EN MUTLU GÜN

248 14 7
                                    

Berraklar eve kuafor cagirmislardir. Bir guzel hazirlanirlar. Berrak uzunca saclarini masa yaptirip ustunude hafif toplatmistir.Guzel zarif bir tacta takmistir kafasina. Yere kadar olan bir duvagiyla prensesleri andıriyordur.
Kuafor son dokunuslari yapar. Berrak ayaga kalkar.
"Nasil olmusum?"
Nazar:Kugu gibi oldun
Nefes:Ya Berrak cok guzel oldun
Asiye:Yangaz gorunce bayılacak sana
Esma:E hadi biz cikalim.

Kizlar odadan cikar. Kemal kapiyi tiklatarak odaya girer.Kemal duygulanir karsisinda kardedini görunce. Kücuklugu gelir aklina. Simdi kocamn olmus evleniyordur. Sarilirlar.
Kardesinin yüzunu avuckarinin arasina alir.

Kemal:Cok mutlu ol abisinin prensesi tamam mi? Ben her zaman senin yanindayim tamam mi? Ne olursa olsun. Ben ve Ali her zaman senin arkandayiz. Fatih var bundan sonra. Ona kendimden daha fazla guveniyorum. Ve gözum arkamda kalmayacak.

Alide Fatihi bir kenara ceker.
Ali:Bundan sonra kardesimiz sana emanet Fatih. Biliyorum ama yinnede soyleyeyim. Onu hic uzme tamam mi?
Fatih:Sen merak etme abi

Kemal Berrak'ın kuşagini baglar. Alnindan öper ve odadan çıkar.Kapiyi Fatih tıklatir. Iceri girer . Karsisinda bir melek vardir. Büyülenmistir adeta . Gözleri dolar.Berrak'ın yanina yaklasir. Ellerinden tutar.Sevdiginin gözlerine bakar.

Fatih:Çiceklerle bezenmis bahar gibisun.Gunes gibi parlayan gözlerunle , mavi bakislarunla benzersizsun. Melek gibisun. Benum meleğim, der ve alnundan öper.

Berrak:Cok yakisikli olmussun.

Fatih:Senun yanunda ben sönük kaldum.

Gülüşurler.

Fatih:Hazırmisun?
Berrak:Cok heyecanluyum
Berrak Fatihin koluna girer. Evden cikarlar. Kapida Asiye , Nefes ve Mercan gulleri baslarindan asagi dökerler. Arabalarina binip dügün salonunun yolunu tutarlar.Dugun salonuna vardiklarinda Fatih ve Berrak gelin odasina giderler.Digerleride misafirleri karsilamak icin dügun salonunun girisinde beklerler. Asiye ve Mustafa dugun salonunu eksik var mi diye kontrol etmeye giderler.

Berrak'in heyecandan avuclarinin ici terlemistir. Elleri titriyordur.

Fatih:Askim cok heyecanlisin bakiyorum.
Berrak:O kadar cok mu belli oluyo
Fatih:Valla oyle titriyorsun ki sanki oturdugun yerde horon tepeysun.
Berrak:Ya bi aksilik olcak kötü gececek diye korkuyorum.
Fatih Berrak'in ellerinden tutar "Merak etme bi tanem. Her sey cok guzel olacak.

Murat ve Nazar kavga ederek iceri girerler.

Murat:Nazar kızım ne ettun sen?
Nazar:Ohh iyi etmisum gene olsa gene yaparum.
Murat:Iyi valla o zaman bende senun arkadaslarina aynusunu yapayum
Nazar:Arakadas mi arkadas demeye bin sahit ister. Boyle gozleriyle yedi bitirdi seni
Murat:Off Nazar ilkokul arkadasim o benum. Bak Fatihte taniy onu
Fatih:Noliy size?
Murat:Ya dugune bizum ilkokuldaki Meryemde gelmis ailesiyle Selam verdu bende karsilik verdum.Kıskanclik triplerine girdi Nazar
Nazar:Ben kiskanclik triplerine girdim oyle mi? O kiz sana onceden yanuk degulmiydi.
Murat:Ya o oncedendi. Nazar abartiyosun
Nazar:Ben mi abartiyorum? Ben ordan gecerken ne dedigini duydum biliy misin taş gibi cocugu kimler kaptu diye
Murat:Ya Nazar tamam da sen de uzerine meyvesuyu dokmek zorunda miydin?
Nazar:Ama ben yapmadum ki. Yanindan gecerken sen bardak benum elumden düş onun uzerien hay aksilik
Murat:Ya demek oyle oldu
Nazar:Aynen oyle kocacum valla ben bi sey yapmadum.Ben oyle sey yapar muyum?
Murat:Ya kesin yapmazsun

Berrak:Aferin elticim iyi yapmissin ellerine saglik
Murat:Al birini vur otekine

Murat:Off Nazar off
Nazar ve Berrqk birbirine bakip kjkirdamaya baslarlar.
Fatih:Ya neyse ne kapatun su konuyu yeter da darlandum.
Nazar:Valla ben kapattum.
Murat:Kiskandigini kabul etsun kapatayum?
Nazar:Hicte bile kiskanmadum. Sadece sakardum o kadar.
Murat:Hic kiskanmadun yani
Nazar:Yoo hicte kiskanmadum.
Murat:Oyle olsun bakalum.
Fatih:Siz deyun bakalum siz buraya diye geldunnuz?
Murat:Sahi biz niye gelduk ya?
Nazar:Sizi cagirmaya gelduk.
Murat:Aynen oyle herkes geldi sizi cagirmaya gelduk.
Berrak:Yaa ben cok heyecanliyim.
Nazar:Merak etme cok guzel olacak.

Sakın Acında KaybolmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin