Fatih Berrak ve Ömeri bahçede görmüstür.
Fatih:Ula bu mesafesiz yine yapışmıs benim sevdiğime. Bu gitmemismiydi yaa. Ne konusuyolar acaba? Cok merak ediyrim.Yanlarına gitsem Berrak hepten benlen konusmaz. Eeee napsam ki?Berrak ve Ömer gülüyorlardır.
Fatih:Ula Berrak su sevimsizde ne bulaysın anlamayrum. Sunun sifatina bak yaa.Bi gülüyo insan gülmekten soguyo yaa. Su sevimsizliğin kaynagı ne acaba? Bide doktor olacak?
Fatih onları daha rahat duyabilmek icin onlara caktırmadan onlara yakın bir agacın tepesine cıkar.
Ömer:Hatırladın mı Berrak?
Berrak gülerek :Hatırkamaz mıyim ya ne cok eglenmistik.
Fatih Ömerin taklidini yaparak:Hotorlodon mo Berrak ?Yemin ediyom insan bu kadar sevimsiz olabilir ya. Bu çocugu ettiği hipokrat yemini çarpmis valla.Hamsi kafalıBerrak ve Ömer yürüyerek Fatihin olduğu agacın altına gelirler.
Ömer:Berrak Fatihle isin zor valla
Berrak:Neden?
Ömer:Baksana seni benden kıskaniyo.
Fatih icinden:Kıskanurum tabi. Sevimsiz şey.
Berrak:Evet ama seni daha cok tanımıyo tanıyınca cok iyi arkadas olursunuz.
Fatih iç ses:Iyyy bununla arkadas olcağıma gider hamsilerle arkadas olurum daha iyi.
Ömer:Ben hic sanmıyorum.
Fatih ic ses:Ha bu hamsi kafaliyla aynı fikirde olacagum hic akluma gelmezdi.
Ömer: Bu yangaza nasıl asık oldun ben hala anlamıyorum.
Fatih ic ses:Laflara bak laflara ben sana o lafları dürüm yapıp yedirmezmuyum? Berrak sende bisey de . Askımdan öleyrum. Sana mi bakacaktum hamsi kafali gibi seyler soylede orta yerinden çatlasun bu sevimsiz.
Berrak:Herşeyine asık oldum.
Fatih iç ses:Ha bu yangaz gurban olsun sana. Kimin sevgilisi. Noldi değisik? Yüzün bi asıldı.Fatih bastığı dal bi anda kırılır ve Berrak ve Ömerin tam ortasına düser.
Berrak nee uğradığını şaşırır.
Berrak:Fatiiiiih!
Fatih:Ahhhh!Belim.Berrak nasi gidiyyy?
Ömer:Sen bizi mi dinliyon?
Fatih yerden kalkar.
Fatih:Ne dinlicem be. Ağaca cıkmistum. Siz geldunuz buraya.
Berrak:Fatih sana inanmiyorum. Bizi mi dinliyodun?
Fatih:Dur canum önce şu degisikten bi hesap sorayum.*Ömere dönüp*Demek bana olan asķını anlamaysun?
Ömer:Evet anlamayrum
Fatih:Iste senun anlamayacagun kadar cok seviyoz birbirimizi ondandır.Yorma o küçük beynini yazuk yanar falan.
Berrak:Fatih nasıl konusuyosun öyle
Ömer:Ben gitsem iyi olacak yoksa elimden bi kaza cikacak.
Fatih:Elinden geleni ardına koyma ben burdayum.
Ömer gider.Fatih sırıtarak arkasından el salliyodur. Berrak cok sinirlidir.Fatih yüzünü Berrak'a dönünce onun sinirli suratı ile karsılasır bi anda yüzü düser.
Berrak:Fatih napıyosun sen?
Fatih:Hicbi sey
Berrak:Bizi takip etmeler,dinlemeler. O ettigin laflar. Oldu olacak dinleme cihazı falan yerlestir bana da oyle daba kolay olur.
Fatih:Ya ben bu cocugu sevmiyorum. Yanunda görmeye tahammul edemiyorum.
Berrak:Senin bu dedigin bwnim yıllardır arkadasim. Hem biz seninle bu konuyh konustuk. Soz vermistin bi daha acmicam demistin.
Fatih:Valla karsumda boyle değisik olunca sözümü tutamayrum
Berrak:O zaman sözünu tutana kadar konuşma benle.
Fatih:Ne!Ne diyiysin Berrak sen?
Berrak:Duydun iste konusma benle.
Fatih:O sevimsiz icin benumle ki küsiysin?
Berrak:Hayır bana güvenmedigin icin.
Fatih:Berrak senunle alakasu yok ben o hamsi kafalıya guvenmihom.
