Berraktan
Eve gitmek icin arabaya bindik. Fatih elimi sıkica tutmustu yüzunde ise kocaman bir gülümseme ısık gibi parliyordu. Durup durup "Baba olacağım " diyip diyip duruyordu. Onu boyle heyecanli ve mutlu gormek beni daha da mutlu ediyordu. Bir pastanenin önünde durduk."Fatih neden durduk burda ?"
"Hemen geliyorum " deyip hizlica arabadan iner.
Bes dakika sonra Fatih elinde kocaman baklava tepsisiyle pastaneden cıkar ve önune gelen insanlara ikram eder.
Berrak Fatihin yaptigini gorunce sasirir "Napiyor bu deli Yangaz?" diyerek arabadan iner."Aşkim napiyosun?"
"Cok mutluyum cok . Bende kücuk mucizemin serefine baklava dagitiyorum."
"Ya yerim seni"
"Sen beni yeme al baklava ye " diyerek bir dilim baklavayi Berragin agzina uzatir. Berrak ise yemicem diyerek uzattigi eli geri iter.
"Ya askim ama yemen lazum. Ama neyse once insanlara dagitayum" der ve yoldan gecen insanlara yonelir.
Her baklava ikram ettigine " Duydunuz mu? Ben baba oluyorum. " der
Guler yuzu sicak bakisi karsisinda insanlarin gönlunu celmisti.Her ikram ettigi insan onun heyecanini paylasmak icin ona sariliyordu. Sokak'in bir karsisina bir diger tarafina kosa kosa gidip geliyordu. O kadar mutluydu ki Berrak onu oyle mutlu gordükce daha da duygulanmisti arabaya yaslanmis Fatihin deli dolu halini izliyordu.Yolda mendil satan cocuklari durdurup kendi elleriyle baklava yediriyordu. Teyzeler amcalar Fatihin "Baba oluyorum" demesi uzerine alnindan öpuyor , kocaman sariliyorlardi. En son tepsiyi bitirdikten sonra Berrak'ın yanina gelir ve sımsıkı sarılir. Sonra ona donüp "Icerdeki bir tepsi baklavayi da alip geliyorum"der ve pastane girer. Tepsiyi alip gelir.
"Askim bu baklavayi napicaksin?"
"Ee bizimkiler yemesun mi?"
"Aaa evet dogru diyosun"....
Herkes Kaleli Konaktaydi. Muratlar her seyi anlatmislardi.
Kemal:Bizde Berrak'i aramaya cikmistik. Mercan haber verdi apar topar Aliyle geldik. Meger serefsiz hepinizi kacirmis
Ali:Ula gidip onu tutuklayalim ya boyle eskiyalik mi olur, der ve ayaklanir.
Tahir:Devrem nereye gidiysun. Otur oturdugun yere
Mustafa:Bizde sikayet edecektukta Ayaz icin etmiyruz.
Murat:Valla gelip hayatumuzu kurtardu.
Nazar:Serefsize bak ya bide Berrak'a evlenme teklif ediy. Fatih onu anlunun catundan vurmaduğuna dua etsun.
Asiye:Keske vuraydunuz da bizde rahat ederduk.
Nefes:O Ayaz o itle nasul kardes olabilir ben hala anlamayrum.
Saniye:Valla bi daha benum cocuklarima ilissun oni vurmayan ne olsin
Nazar:Yuru be Saniye Anne kim tutar seni
Murat:En azundan borctan kurtulduk. Hemde Ana sen Berrak'ın anasunun katili degilmissun
Saniye:He ya bende ona cok sevindum. Bende o gun düsunmustum. Bu ates nasul olurda bu kadar cabuk yayuldu diye. Megersem o katil Asım yakmis her yeri
Mercan:Biz konusmaya dalduk bizim bu aşuklar nerde kaldu?
Esma:He valla bende oni düsuniydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?