Karnına aldiğı tekme sonucu Fatih acıyla gözlerini aralar.
Baş ucunda duran ayaklar kimindi? Basını acıyla yukari kaldirip kim olduğunu görmek calisti. En sonunda tüm gücünü topladi ve kaldirdi basini.
Allahım bu nasıl olurdu? Egemendi. Onu kaciran Egemendi.Etrafinda ise alti tane adamı vardi."Sen...Sen nasıl beni kacirirsin?"
"Ah Be Kaleli etrafina bak. Sadece seni mi kacırdim" der alaycı bir tavırla.
Fatih etrafina bakindi. Bu nasıl olurdu? Abilerini ve ikizinide kacirmısti.
"Sen onlari nasil kacırirsin ! Senin derdin benimle !" diye bagırdi tüm gücüyle
O sirada digerlerine yavas yavas kendine geldiler. Ne olduğunu anlamayamıslardi.
Mustafa:Ula sen nasil bizi kacirirsin serefsiz?
Tahir: Seni bir elime gecireyim var ya ölumlerden ölüm beğen !
Murat:Dua et ellerim bağli. Seni var ya elime gecirince oldurecem
Egemen onlarin sinirli halleri karsisinda sakin bir tavırla " Ah Kaleliler Ahh ! Cok bagiriyosunuz basim agriyo.
Egemen kandirmisti onlari.Kalelilerin sevindigi is aslında yoktu.Hepsi Egemenin bir oyunuydu. Onlari kacirmak icin uydurfuğu bir oyundu bu. Egemen onlara oynadigi bu oyunu kahkahalar icinde anlatinca Fatih daha da delirdi. Ellerini cozmeye calisarak ofkeli bakislarini Egemene dikerek"Seni öldurseydim dün keske seni öldurseydim "diye ekledi.
Mustafa duydugu karsisinda sasirmisti" Oglum ne ettun sen? Kacurdun mu buni?
Murat:Ikizum keske öldüreydin
Fatih:Keşke ikizum. Ama merak etme yarım bıraktıgim isi bugun tamamlayacam.
Egemen:Ah be Kaleli ne kadar da guzel hayaller kuruyosun? Acıyorum sana.
Fatih:Sen merak etme ayagımin altina aldigim zaman görecesun o zaman.
Egemen elindeki silahi elinde döndurerek :"Simdi merak ediyorsunuz ? Bu Egemen bizi neden kacirdi? Ben neden taa İstanbullardan buraya bir is icin geleyim? Bi düsunun bakayim?
Tahir:Ne demeye çalisiyosun? Acik acik soyle şerefsiz
Egemen:Ayy azcık sabredin 2 Numarali Kaleli.
Ya da misafirimizi de getirelim o da duysun.Fatih:Ne misafiri?
Egemen adamlarina getirin anlaminda el isareti yapti. Adamlarindan iki tanesi basina cuval gecirilmis, uzerinde pjima olan, elleri kollari bagli birinin koluna girmisti.
Egemen :Bırakın suraya
Getirdikleri kisi baygindi. Fatih merakli gozlerle kim oldugunu anlamaya calisiyordu.
Egemen:Ee o kadar merak ediyosunuz sizi merakta birakmayayim , diyerek çuvalı basindan cikardi.
Gordukleri kisi karsisinda sasirmislardi. Bu nasil olurdu? Karsilarinda baygin bir sekilde yatan Berrakti.
Fatih ellerini cozmeye calisirak : Berrak'in ne isi var burda şerefsiz ? Birak onu!!
Egemen:Ah Kaleli az sakin ol. Onunla işim var
Ama bir isim yanlisligi var Berrak Yılmaz değil , Zeynep Karaca olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?