Fatihin agzini kapattigi Egemenin evinin hizmetcisiydi. Istanbuldayken Berrak'a Yusufu kurtar diyen hizmetciydi.
Fatih elini kadınin agzinda ceker.
Hizmetci :Kadın ne istiyosunuz benden
Fatih:Siz Berraktan Yusuf icin yardim isteyen kadinsiniz. Simdi onu kurtarmam icin bana yardim edunHizmetci : Yoksa onu kaciracak misiniz.
Fatih:Hayir. Adalet onunde alicam. Ama sizin sahitliginiz onemli. Calisanlar sahitlik yaparsa onu alabilirim
Hizmetci korkar :Olmaz. Yapamam. Oldurur bizi.
Fatih:Onun kurtulmasini istemiyor muydunuz?
Hizmetci :Istiyorum ama ben sahitlik yapamam kusura bakmayin, der ve kosarak mutfak kapisina yonelir.Fatihin ona seslenmesiyle duraksar.
Fatih:O daha cok kucuk. Yusuf icin lutfen sizden bir sey isticem onun icin yapin.
Hizmetci kabul eder ve yanina gider. Fatih ona bir sey verir kosarak mutfak kapisindan iceri girer.
Egemen evdeydi. Her zamanki yerine villasinin terasindami koltuguna oturmus ickisini yudumluyordu. Fatih ona gorunmeden Ayazla konusmak istiyordu. Ayazi aradi ve ona evin bahcesinde oldugunu ve asagi gelmesini soyledi. Ayaz alelacele asagi indi ve Fatih abisinin goremeyecegi bir tarafa cekti.
Ayaz:Fatih napiyosun? Ya abim gorse seni
Fatih:Gormez o pislik. Korunduk heralde
Ayaz:Neden geldin? Yoksa Yusufu mu goreceksin?
Fatih:Hayir. Seninle konusucam
Ayaz:Ne konusucaksin?
Fatih:Ben Yusufu almak icin mahkemeye basvurucam. Adalet onunde alicam onu
Ayaz:Emin misin?
Fatih:Eminim. Ama bana sahitler lazim. Sen sahitlik yapar misun?
Ayaz:Ben abimi nasil sikayet ederim
Fatih:Hani yigeninin mutlulugu icin her seyi yapardin?
Ayaz:Ama abim o benim?
Fatih:Bak bir sekilde onu alicam abinin elinden. Bh surecte oglumun kılına zarar verirse o abini öldururum bilmis ol
Fatih sinirli bir sekilde korumalara gorunmeden villadan cikar.Kararliydi eninde sonunda alacakti oglunu
Egemen asagi inince telasli bir sekilde bahce kapisini kapatan Ayazla karsilasir.
Egemen:Hayirdir?
Ayaz:Yok bir sey abi hava aldim
Egemen:Geldigimden beri bir haller var zaten sende
Ayaz:Kullandigim ilaclardan abi. Halsizlik iste
Egemen:Kontrolun vardi bugun geldi mi doktor?
Ayaz:Geldi abi. Ayni iste hersey
Egemen:Neyse. Yusuf nerde?
Ayaz:Odasinda
Egemen:Geldiginden beri odasindan cikmiyo. Insan bi babasini gormeye gelir.Egemen bir hışımla Yusufun odasina çıkar. Ayaz da arkasından kosar.Kapiyi acmak icin kapinin kolunu asagi indirir ama kapi kilitlidir.
Egemen Ayaza dönerek ; Bak görüyor musun kapıyı kilitlemis.
Ayaz abisini sakinlestirmeye çalışır.
Ama Egemen sinirle kapiyi tekmelemeye baslar. " Ac ulan aç kapıyı !!"Ayaz:Abi napiyosun bi dur lütfen
Egemen ofkeli bir sekilde " Kimim ben? Onun babasıyım. Ama onun yaptigina bak. Benden kaciyo. Ac kapiyi dedim sana aç!!!Yusuf korkudan basini ellerinin arasina alip bir kenara diz çöküp oturmuştur.
Egemen kapiyi yumruklamaya devam eder. Ayaz ne kadar djrdurmaya calissada engel olamaz.Egemen en sonunda tekmeyle kapiyi açar.Yusufu oldugu yerden hışımla kaldirir ve sarsmaya baslar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Acında Kaybolma
Romanzi rosa / ChickLitAcısında kaybolmadan hayata direnmeye çalışan bi kız.. Yaşadigi acilarin ortadasinda bogulurken ona uzanan bir cift el.. . . . Bazı insanlar yara bazilari ise ilac.Peki onlar birbirine ilac mi olacak yoksa yara mi?