Berrak:Ben anlamam. Konusma benimle
Fatih:Ha bu kadar kolay yani. Tamam sende benumle konusma.
Berrak:Oyle olsun.
Berrak ve Fatih evlerinin kapısina dogru yürürken hemde arkalarını dönüp birbirlerine laf söylerler.
Berrak:Hödük
Fatih:Taş Kafa
Berrak:Ukala
Fatih:Hain Kuş
Berrak:Gıcık Yangaz
Fatih:Yamuk Prenses
Ikiside sinirli sinirli evlerine girerler ve kapıyi sertce kapatırlar.Fatih söylene söylene odasına girer.
Fatih:Suna bak ya sevimsiz icin bana trip atay.*kapıyı hızla çarpar. Murat o anda yatağinda uyuyordur bi anda sıcrar.*
Murat:Ula Noliyy yaa?
Fatih:Dellendum delendum.
Murat:Noldi gene anlat bi
Fatih olanları anlatır. Murat gülmeye başlar.
Fatih:Yangaz sanki fıkra anlattum. Benim burda tepem atmıs sen güliysin.
Murat:Ya yemin ediyom cocuk gibisiniz. Bide küstünüz mü?😂😂😂
Fatih:He küstüm. Kararluyum konusmiyacam.
Murat:He he inandım kesin konusmazsun😏
Fatih:Sen inanma ama Konusmicam bitmistur.
****
Berrak sinirli bi sekilde odaya girer. Telefonu eline alır ve Nazarı arar.Olanları anlatır.Nazar gülmeye başlar.
Berrak:Nazar niye güluyorsun ?😠
Nazar:Ya ama cok komik yaa😂
Berrak:Valla ben sinirden tırnaklarımi kemiriyom sen bana güluyorsun.😠
Nazar:Ya ama gülünmeyecek gibi degilki cocuk gibi küsmüssünuz😂😂
Berrak:Ben yatiyom sen benim daha sinirlerimi daha bozdun. Sana da hesabını kafede soracam.
***
(Kaleli Konak)
Asiye:Ula yangazlar hayde da. Her sabah beni ugrastiriysiniz.
Murat:Calar Saat Asiye yine sahalarda
Asiye :Hayde Uzun Yangaz hayde Mıstafamın gelmesini istemiysen hayde . Ula sarı yangaza bak hiç üstüne alıniy mi?
Murat yastığını alıp Fatihe fırlatır.
Fatih uykulu sesle :Ula Yangaz bak kalkarsam cok kötü olacak.
Fatih bir anda yatakta doğrulur.
Murat:Ula Yangaz noliyy?
Asiye:Ula hortlak görmüs gibi oldun.
Fatih apar topar yataktan kalkar.Giyinmeye başlar.
Fatih:Ya inanmıyorum bugün son gün. Ben nasul unturum?
Murat:Yangaz hayurdur?
Fatih:Ula yarın trabzonun macı var ve ben bilet almadum. Allah kahretsin.
Asiye:Bende diyom noldi yaa. Bi top seni nasulda ayağa kaldiriy.
Fatih:Tutmayun beni ben gideyrum. Kesin bilet galmamuştur. Off ya
Mustafa :Ula yangaz nereye gideysun?
Murat:Top sevdası tutti gene.
Asiye:Bilet almaya gidiyy sanki devlet sorunu
Mustafa:Ula yangaz galdurma beni burdan seni burda Rizeye gadar gavalarum.
Fatih:Gittim bile kimse beni durduramaz.Hayde güle güle.
Fatih evden çıkar.
****
Berrak hazırlanıp acele aşsagi iner.
Ali:Hayurdur Calıkuşu bu ne acdle nereye gidiyosun?
Berrak:Geç kaldum geç
Kemal:Berrak hayırdır nereye geç kaldın?
Berrak:Yarın trabzonun maçı var ve ben bilet almadum. Bir saat sonra biletler tükenecek.
Ali:Sen trabzon sporlu musun ?
Berrak:Rasim Babam sagolsun. Hayde ben kaçar. Allahım insallah bilet kalmuştur.
Berrak da evden çıkar. Fatih ve Berrak dısarıda karsilasir. İkiside aceleyle arabalarına binerler.
Fatihten
Nereye gidiyo bu TaşKafa acaba?Neden düsünuyosam kesin o sevimsizin yanına gidiyordur. Bak bak nasılda acele ediyor.Berraktan
Acele acele nereye gidiyor acaba? Yoksa o Cansu mudur nedir o süslünün yanına gitmesin?😠 Aman banane nereye giderse gitsin bi de nasılda acele ediyor.Tescilli öküz nolacak.İkiside farklı yollardan biletin satıldığı giseye giderler. Birbirlerini ayni yerde görünce şok olurlar. Gise memurunun yanına gidip
aynı anda sorarlar:Trabzon macına bilet alıcaktım.
Birbirlerine bakarlar.
Gise Memuru:Malesef su arkanızda gördüğunuz amcaya en son bileti sattim.
Berrak:Ya ama ben günlerdir bu maçı bekliyodum ya
Fatih:Ya abi etma gözünu seveyim
Gise Memuru:Malesef yapacak bi sey yok.
Berrak ve Fatih birbirlerine bakarlar sonra önlerindeki yaşlı amacaya. Ikiside kosarak yasli amcaya kosarlar.
Berrak:Amacacım o bileti bana satar mısın?
Fatih:Hayır amcacum bana sat
Amca:Hayur ben bu bileti kimseye satmam.
Berrak:Amaca etme ya lutfen günlerdir bu günü bekliyorum.
Fatih:Amca sen gel bu bileti sat bana diger maçın bileti benden sana hediye
Amca:Olmaz uşaklar bilet milet yok size
Yaşli amca arabasına binip oradan uzaklasır.
Berrak:Hep senin yüzünden. Sen olmasan kesin verirdi bana
Fatih:Asıl sen varsın diye vermedi be.
Berrak ve Fatih birbirlerine söylene söylene arabalarına binip islerine giderler.Aksam olur. Kemal kaleli konaktadır. Berrak'ı arar ve cay icmeye cagırır.
Kemal:Hayırdır Fatih moralin bozuk
Asiye :Nolacak maca gidemiyo diye bu sinir
Kemal:Bizim evdeki deli de maca gidemiyo diye morali bozuk. Aha da geldi iste.Hosgeldun Berrak
Berrak:Morallerim sıfır sıfır sıfır
Tahir;?:Ula abartmayun bu kadar bi maca gidemedunuz diye su suratlarunuzun haljne bak😂
Ali gelir.
Asiye:Hosgeldun Ali
Ali:Hosbulduk. Bugun bi arkadasim bana bilet verdi. Trabzon maçı bileti gitsem mi acaba
Berrak ve Fatihin gözleri heyecandan acılır.
Berrak:Ben alabilirim
Fatih:Hayır tabikide ben alabjlirim bana ver.
Berrak:Abi bana vereceksin tabikide.
Fatih:Niye sana veriymis bana verecek
Berrak:Yok öyle sey. Tabikide bana verecek.
Kemal:Tamam da tamam kavga etmeyin
Ali:Valla ikinizide kırmak istemem ama bir bilet var.
Tahir:E ne edecez?
Kemal:Buldum.Futbol oynayacaksınız.
Fatih:Bana uyar ben bu Calıkuşunu ezerum.
Berrak:Ha haa haaa güleyim de bosa gitmesin
Ali:Kucumseme Fatih Berrak müthiş Futbol oynar.
Fatih:Goreceguz.Bir kale hazırlarlar. Penaltı çekeceklerdir. Fatih kaleye gecer.
Asiye:Hadi Berrak Nefes ve Balımla seni tutayruz.
Murat:Ben ve Mustafa abim seni tutayruz ez ve gel Yangazum.
Asiyeler Berrak'a tezahurat etmeye baslarlar.
Berrak topa vurur ve gol atar.
Berrak:Goooooooool
Asiye:Helal be Berrak boyle devam
Fatih:Bu ısınmaydı bi daha asla olmayacak
Berrak:Görucez.
Oyunun sonunda 10-5 kazanan Berrak olur.
Berrak ve Asiyeler sevinc cıglıkları atmaya baslarlar.
Fatih:Saylamayrum hile yaptı
Berrak:Oyubozanluk etme bal gibi de kaybettin iste
Fatih: hicte bile
Berrak:Ali abi alayım bileti.
Berrak bileti alır.
Fatih:Hicte bile haksızlık yaptun bilet benum hakkum.
Bileti cekistirmeye başlarlar.
Berrak:Ya bırak Öküz
Fatih:Asul sen bırak Taş Kafa
Bileti çekistirirken bilet ortadan ikiye bölünür.
Berrak:Ya naptun sen?
Fatih:Senun yuzunden bilet gitti
Berrak:Ben seni var yaa
Berrak Fatihi masanın etrafında kovalamaya başlar.
Kemal:Tamam da tamam bilet gitti kavga bitti hayde oturun
Berrak:Bu is burda bitmedi. Seni varya mahvedicem.
Fatih:Ben her zaman açuğum.
Asiye:Berrak bu arada bu paket sana geldi. Bizim kapıya bırakmislar
Berrak:Kim göndermis ki?Abi sen açsana ben cok sinirliyim.
Kemal:Tamam ver bakalım.
Kemal paketin dısıni açar . Icinden siyah bir kutu çıkar.
Berrak'ın gözleri dolar. Bağırmaya başlar
-Abiiiiii! Açmaaaaaaaaa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?