Tony ve Steve uyanmış, salona gitmek için merdivenlere gelmişlerdi. Esmer adam dünkünden daha iyi olsa da hâlâ hasta ve bitkindi. Steve onun dengesini sağlaması için koluna girdi ve merdivenleri inmeye başladılar.
“Hasiktir!” Clint merdivenden inenlere bakıyordu. Steve güldü ve Tony'nin elini tuttu. “Evet, biz ev-”
“Tostum yanıyor!” Clint koşarak tost makinesinin yanına gitti ve tostu çıkardı. Ellerine üfledi. “Çok da kötü durumda değil.” tosttan bir ısırık aldı “Siz ne diyordunuz?”Steve derin bir nefes verdi “Herkes gelince söylerim.” Tony'nin konuşmaya dâhi hâli yoktu. Kafasını sevgilisinin koluna yaslamış, o nereye giderse gidiyordu. “Ne zaman oturacağız?” çocuk gibi söylendi ve yüzünü Steve'in koluna sürttü. Sarışın, sevgilisini bir sandalye çekip oturttu ve yiyecek bir şeyler almak için Clint'in yanına gitti.
•
Natasha yemeğini bitirmiş kahvesini yudumluyordu “Tebrik ederim.” Tony kafasını masaya koymuş yemek yememekte ısrar ederken mırıldandı “Teşekkürler.” Steve ise hâlâ bir şeyler yedirmek için uğraşıyordu. “Bebek gibi davranıyorsun! Eğer bu tabağı bitirmezsen odamı düğüne kadar ayırıyorum.” Tony yalandan ağlayarak “Midem bulanıyor!”
Steve çatalı sertçe tabağa bıraktı ve sevgilisine baktı. “Tony, yerinde olsam tüm masayı yerdim. Ona nasıl katlanıyorsun? Şunun öldürücü bakışlarına bak!” Clint korkmuşcasına sandalyesini Bruce'a yanaştırdı “Hulk'tan bu kadar korkmuyorum.” Bruce sesini kalınlaştırıp “Emin misin?”
Sarışın adam ona da garip bakışlar attı ve masadan kalktı “Ben korkmaya başladım. Barınağa gidiyorum, size iyi eğlenceler.” son lokmasını da ağzına atıp çıktı.
Tony inadını bırakıp yemek yemeye başladı. Zorlanarak da olsa bitirdi ve kafasını sevgilisinin omzuna koydu “Hadi odamıza gidelim.”
“Hastaneye gitmemiz gerek.” Esmer adam kafasını Steve'in omzuna vurdu “Bıktım artık.”Steve kafasını nazikçe omzundan çekti ve ayağa kalktı. Sevgilisini kucağına alıp “Size afiyet olsun.” odalarına çıkardı ve üzerini değiştirdi. “Cidden kendimi bebek bakıyor gibi hissediyorum.”
“Bebek bakmayı sevdiğini sanıyordum.”
“Seviyorum ama sen koca bir bebeksin.” eğilip sevgilisinin yanağına bir öpücük bıraktı.•
Saatler sonra eve ulaştıklarında Tony kendini yatağa attı “Çok yorgunum.” Steve ceketini çıkarıp kenardaki koltuğa bıraktı “Daha gitmek istemiyordun! Ne kadar serum yedin senin haberin var mı?” Tony gözlerini devirdi “Farkındayım, tatlım ve şimdi daha iyi hissediyorum.” kollarını açtı “Gel bakalım yanıma. Nişanlın seni özledi.”
Steve kafasını hayır anlamında iki yana salladı “Benden beklenmedik bir şey biliyorum ama uyumak istiyorum. Hem sen de tam iyileşmedin.” Tony'nin yanına gitti ve uzandı “Bu gece uyuyalım olur mu?”
Tony gönülsüzce de olsa kabul etti. İkisi de bir süre tavana bakakaldılar. “Ne zaman?”
“Ne ne zaman?”
“Düğünümüz.” Tony dirsekleri üzerinde doğruldu “Çok bekleyecek miyiz?” Sarışın adam gülümsedi “Sen ne zaman istersen o zaman evlenebiliriz.”
“Bir ay sonraya ne dersin?” Steve şaşırmıştı “Bu kadar erken beklemiyordum.”
“İstersen erteleyebi-”
“Hayır! Hayır. Önümüzdeki ay çok iyi olur.”Kalkıp sevgilisinin dudaklarına eğildi. Tony işaret ve orta parmağını birleştirip Steve'in dudaklarına kapattı “Evlenmeden olmaz.” Sarışın adam güldü “Hadi ama!” eğilip bağımlısı olduğu dudaklara kavuştu.
ÇOK KISA OLDUUUU
Bugün iki bölüm gelecek eheheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moondust | stony
Fanfiction«they love eachother, they just have some stuff to work out.»