Ve gelen Yusuftu salona. Arkasindan Ayaz da girmisti. Herkes saskin bakislarla Yusufa bakiyordu. En cok Egemen şasirmisti. Onu odaya kitlemisti. Nasil olurda cikmisti? Sonra Ayaza baktı. Anlasilan o cikarmisti onu odadan.
Yusuf ise Fatihe dikmisti bakislarini. Oyle ozlemisti ki babasini. Bakislari Fatihin elindeki kelepcelere kaydi. Gozleri doldu. O kelepce orda olmamaliydi. "Baba"diyerek Fatihe dogru kostu ama polisler durdurdu.
Ayaz Yusufun elinden tutup"Hadi amcacim arkaya gidip oturalim.
Yusuf:Olmaz, diyerek ağlamaya basladi.Hakim:Lutfen su cocugu mahkeme salonundan cikarir misiniz?
Yusuf:Hayir ben gitmicem, diyerek hakime dogru yaklasti.
Hakim:Sen kimsin delikanli ?
Yusuf:Adım Yusuf.
Hakim:Sen su kacirilan cocuksun
Yusuf:Hayir beni kimse kacirmadi hakim amca.
Hakim:Ama baban oyle soyledi.Fatih Kaleli de sucunu kabul etti.
Yusuf:Nolur babami ceza vermeyin Hakim Amca
Hakim Egemeni gostererek "Bak senin baban orda.Biz babana ceza vermiyoruz"Yusuf sert bakislariyla Egemene bakti. Sonra Hakime dönüp "O benim babam degil. Benim babam Fatih Kaleli. O cok iyi bir insan. O benim kahramanim. O benim her seyim. O beni kacirmadi. Ben kendim kaçmak istedim bu adamdan.
Hakim:Ama o adam dedigin adam senin öz baban. Neden babanı sevmiyomusun?
Yusuf:Babalar çocuklarınin super kahramanlaridir. Ama o adam benim canavarım oldu. Korkularim oldu.Baba demekten korkardım. Ama babami buldum ben. Öz olması gerekmez ki. Lütfen babami almayin benden. Sonra geceleri korkarim ben. Yalvaririm babami almayin benden
Fatih 'in gözleri dolmuştu.Yusufun onun icin soyledikleri kalbine islemisti.Hakim:Sen cok mu seviyosun babanı?
Yusuf:Hemde cok seviyorum. *Ellerini iki yana acar. "Hemde bu kadar seviyorum Hakim Amca"Hakim yüzunde hafif bir gülümsemeyle Yusufa arkaya gecip oturmasini soyledi. Yusuf Fatihe dönüp kocaman bir öpücük gonderdi. Fatih öpücügü yakaladigi gibi kalbinin uzerine koydu. Yusuf Berraka dogru kosarak sarildi. Berrak "Aferin sana minik prensim"diyerek sarıldi.
Hakim:Durusmaya on dakika ara veriyoruz"
Fatihi polisler tutuklularin bekleme yerine göturduler. Kaleliler ise telasliydi.Sonuç ne olacaktı? Fatih cikacakmiydi?
Yusuf:Berrak Abla ben geldim ya babam sevinmis midir?
Berrak:Sevinmez olur mu tabikide sevinmistir.
Murat:Hem merak etme bugun babani da alip gidicez
Tahir:Sen merak etme paşam
Yusuf:Ben cok aglasam Hakim Amca babami birakir mi?
Asiye:Oy kuzum benim
Nefes:Yerim seni ya cok tatliBerrak Ayazi alip kenara ceker.
Ayaz:Noldu?
Berrak:Senin o serefsiz abin neden sikayetini geri cekmiyo
Ayaz:Anlasmami yaptiniz ki?
Berrak:Bilmiyomus gibi yapma. Sende abin gibisin
Ayaz:Valla bilmiyorum. Hem ben abimin tarafinda olsam Yusufu getirir miyim burayaBerrak:Peki yıllarca neden sustun? Abinin yegenine eziyet ederken neden dur demedin
Ayaz duraksar. Berrak haklıydi. Bunca yıl haksızlık karsisinda susmustu. Abisi belki duzelir diye umut etmisti hep. Ama yanlis yapmisti. O da farkındaydi.
Ayaz:Diyecek biseyim yok . Haklısın.
Egemen ise koridorun karsi tarafinda onlara sinirli sinirli bakiyordur.
Egemen sinirlenmistir. Ayaz nasıl olurda Yusufu mahkemeye getirirdi?
Egemen adamlarından birine donerek " Cabuk o Ayazı cagir buraya çabuk !"
Adam kosarak Ayazı cagirir. Ayaz Yusufa donerek" Ben birazdan gelicem tamam mi?"
Yusuf:Amca geri gel tamam mi?
Ayaz:GelicemAyaz Egemenin yanina gider. Egemen onu gorur gormez yakasindan tuttuğu gibi duvara yaslar. Sıktıkca sıkar omuzlarından.
Egemen: "Sen nasıl Yusufu buraya getirirsin nasıl?"
Ayaz: "Canımı yakiyosun abi "
Egemen:" Benimki kadar yanamaz. O pislik hapishaneye girecek. Ama sen Yusufu getirerek butun planlarimi alt ust ediyosun.Butun planim senin yuzunden suya düsecek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?