İyiki Sen

341 16 16
                                    

  BERRAKTAN
Rüyada gibiydim. Hala inanamıyorum. Fatih beni öpmüstü. Kalbim yerinden çıkıcaktı adeta. Başını kaldırıp gözlerimin içine baktı:
Çok güzel seviyosun Calıkusu.Beni bugün dünyanun en mutlu insanu ettun."
Gözlerimden iki damla yaş süzüldü. Fatih gözlerimdeki yaşları silerek "Berrak noldi niye ağlaysun? Senun gözünden akacak tek bir yaşa ben dünyayı yakarum.
Berrak:Şimdi benim yüzumden cok mutsuz olacaksın.
Fatih:Hayır sen benim kurak  kalbimde açan bir çiceksin
Berrak:Ama o çiçek yarın solucak. Neden o çiçeği  suluyosun boşuna.
Fatih işaret parmağını dudağıma götürüp:
-Sus Berrak yalvarurum böyle konuşma.
Berrak:Ben öldükten sonra kalbin yangın yeri olacak.Kalbinde çıkan ateşin nedeni olmak istemiyorum.
Fatih:Zaten kül olmuş birini ateşle korkutamazsın.
Fatihinde gözleri dolmuştu. Ölümden söz edince kaldıramıyordu. Onunda içi benim gibi yanıyordu. Hissediyordum.
Fatih başımı iki elinin arasına alarak:Sen o ameĺyattan sağ salim çıkacaksın.Güzel bir hayat bizi bekliyo. Şimdu bir daha ölüm lafını ağzına alma. Hani sen degilmiydun ben acılarımla yaşamayı ögrendim asla yılmadım Korkmadum acularumdan Sakın Acında Kaybolma diyen.
Berrak:Evet bu zamana kadar böyle direndim. Ama çöktüm bi anda.
Fatih:O zaman şimdi ben sana diyorum"Sakın Acında Kaybolma Ben Tutarum Elinden" tamam mu?
Başını anlıma yasladı.Bende "Tamam "dedim.
***
Fatih:Ağlama faslı bittiğine göre napayruz?
Hadi çek bi tane daha kagıt kutudan
Berrak:Bence yeter bu kadar
Fatih:Neden?
Berrak:Çünkü en büyük dileğim gerceklesti.
Fatih:Neymiş?
Berrak Fatihin boynuna sarılır.
Berrak:Sen tabiki şapşal
Fatih gülümser."Hayatıma hoşgeldun Taş Kafa"
Berrak Fatih'e dönüp:Ne kadar da romantiksiniz?
Fatih gülerek:Öküzün de romantikliği bir yere kadar.
Berrak gülmeye başlar.
Fatih:Hadi gel madem buraya kadar gelmişiz gökyüzünü izleyelim
Berrak:Olur.
Yere uzanırlar.El ele tutuşurlar.
Berrak:Gökyüzü ne kadarda güzel öyle degil mi?
Fatih:Evet çok güzel.
Berrak :Hadi bir yıldız secelim kendimize olur mu?
Fatih Berrak'a dönüp:Sen benim kutup yıldızımsın o zaman. Hem parlak,Hem en gösterisli,hem yol göstericisin.
Berrak gülumser:O zaman sende benim kuyruklu yıldızımsın. Hani insan ömrü boyuca bir defa görürmüs ya da hic görmezmis.. Yetmis yılda bir gecermis dunyanın yakınından.Ben gördüm o da sensin.
Birbirlerine bakip gülümserler.
Berrak:Ş-şey.. F-fatih
Fatih Berrak'a dönüp:Lafı niye ağzında geveliyon.Söyle da boğaldum.
Berrak:Benden sonra Cansu ile naptınız?
Fatih sırıtır:Napacasun?
Berrak:Hiiiiiç sadece merak ettim.
Fatih:Yemek yedukten sonra gezduk . Elimi tuttu falan cok guzel vakit gecurduk.Beni ne kadar sevduğunu anlattu. Bende az etkilenmedum degul.
Berrak duydukları karşısında şok olur.
Olduğu yerden doğrulur sert bakışlarıni Fatihin üzerine diker Fatihe vurmaya başlar:
-Neee! demek cok hosuna gitti. Ben o boya küpünün saçını başıni yolmazyum.Önce onu yolacam sonra seni. *Berrak yerinden dogrulur* Şimdi o sari çiyanın evine gitmez miyim?

