51.

220 8 0
                                    

On.

Týden nebo dva jsem byl mimo domov. Nechtěl jsem být s nikým. Jediné co narušuje mé bytí, je ta malá havěť která rostla v břichu Agony.

Avšak se mi po ní nestýská. Nemám náladu si hrát na zamilovaný páreček. Nechci k ní projevovat žádné city. Nechci ať se mě dotýká jejími horkými dlaněmi. Nesnáším když se na mě dívá zamilovaně. Ten pohled ve mě vzbuzuje tolik nenávisti a vzdoru.

Prohrábnu si své uhlově černé vlasy a podívám se na Chain. Bohužel musela být v mé blízkosti. Jen já jsem byl schopen ji přemoct.

Zavrčím když uvidím, jak si snaží sundat řetězy. Podívala se na mě jejíma červenýma očima a začala popotahovat.

Obrátil jsem oči v sloup a protřel si obličej. Věděl jsem co příjde. Začala nahlas brečet a jejím pisklavým hlasem mi drtila sluch.

Mé nalomené nervy měly co dělat, abych se po ní nevrhl a neodtrhl ji hlavu od krku.

Tak moc mi její přítomnost vadila. Ani za tu dobu co jsem s ní měl tu čest strávil, mi nijak nepřirostla k srdci.

,,Zklapni!" Zakřičím na ní a dám jí láhev s krví. ,,Aspoň tohle tě vždycky umlčí. Zrůdičko." Odejdu od ní a opřu se o hranu stolu. Založím si ruce na hrudi a pozoruji jak pije.

Pozorování mi přeruší zvuk přijíždějícího auta. Kdo to sakra je? Zamračím se a upírskou rychlostí dojdu k hlavním dveřím, které otevřu. Z šedého mercedesu zrovna vystupuje moje matka se ztvrdlými rysy ve tváři.

,,Co tu děláš?" Nechápavě se na ni podívám. Nervózně přešlápnu z jedné nohy na druhou a doufám, že zrůdička nezačne brečet.

,,Myslím, že víš proč tu jsem." Vejde do domu a nečeká na mě.

Sedne si do křesla v obývacím pokoji a dá si nohu přes nohu. ,,Je to dlouho co jsem tu byla naposled. To jsi měl ještě o šedesát let míň." Začne si to prohlížet jenom z toho důvodu, aby prodloužila tu divnou atmosféru.

,,Díky, že mi připomínáš můj nekončící věk matko."

,,Teď k tomu proč jsem tady. Přijela jsem si pro svou vnučku." Řekne klidně a s očekáváním čeká na mou reakci.

,,Je v mém pokoji." Ukážu palcem dozadu.

,,To tě opravdu nezajímá vlastní dítě?" Zamračí se na mě, až v ní uvidím naše společné rysy.

,,Přesně tak. Nezajímá. Nenávidím jak jí tak i Agony." Opřu se ramenem o rám dveří. ,,Vem si ji a už mi ji nikdy nedávej na oči." Syknu.

Usměju se pro sebe a vyběhnu do nočního ticha.

Hra začíná.

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat