Fatihten
Sabahin ilk isiklari ile gozlerimi yavasca actum. Şasırmıstım çünkü Berrak yanımdaydı.Burun burunaydik.Neye uğradıgimizi sasirmistik ikimizde. Oldugumuz yerde sıçradık.Ne diyecegimi bilemedim. Utanmisti o da.Berraktan
Gözumu ilk actigim an onun gozleri ile karsilastim.Kokusu burnumdaydi. Neye ugradigimi sasirmistim. Ikimizde yerimizden sıcradik. Utanmistim.Berrak:Şsey... Eve geldigimde uyuyordun. Bende uyandirmak istemedim,eedim gözlerimi kacirarak.
Fatih:Yok.. onemli degil. Benim sucum ben uyuyakaldim.
Yusufu aradi gözlerim. Yerde dun gece Fatihin ona okudugu masala bakiyordu yerde.
Yanina gitim.
Berrak:Napiyosun bakalim sen?
Elleriyle bir seyler anlatti bana.
Berrak:Ya demek oyle ne guzel.
Fatih ne dedigini merak etmisti.
Fatih:Şsey..Ne dedi?
Berrak:Masaldaki kaptan gibi ilerde kaptan olmak istedigini soyledi.
Fatih gelip Yusufu yanaklarindan öptü.
Fatih:O zaman bundan sonra senin Adın Yusuf Kaptan
Yusuf gülumseyerek Fatihin soyledigini onayladi.Fatih odadsn cikti bende arkasindan gidip durdurdum onu.
Berrak:Fatih
Fatih:Efendum
Berrak:Tesekkur ederim. Yusufla ilgilendigin icin. Ona masal anlattigin icin.Onun nasil mutlu ettigini bilemezsin
Fatih:Neden ki?
Berrak:Bosver. Bunu bil yeter.
Fatih:Cok tatli bir cocuk.
Gitti sonra..Fatihin elime tutusturdugu yuzugu bir yere koymak istemedim.Kalbimin uzerinde tasimak icin boynuma astım.Yarın Nazar ve Muratin düğunu vardi.O yuzden sabahtan telasliydik. Yengemler,Asiye Ablamlar ve Nazarla alisverise ciktik. Yusufu abimlere emanet ettim.
***
Fatihten
Kemal abilerin merkezde acil isi ciktiklari icin Yusufu bize birakmisti. Abimlerde Muratla dugun alisverisine gitmisti. Anamda yengemlerle coktigi icin bende cocjklara bakmak icin evde kalmistim.Cocuklar odalarinda oynuyorlardi. Bende onlara bakmak icin yukari ciktim. Ama Yusuf yoktu.
Fatih:Cocuklar Yusuf nerde?
Yigit:Burdaydi sonra pencereden disari bakti ve asagi indi anlamaduk bizde.
Fatih:Tamam o zaman ben gidip bakayim
Bahceye ciktim. Yusuf agacin altinda bir seyler yapiyordu.Yanina gittim. Yarali kanadi kırık bir kuş bulmustu. Ona yardim etmeye calisiyodu. Ne kadar da merhametli bir cocuktu.Gulumseyerek omzuna dokundum.
Fatih:Napiyosun bakalim Yusuf Kaptan.
Elleriyle bir seyler yapti.Tam anlamasamda kuşun yarali oldugunu anlatmaya calisiyordu heralde.
Fatih:Ben isaret dili bilmiyorum. Ama bilmek isterdim.Sanirim kuşun yarali oldugunu kanadi kirildigini soylemeye calisiyosun. Beraber iyilestirelim mi?
Gülumseyerek basini salladi. Iki tahta buldum ve bir bez yardimiyla kanadini sabitledim kuşun.Mutlu olmustu.
Fatih:Merak etme somdi onu onceden yaptigim bir kus yuvasi vardi. Oraya koyacam. Bi kac gune iyilesur. Her gun yemini suyunu sen verirsin anlastik mi?
Gidip kuşu uaptuğum kus yuvasuna koyduk.Basini salladi. Abimler gelmisti. Ellerinde posetlerle soylene soylene geliyorlardi.
Fatih:Hayurdur abi noldi ?
Mustafa:Nolacak ha bu sırık Yangaz yüzundrn polisler arabayi cektu. Bi saat onunlan ugrastuk.
Murat:Abi sen dedun ya arabayi oraya park et diye
Mustafa:Ben mi dedum. He dedum. Ama sen her dedugumu yapmak zorunda misun.
Tahir:Yav abi tövbe tövbe. Yangazun ne sucu var.
Mustafa:Yangaz degil mu? Suclu tabi
Gulmeye basladim. Mustafa abim guldugumu fark edince bana döndu ve
"Sıritma Yangaz bak senu de tepelerum gorursun.
Fatih:Tamam abi
Surati asıktı Mustafa abimin ama Yusufu görunce gülumsedi.
Mustafa:Oy Paşam napaysun bakalum? Ha bak büyuyunce bu abilerun gibi olma tamam mu?
Tahir:Hadi bu kadar şamata yeter hadi iceri.
Iceri girince Balim ve yigit kosarak babalatina sarildi.Yusufa baktim. Yüzü düsmüstü.Basıni öne egmisti. Babasini özlemisti heralde.
Balim:Baba gelinligimi getirdin mi?
Yigit:Benimde damatligimi getirdin mi baba.
Tahir:Getirdim tabi.
Mustafa:Kendimi unuturum. Gelinligini asla.
Yigit&Balım:Yaşasın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Chick-LitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?