  Fatih Berrak'ın kolundan tuttuğu gibi kendine çeker. Fatih Gülüyordur.
Berrak:Bırak beni ya. Bide sırıtıyo pişmiş kelle  gibi
Fatih:Ya gülerum tabi. Kıskandun mi sen beni?
Berrak:H-hiç te bile ne kıskancam
Fatih:Kıskandun iste kabul et.
Berrak:Tamam da tamam kıskandum. Ama bu senin ondan etkilendigi gercegini degistirmiyo
Fatih Berrak'sarılır.
Fatih:Ya şaka yaptum. Ben o kıza bakar muyum? Senin kıskandugunu görunce  bende ondan yemege ciktum o gün onunla. Ama iyi laf soktun kıza gülmemek icin kendumi zor tuttum.Sen gittikten sonra kızı bıraktum gittim zaten ne isim olur onunla
Berrak Fatihe sıkı sıkı sarılır ve başını Fatihin boynuna gömer.
Berrak:Hele bi öyle bi sey olsaydi.önce onu sonra senin sacini başıni yolarım tamam mı?
Fatih:Anladum patron.Peki sen hesap ver bakalum. O gün Ömer denen o sevimsiz neden  kafenin acilisi olduğu gün sana neden Lütfen Vazgecme diyodu?
Berrak hiç kendini bozmaz ve :
-Sanane
Fatih:Ne demek sanane? Berrak o çocuğu sevmiyrim o kadar. Hem söyle yaa çatladum.
Berrak:Nasıl oluyomuş ? Beni kızdırırken iyidi?
Fatih:Tamam da tamam söyle
Berrak:Ameliyat olmam icin ikna etmeye çalisiyodu.Yasamaktan Sakın Vazgecme diyodu.
Fatih:Ömrü hayatında ilk defa dogru bir laf etmus.
Berrak: Ya o benim arkadaşım Fatih.
Fatih:Yemişim öyle arkadaşı. Ben senun arkadasun da olurum o olmasun.
Berrak:O benim tum zor zamanlarimda yanimdaydi.
Fatih:Bana ne o sevimsiz cocugu yanunda görmek istemiyom.
Berrak gülmeye başlar ve" Fatih kalk hayde kalk hastaneye gec kalmayalım.
Fatih:Bu konu burda kapanmadı.Hesabını verecesun.
Berrak gülmeye devam ediyordur. Kaskını takar ve :Hayde Fatih hayde.
Motora binip hastaneye gelirler. Gizlice cıktıkları  yerden hastaneye girerler. Berrak'ın odasına gelirler.
Fatih:Hadi bakalum gec yataguna uyu bende giderim birazdan.
Berrak :Gitmesen olmaz mı?
Fatih:Sen gitme desen gitmem
Berrak:Gitme beraber uyuyalım
Fatih:Nasul hayır derim ki?
Berrak ve Fatih  yataga geçerler.Yüzleri birbirine dönük uzanmıslardır.Bir süre hic konuşmadan sadece birbirlerine bakarlar. Sessizligi Berrak bozar.Elini Fatihin yanağına koyar ve:
-Tesekkur ederim bana bu güzel geceyi yaşattıgin icin.
Fatih Berrak'ın elini öperek:
-Asıl ben tesekkür ederim beni bu kadar güzel sevdiğin icin.
Fatih:Berrak yaranı kanatmak istemiyorum ama sana bunları yaşatan pisliğe noldu?
Berrak duraksar gözleri dolar:Layığını buldu iste.Boşver.
Fatihin gözleri dolar:Berrak nasul bosverebilirim? Etma.Keske seni daha önce tanısaydım belki korurdum seni belki bunları yasamazdın . Belki su an bu durumda olmazdın?
Berrak:Nolur kendini suclama tamam mı? Bunlar hic kimsenin sucu degil. Abim de hep kendini boyle suçluyo. Kimsenin sucu degil.

Sakın Acında KaybolmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin