63.

213 10 2
                                    

Ona.

Mé plíce hoří bolestí. Mé nohy se třesou vyčerpáním ale vím, že nesmím zastavit. Nesmím polevit. Slzy mi stékají po mých zarudlých tvářích a já vím, že jdu naproti mé smrti. Smrti, které jsem se vždy bála ale pokud tím mohu zachránit životy ostatních, udělám to a udělala bych to klidně milionkrát.

Umřít za ty, kteří mají ještě celý život před sebou, umřít za ty kteří si takový konec nezaslouží, umřít za ty které nadevše miluju.

Za zběsilého běhu zvednu svůj zrak k nebi na kterém svítí milióny hvězdy a vytváří této chvíli ještě záhadnější atmosféru, než která teď tady panuje. Kulatý měsíc ozařuje svou krásou noční krajinu a já si začínám uvědomovat, že tohle je možná naposledy co to můžu vidět. Dochází mi, že už nikdy neuvidím svou rodinu o které nevím poslední měsíce vůbec nic. Co bych dala za to vědět jak se mají. Co bych dala za to abych je mohla obejmout a říct jim jak moc je miluju a že tohle dělám hlavně pro jejich bezpečí. 

Utřu si pot a slzy z mého obličeje a rozeběhnu se ještě rychleji než jsem běžela do teď. Každá sekunda navíc je důležitá. Nevím co se bude dít až se dostanu k jeho domu. Na tom všem je ale smutné, že ho stále miluju. 

Miluju toho démona zkázy.

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat