Akşam olacakti ve ben trabzonun her yerine neredeyse bakmistim. Aceleyle çıkınca arabamin anahtarini da unutmustum. Taksiyle gitmistim bakacagim yerlere.
En son civraya gelmistim.
-Allahım nerde bu çocuk. Tamam Berrak bi sakin kafa ile düsun bakalim. Nereye gitmis olabilir nereye gitmis olabilir? Fatih o gece ne demisti bana yanliz kalmak istrdigimde nereye giderim demisti? Civraya ,camiye ve bankın olduğu o ucurum kenarina. Dogru ya ben bunu niye düsunemedim. Tamam civradayim zaten burda degil. O zman camiye gideyim.
Kosar adimlarla caminin yolunu tuttum.En sonunda varmistim camiye. Pencereden iceri baktim. Icerdeydi Namaz kıliyordu. Allahim cok sukur bulmustum onu.Icim rahatlamisti.Rahatsız etmek istedim onu.Dısardaki banka oturdum ve onu beklemeye basladim. Onu beklerken Icim gecmis. Kendime geldigide hemen caminin penceresinden iceri baktim. Yoktu.
Karanlikti heralde o yuzden görememisti beni. Off yine kaybetmistim onu.
Off Fatih nereye gittin yine? Uçurumun kenarına gitmeye karar verdim ve oraya dogru koşmaya başladim.Bankta oturmus ucuruma dogru bakiyordu. Onu buldugumda derin bir oh çektim. Yaklasmadim ona. Agaca yaslanip beklemeye karar verdim. Acaba ne yasamisti da bu kadar yıl unutamamamisti?
Ağlarken titreyen sesi gelince kulaklarıma icim parcalandi.
Kendi kendine konusmaya basladi " Keske zamani geri alabilsem. Tek degistirmek isteyecegim gün o olurdu."Berrak:Fatihhh! ,
Döndü bana bakti. Gozlerindeki kizarikligi gecenin karanliginda bile farkediliyodu.
Fatih:Berrak
Kosarak yanina oturdum.Sımsıki sarildim onunla bir olmaya, birleşmeye, içine sokmaya çalıstim onu. biraz daha sıksam ölür mü diye düşündürecek kadar sıki sarildim. Titreyen kalbini hissediyordum. Ağliyordu. Gözyaslari boynuma degil kalbime dogru akiyordu.Basini iki elimin arasina aldim.Gozyaslarini sildim.
Berrak:Sen nereye gitsen ben seni yine bulurum.Bak buldum seni.Biliyorum icinde bir aci var. Anlatamiyosun farkindayim. Sen benim acilarimi omuzladin. Beni o karanliktan sen kurtardin. Simdi birak aynisini ben yapayim sana nolur
Fatih:Ben cok kötu bir insanım
Berrak:Hışşt oyle seyler soyleme. Sen hayatimda gorüp gorebilecegim en muhtesem ve iyi bir insansin.Hadi anlat bana
Fatih:Basımi dizine koysam beraber sussak olur mu?
Berrak:Tamam sen ne zman anlatmak istersen anlat seni zorlamicam tamam mi?Ama o gokyuzu gözlerin bulutlanmasin artik tamam mi?
Onaylar sekilde basini salladi. Yuzu bana dönuk olacak sekilde basini dizime koydu.Bende bir elimle elini tuttum.Diger elimi saclari arasinda gezdirmeye basladim.Gözlerini kapatmisti.Bir sure oyle kaldik.
Alnindan öptüm. Gözlerini acıp bana baktı. Elimi yüzunde gezdirmeye basladim.O ise gozlerini hic ayirmiyordu benden
Berrak:Gecmiste ne yasadin bilmiyorum. Sormuyacam. Sen ne zman anlatmak istersen ben burdayim. Ama neden gecmiste yasadigin aciyi bir gune sığdırdın?
Fatih:O zman hic yasayamazdim.
Berrak:Acıni alabilsem senden. Yuregini rahatlatsam keske.
Fatih:Sen yanimds olunca iyi geliyo bana.Hep yanimda ol yeter bana
Berrak:Ben hep yanindayim. Keske yanima gelseydin. Sarilsaydim sana. Acini dindirmeye calissaydim.
Fatih:Ben acımi kendime bile anlatamiyorum ki. Bu boşluğun icine seni de cekmek istemedim.
Berrak:Hic olur mu oyle sey. Anlatmasan bile yaninda olurdum sarilirdim sana.Ben seninle her seye raziyim. Hep biz oyle soz vermedik mi?
Fatih:Dogru haklisin.
Berrak:Bi daha ağlama olur mu?
Fatih:Tamam soz veriyorum.
Berrak:Bak gözlerin kıpkirmizi olmusFatih basini dizimden kaldirdi. Ucuruma yaklasti.Bende yerimden kalkip yanina gittim.Elini tuttum.
Berrak:Bu parmagimizdaki yüzuklerin anlami ne Fatih biz niye taktık bunlari? Birbirimizin demek icin.Ben seninle aciyada,mutluluguda , sevincede her seye varim demek icin ciktik bu yola degil mi? Simdi acinds kaybolma Ben tutarim elimden.
Ben senin her seyin drgil miyim
Fatih:Her seyimsun , dedi titreyen sesiyle.
Berrak:Tutmama izin verir misin elimden . Birak acina ortak olayim. Bunca yil tek basina cirpinmissin icinde. Birak bogulacaksak beraber boğulalim.
Sarıldi bana. Oyle sarildi ki. Hic birakmayacakmis gibi.Hani bir soz vardir.Sarılmak huzur verir.Çünkü sağ tarafta kalp yoktur ve orası hep boştur. Sarılınca, sağ yanını onun kalbi doldurur. "diye. Iste bana sarilinca kalbim,ruhum b3denim huzurkq doluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?