6.

538 21 1
                                    

On.

Seděl jsem ve VIP zóně klubu na gauči a čekal, až se uráčí přijít ten idiot. Položil jsem si nohy na stolek a zapálil si cigaretu. Zadíval jsem se prosklenou zdí na parket pod náma, kde tančí hromada lidí nalepených na sebe. Někteří zdrogovaní, jiní opilí. Mé přemýšlení skončí ve chvíli, kdy se otevřou dveře a do místnosti vstoupí Alquement s jeho poskoky a děvkama po bocích. Popotáhl jsem z cigarety a odklepal popel.

,,Zdravím tě, Revenge! Vypadáš pořád stejně neodolatelně." Křikne herecky a usadí se na gauč naproti mně.

,,Nechej si to divadýlko pro sebe nebo někoho jiného a přejdi rovnou k věci. Nemám na to celý den Alquemente." On luskne prsty a jeho poskok mi podá složku s papíry. S né moc velkým zájmem ji otevřu a začnu si prohlížet seznam lidí a fotky.

,,Je jich pět. Zkazili mi obchody se zbraněmi a ukradli mi půl mega." Vezme si skotskou od barmanky a lehce ji zamíchá pohupováním ruky.

,,Rozumím. Kde se právě teď nachází víš?" Vyfouknu kouř do prostoru a přisedne si ke mně jedna z roztažnožek. Tím jak je zkažená mi neskutečně smrdí. Protočím nad jejími doteky oči a stoupnu si k prosklené stěně. Možná, že jsem to udělal větší rychlostí, protože poskočci Alquementa vytáhli zbraně. Kdybych chtěl, už by byli mrtví. Uchechtnu se.

,,Právě jsou v sousedním městě. V Rich Country baru. Vlastní to tam." Otočím se na něj a olíznu si své suché rty.

,,A kolik dostanu ?" Nadzvednu obočí .

,,Meloun v hotovosti?" Spokojeně se usměju.

,,Platí ale stačí na účet. Je mi ctí s tebou obchodovat. Takže ti vadí jenom to, že ti zkazili obchod? O ty prachy ti nejde jak vidím, když mi dáš meloun." Podám si s ním ruku.

,,To víš, musím budit respekt, aby věděli, že je neradno si semnou zahrávat. Teď si pojď semnou dát aspoň pár panáků." Kývnu na souhlas a otočím se zpět k prosklené stěně.

,,Nechceš ode mě taky odměnu?" Šeptne ta lehká děva a začne mě hladit po hrudi. Ani se na ni nepodívám.

,,Přines mi doutník." Rozkážu ji a ona uposlechne. Na parketu zpozoruju dívku s rezavými vlasy, chvíli ji sleduju ale pořád jsem ji neviděl do obličeje.

,,Tady." Ozve se a podá mi doutník, který už zapálila a jako bonus sklenku s whiskey. Kývnu hlavou na náznak díku a ona se ke mně znova začne lísat. Stále visím pohledem na dívce, která tancuje s partou kamarádů. V tom se otočila a já jí uviděl do tváře. Agony. Tohle bych do tebe neřekl . Upiju si whiskey a dále ji propaluju pohledem. Zlomyslně se pousměju. Není zase až tak nevinná, jak jsem si myslel.

---

Sleduju ji, jak jde ulicí na jehlových podpatcích. Klapot jejích bot se ozývá po celém okolí. Neustále se otáčí, protože cítí, že není sama. Bojí se. Jde to z ní cítit na kilometry daleko.
,,Agony." Šeptnu ji telepaticky do hlavy a ona se v tu chvíli zastaví a začne se znovu rozhlížet okolo sebe. ,,Tady Agony." Ozvu se znovu a schovám se lépe za strom. Schválně šlápnu na větev u mé nohy a tím se otočí mým směrem. Stále mě ale nevidí.

,,Kdo je tam?" Ozve se její roztřesený hlas. Pomalu se zase rozejde a v ten moment vyběhnu nadlidskou rychlostí zpoza stromu a zastavím se přímo před ní. Její vyděšený křik se rozlehl všude okolo. Dlaní jí zakryju ústa a ďábelsky se usměju.

,,Ahoj, Agony." Řeknu a zadívám se do jejích vytřeštěných, zelených očí. Rukou mi odtlačí tu mou.

,,Co tu děláš? Proč to děláš? Nic jsem ti neudělala!" Křikne poslední větu a dlaní ji chytnu pod krkem.

,,Neřvi po mně πρόβατα." Syknu jí rozzuřeně rusky do ucha a silněji ji zmáčknu krk. ¨

,,Pusť mě. Prosím!" Zašeptá přidušeně. Ještě chvíli ji tak držím ale když uvidím, že pomalu ztrácí vědomí, pustím ji. Zhluboka popadne dech. Vrazím jí facku, silnější než jsem chtěl. Co už.

,,Dávej si bacha s kým se stýkáš. Jsi teď pod mým dohledem." přitisknu ji na plot a u toho se praští hlavou o sloupek za ní. Skloním se k jejímu krku a přičichnu. Zalape po dechu. Její tepna pulzuje v krásném rytmu.

,,Tak už to udělej. Zabij mě." řekne ubrečeně.

,,Nebul pořád." zamručím otráveně a svými tesáky se zabořím do jejího ramene, krku a hrudi. Teď budou všichni vědět, že není volná. Křik doprovázel po celou dobu mé činy a to se mi neskutečně líbilo.

,,Stejně tě miluju." Křikne a usměju se nad její nefalšovanou, romantickou stránkou její osobnosti, která se mi opravdu hnusí.

,,Já vím." Políbím ji krkvavými rty, čímž jsem překvapil i sám sebe.

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat