Berrak yayla evindeki hazırliklari yaptiktan sonra eve gelir. Evinn onunde bir oyuna bir bu yana dönmeye baslar.Saatine bakar.
- Ee Asiye Ablamlar hala bu Öküzu disari cikaramadilar
Tam o sirada Kaleli Konak'ınin kapisi acilir. Berrak hemen agacin arkasina saklanir .
Fatih:Asiye Yenge gece gece simdi nerden bulacam ben onu
Asiye:Ya Yangazum ayda yilda senden bi sey istiyrim yapmayacamusun?
Fatih:Estagfurullah Yenge. Ama Mustafa abim almaya gideydu.
Nefes ve Nazar Berrak'a kaş göz isareti yapmaya baslarlar. Fatih bunu fark edince "Size noliyu oyle kasiniz ayri gözünüz ayri oynay. Hem nereye bakaysunuz?"deyip arkasini doner. Berrak Hemen saklandigi yere geri gider.
Nazar:Yok canim kasimiz gozumuz oynamay nerden cikardun ?
Nefes:Aynen Yangaz nerden cikardun.
Fatih:Valla hepijiz de bi tuhaflik var ama kokusu cikar.Berrak eline aldigi odunla Fatihe arkadan Yaklasir. Mirildanarak"Ozur dilerim sevgilim simdiden " deyip Fatihin boynuna odunla vurur. Fatih boynunu tutup arkasindaki Berrak'a dönerek;
"Berrak ne ettun sen?" diyip oracikta bayilir.Aiye:Uyyy eli maşali diye boşuna demiyrim. Tam bi karadeniz kizı
Berrak hemen Fatihin yanina egilir.
"Ya cok cani yanmis midir?"
Nazar:Seytana azapta gerek
Nefes:Bi sey olmaz hayde kendine gelmeden onu arabaya tasiyalim.
Hep birlikte Berrak'in arabasina tasirlar.
Nefes:Ammada agirmis
Asiye:Berrak yanina gecelik falan alaydun boyle kirmizi kirmizi
Berrak:Tovbe tövbe abla ne diyiysin sen?
Asiye:Ne var be lazum olur.Berrak arabaya biner. Ve yayla evine dogru gider. Vardiktan sonra zor bela Fatihi yayla evine tasir.Kapilari pencereleri onceden ayarlamisti Fatih kacamasin diye. Fatih yatagin uzerine yatirir.Derin bir nefes alir.
-Gercekten de öküz gibi agirmis ya.
Ula benim bildigim erkekler kizlari kacirir boyle dag evlerine kapatir. Bi de bize bak. Seni boyle yatağa uzandirdim ama sen boyle kesun ortaligi yikarsin.Fatihi yerinden doğrultur ve sandalyeye oturtup ellerini kollarini baglar.
-Ha soyle daha minnos oldun. En azindan zarar vermezsin.
Berrak odadan cikar ve kapiyi kitler.Divana uzanir.
-Ay bakalim bizim gururlu öküz uyaninca napacak?
Berrak'in ici gecer. Uyuyakalir.
Fatih yavas yavas kendine gelmeye başlar.Gozlerini aralar. Boynu hala agriyordur. " Ula noldi bana ?" Elelrinin ve kollarinin bagli oldugunu farkeder. "Ula bu ne? Kim kacirdi beni?" Bir yandan elini ayagini cozmeye calisir bir yandan da noldugunu hatirlamaya.
Sonra Berrak'in kafasina odunla vurduğunu hatirlar.
"Berraaaaaak! " diye bagirir.Berrak yerinden sicrar."Ula noliyyy?
"Berrak seni bi elime gecireyum var ya mahvedecem"
Berrak odaya girer.
"Ne bagiriyorsun kuyruğu sıkışmıs öküz gibi"Fatih:Sen naptugunu sanaysun?Niye kacurdun beni? Bide elimi kolumu baglamis. Seni bi elime gecireyim o taş kafanu kirmazsam
Berrak:Cok kirarsin. Aklin basina gelmeden burdan cıkis yok sana.
Fatih hala ellerini çozmeye calisiyordur.
Fatih:Sen dur hele bi ellerimi cozeyim nasil kiriyormusum ayrintili bir sekilde anlatacam sana
Berrak:Cozemezsin ki gemici dügümu attim, der gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Chick-LitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?