Sabahın ılk ışıklarıyla Berrak uyanır.Fatih O kadar masum uyuyordur ki biraz onu izler.Sonra Fatihi uyandırmadan yavaşca kalkar yanından.Elini alnına koyup Fatihin atesini kontrol eder.Berrak:
-Çok şükür düşmüs.
Berrak tam gidecekken Fatihin yatağınin altında bir şey farkeder. Bir dosya. Alıp acar. Fatihin çizimleri vardır icinde.Berrak görünce şok olur. Cünku hep onu cizmistir. Her resmin altına "İyiki Sen Gökyüzüm" yazmıstir.Berrak:
-Ben senin bu temiz sevdanı hak etmiyorum, der ve eve gider.
Fatih uyanır.
-Ula noliyy? Başum nasulda ağrıyo?Ben nasul geldum buraya?
Sonra etrafina bakar.Berrak'ın ceketini görür. Ceketi eline alır.
-Biliyorum sendin Çalıkuşu. Hayal mayal hatırlıyorum. Sen burdaydın.
Yatağındaki yastığı alip koklamaya başlar.
-Kokun sinmiş yastığıma.Yanumda mı uyudun sen?Neden boyle yaptigini bir türlü anlayamiyorum Berrak.
Fatih yastığa sarılıp uyur.2 Gün Sonra
Acılıs günü gelmistir. Berrak ve Nazar dükkanla alakalı tüm hazırlıkları yapmıslardir. Berrak dükkana "Umudun Dünyası" adını vermistir.Umut Rasim babasınin oğlunun adıdır.
Herkes gelmistir. Dagdevirenler ,Kemalin polis arkadasları ve sevdikleri herkes oradadir. Kaleliler daha gelmemistir.
Ali:Berrak bu ne insan bi elbise giyer. Kot tişört sevdandan bi vazgecemedin
Kemal gülerek:Yamuk prenses tarzi bu
Berrak:Ya gulmesenize ben halimden gayet memnunum.Ben sevmem oyle elbise falan
Ali: Ya sen erkek olcakmissin bence
Berrak:Valla bi cok erkege tas cikartirim evelallah
Kemal:He bak onu dogru dedin
Berrak:Hem sen bana dalasacagina git Mercan Ablaya acilsana valla surdaki cocuk onu kesip duruyo elinden kacacak haberin olsun.
Kemal:Kimmis o cocuk? Valla yumrugu gozunun ortasina yedi mi görür kesmeyi!
Berrak:O zaman git açıl abi. Ya sen boyle degildin? Dobra bi insandin. Su kiz seni muma cevirdi valla helal olsun Mercan Ablaya.
Mercan bahceye cıkar.Kemal tüm cesaretini toplar ve arkasından gider.
Kemal:Meraba Mercan
Mercan:Meraba
Kemal:Nasılsın
Mercan:Iyidir sen nasulsun?
Kemal:Eee
Mercan:Eeee
Kemal heyecandan kravatıyla oynamaya başlar.
Mercan:Sen bana bişey mi diyecesun?
Kemal:Cok mu belli oluyo?
Mercan:Evet
Kemal:O zaman bir cırpıda soyleyimde kurtulayım. Mercan... Ben.... Ben...
Ben Seni Seviyorum. Oh be sonunda soyledim.
Mercan cok sevinir. Cunku gunlerdir bu itirafi bekliyordur.
Mercan:Yaaa ben de seni cok seviyom Kemal. Gunlerdir bu itirafi bekliyom senden.
Kemal heyecandan Mercana sarılır.
Mercan:Yaa simdi insanlar yanlis anlamasiun.
Kemal:Ama sevgiliyiz simdi demi
Mercan:Galiba
İkiside iceri gecerler.
Kemal:Yaa o da beni seviyormus.
Berrak:Ya oh be sonunda
Ali:Tebrik ederim kardesim.
Kaleliler gelir. Berrak ve Nazar onları karşılarlar.
Asiye:Berrak gız ben seni elbiseler icinde hayal etmistum. Kot tişört giymissun bu ne?
Berrak:Abla ben boyle iyiyim. Rahatim oh ne guzel.
Asiye:E gız biraz kendine bak serseri serbest stil takilaysin. Bak evde kalursun.
Fatih:Kim alcak da bunu kendine bela etcek?
Berrak bu lafın altında kalmaz Fatihe cevap verirdi ama Fatihin ona laf atması,konusması hosuna gitmistir.Hiç bir sey demez.Murat Fatihe egilip:Ikizum hayurdur sen niye boyle bi laf ettun? Hani seviydin Berrak'ı?
Fatih:O beni sevmiyomus ne edeyum?
Murat:Inanmam
Fatih:He git sor istersen. Ama bunun.intikamini fena alacagum.Berrak:Nazar abimle ablan sevgili olmus duydun mu?
Nazar:Evet yaa ablam anlatti. Valla mutluluktan ucuyo. Cok tatli olmadilar mı?
Berrak:Evet yaa. Yerim onları.Bak bak nasilda bakisiyorlar.
Nazar:Murat bi sey dedi bana? Fatih seni sevduğunu soylemis ama sen sevmiyorum demissun. Sen de bal gibi seviysin onu.
Berrak:Nazar sevmiyorum onu. Lutfen kapatalim mi bu konuyu.
Nazar:Ben kapatırim da sen kapatır mısın bilmem. Şu kıza baksana nasulda Fatihi süzüyo.
Berrak:Kimmis o
Nazar:Valla gözleriyle yedi bitirdi çocuğu.
Berrak:Aman banane
Berrak banane desede kıskanıyordur. Fatih tek basuna masada oturmuştur. Kız yanına gelir ve :
-Meraba oturabilir miyim?
Fatih tam hayır diyecekken Berrak'ın sinirli sinirli baktığını görür.Berrak'ın duyabilecegı bir ses tonuyla:
-Tabi sizin gibi bir guzel bayana kim hayır diyebilur?
Berrak duydukları karsısında şok olur ve içinden:Bak bak ettiği lafa bak.Düs düs agzının icine düs. Bi de bana asıkmıs. Göruyoruz. Oyle bi yürüdün ki kıza. O yolu düz gitsen burdan Hakkariye yol olur.
Yok canım yok kıskanmiyorum. Niye kiskanayim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Literatura FemininaAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?