Berrak şaşırır.
-Neye var mıyım?
Fatih:Şu ana kadar yaşaduğumuz tüm her seyi unutup acıları mutsuzlukları bir kenara bırakıp mutlu bir gece geçirmeye var musun?
Berrak şarırır. Ne diceğini bilemez.Icinden:Allahım deli bu çocuk.Ama her defasında beni şasırtmayı başarıyo.
Berrak:Bu gece belki benim dünyadaki son gecem.
Fatih:Son geceni benimle gecirmek icin elimi tutar musun?
Berrak gülumser.Fatihin elini tutar ve :
-Varım.
Berrak:İstikamet neresi?
Fatih:Yaşayamadıklarını yaşamaya😊
İstikamet hayaller marş marş😊
Berrak çok şaşırır. Hala ne olduğunu anlayamaz. Sonucta Fatih onun hayallerini nerden bilecektir.
Berrak:Hayaller mi?
Fatih:Cok soru soraysun Calıkuşu.Bu gecemizde kurallar belli. Madde Bir; sus ve kaptanı takip et.Fatih ve Berrak hastaneden gizlice çıkarlar. Berrak Hastanenin önünde
gördügü şey karşısında çok şasırır.
Berrak şaşkın bir ifadeyle:Fatiiiih! Bu nerden cıktı?
Fatih:Sen motoksikletle dünya turu yapmak istiyrım diye yazmıssın. Bende arkadaşumun birinden ödünç aldum.Dünya turu yapamayuz ama en azından gezeriz.
Berrak:Sen benim bu hayalimi nerden biliyosun?
Fatih:Kuşlar fısıldadı
Berrak:Fatiih dogruyu söyle. *Berrak biraz düsünür.*Sen benim odama girdin. Ve yastığımı kurcaladın.Utanmıyor musun bi genc kızın odasına girmeye izinsiz
Fatih:Hicte bile ben yapmam öyle sey
Berrak:Yeme beni.
Fatih:Tamam pes ediyrim. Girdim. Ama tesadufen buldum. Hem bu benim ilk girişim değil senun odana
Berrak:Başka ne zaman girdin?
Fatih:Ya valla şiştum Berrak;Cok rivriv ediysin ha! Madde iki;Rivriv etmek yasak
Berrak içten içten cok sevinmiştir.Fatihin onun için bi seyler yapması; Bu hayattaki belki son saatlerini güzel gecirmesi için ugraşması Berrak'ın çok hoşuna gitmiştir.Fatih kaskı Berrak'a uzatır.
Fatih:Tak bakalum.
Berrak kaskı takmaya çalısır. Ama sacı takılir ve ;
-Ya off saçım takıldı.
Fatih:Ver ver ben takarum.
Fatih kaskı takarken Berrak gülümseyerek gözlerini Fatihin gözlerine dikmiştir.
Fatih:Noldi ne bakaysun?
Berrak:Bilmem
Fatih:Ee atla Bakalum.
Berrak:Sen mi süreceksin?
Fatih:Tabikide
Berrak:Hayır ben sürecegim.
Fatih:En son araba sürerken gördük az daha ölüyoduk. Ben canumu sokakta bulmadum.
Berrak sinirlenir.
Berrak:Hödük nolacak.
Fatih motora biner. Fatih:
-E atla bakalum.
Berrak motora biner.
Fatih:Sıkı tutun bakalum.
Berrak:Ne tutunacam sana
Fatih:O zaman düsersun.
Berrak:Hele bi düseyim. Kafanı kırarım bu kaskla
Fatih:O zaman sıkı sarıl😉
Berrak:Çok beklersin
Fatih:Ben sana yapacağumu biliyrim.
Berrak:Ne dedin anlamadım?
Fatih:Yok bisey. Sen bilursun dedum.
Fatih motoru sürmeye başlar. Ve birden gaza basar.Berrak neye uğradığını şaşırır ve birden Fatihe sarılır.
Berrak:Napiyosun?Yavaşşş!
Fatih gülerek:Ne oldi bi kuş korktu sanurum.
Berrak:Hicte bile ne korkucam.
Fatih gülmeye başlar. Berrak gülümser. Fatihe sarılmak ona cok iyi gelmişti. Basını Fatihin sırtına yaslar ve gözlerini kapatır. Berrak'ın sarılması Fatihin o kadar cok hosuna gitmistir ki tebessum eder . İcinden:İçine gökyüzü sinmiş ,Sarıl bana gökyüzü kokulum.Berrak o kadar çok mutludur ki bu anın hiç bitmemesini ister.Ellerini iki yana açar ve:Hayat senden Korkmuyorum!! diye bağırmaya başlar.
Fatih Berrakin bu cesaretine ,hayata karşı direnisine hayrandır. Belki de en cok bu ozelligine asık olmustur.
Berrak tekrar Fatihe sarılır kendini en güvende hissettiği limana.
Fatih gülümseyerek:Bakayrum bana sarulmadan duramaysun. E sende haklisun.Ben olsam bende duramam. Keske benimde kendime sarulma sansim olsa.
Berrak:Bak bak ukalaya bak !Hödük nolacak!
Fatih:Ya şaka yaptum ya sen yeter ki sarıl.Sarıl ki kalbimin kurak topraklarunda çiçekler açsın.
Berrak utanır duydukları karsisinda.Bi sey demez.
...Berrak:Hayallerim bi gecede gerceklescek seyler değil ama benim?
Fatih:Biliyorum. O yuzden onları tek tek gerceklestirmek icin hayata tutunacaksin. O masadan sağ salim. Kalkacaksun. Hem bunları konusmak yasak. Bugunku gecemizin adı "Son Günmüş Gibi" hickimseye hesap vermeden,acılarımizi hatirlamadan eğlenmek amacumuz anlaştuk mu?
Berrak:Tamam Kaptan sen ne dersen o
Lunaparka gelirler.
Berrak:Neden geldik buraya?
Fatih:Sen defterine çocukluğumu yaşayamadum diye yazmuşsun. Bende o gunlere dönmenin en iyi yolu burası olacagunu düsundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?