmedun?
Gülümsedim.O sirada Asiye abla ve Nefes Abla kosarak merdivenlerden indi.
Mustafa:Ula Asiye gel buraya o döktügun suyun hesabini verecesun. Şu ustumun haline bak
Tahir:Nefes su hesapta yoktu. Ula sırılsıklam oldik da
Asiye:Ohh canumuza deysun. Ben dün lunapark da pamuk seker istedim almadun bana
Mustafa:Ula o zaman eve gelmek icin yola cikmistik nasi döneyim tekrar.
Asiye:Kac yıllik karun icin bi kilometre yolu gitmeyi cok gördün pis ayucuk nolacak?
Mustafa:Oy asiyem oy
Asiye:Neyy..(duraksar) Yok sana Ney Mustafam filan
Tahir:Peki benum sucum ne Nefes Hanum?
Nefes:Bi ayı istedum senden ama sen hedefi vuramadıgın icin alamadık.
Tahir:Ula gözum agriydi nişan alamadum ne edeyum?
Murat:Yav abi he he. Demiyosun kötu nisancıyim.
Tahir:Bak Yangaz sırıtma seni kum torbasi niyetine tekmelerum.
Nefes:Niye zoruna gidiyo Kötü Nisancı nolacak
Kemal:Ali valla 3. Dünya savasi cikacak.
Ali:He valla
Berrak:Aaaa tartismayalim da su guzel sofraya mi gecsek artik.
Murat:Ooooy Yangazum pek de guzel hazirlamissun
Asiye:He valla el sürdürtmedi bize
Nefes:Ula Yangaz evde bi gun kahvalti hazirlasan bize gözlerim yasaracak . Ama Berrak icin hazirlaysun tebrik ederum seni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?