58.

207 10 2
                                    

On.

Pozoruju mou zrzavou dívku z tmavého koutu, kde mě její lidské oči nemají šanci vidět. Je komické jak moc se užírá láskou ke mně.

Láká mě čím dál více jí psychicky ranit. Toužím čím dál více jí ubližovat. Ukázat jí,že JÁ rozhodně nejsem princ na bílém koni.

,,Říkal jsem si čím bych Tě tak mohl překvapit." Ozvu se z mého úkrytu. Její srdce se rozbušilo a krev začala proudit v jejím těle jako zběsilá. Strnule sedí zády ke mně a čeká co se stane.

Svou upírskou rychlostí se přemístím k ní a skloním se k jejímu uchu. ,,Myslím si, že by jsi měla jít zkontrolovat svou dceru. Agony." Zlověstně se zasměju a odstoupím od ní. Šokovaně se na mě podívá a vyběhne z pokoje. Pomalým krokem ji následuji a čekám na její reakci. Domem se rozezní její výkřik a následný pláč.

,,Co jsi to udělal?! Co jsi to sakra udělal?!" Křičí jako smyslů zbavená. Vejdu za ní do obývacího pokoje a podívám se na spoušť okolo sebe.

,,Jen jsem ji pustil. Aby se mohla projít." Zasměju se nevinně a podívám se Chain, která zrovna sedí přicuclá na krku muže z ochranky. Můj otec je tak stupidní, že opravdu najal lidskou ochranku. Bravo.

,,Chain! To se nedělá!" Řekne hystericky Agony mezi vzlyky, když přebíhá mezi pěti mrtvými muži a jednou ženou. Ke každému z nich přiložila ucho na hruď ale věděla už předem co zjistí.

Podlaha okolo nás je zbarvená do krvavě rudé barvy a všude jsou krvavé otisky dlaní. Ani se nemusí volat malíři. Zasměju se svému vtipu.

,,To ti jako přijde směšné?! I tohle?!" Rozhodí okolo sebe rukama.

,, Myslím, že by jsi měla utéct." Usměju se na její zmatený obličej, když v tom ale ztuhne a pomalu se otočí na Chain. Začne pomalu couvat když zjistí, že jí její vlastní dítě pozoruje jako svačinku.

,,Chain. Ty to přece neuděláš. Jsem tvoje matka!" Snaží se ji promluvit do duše. Ale to už se Chain rozeběhla a Agony svalila na zem. Agony s křikem bojuje o život a snaží se svou dceru ze sebe shodit.

,, Pomož mi! Revengere!" Křičí šíleně. ,,Přece ti nemůžu být tak moc ukradená!" Odskočí od Chain, kterou odhodila od sebe a uteče do kuchyně.

,,Jsi mi ukradená. Vždy jsi mi byla ukradená Agony!"  Zakřičím a rozeběhnu se za ní.

Ona však stojí s rukama napřaženýma před sebou s hrstí česneku. Viditelně se jí ruce třesou a z očí jí valí proudy slz.

Vážně si myslí, že mi to může nějak uškodit? ,,Jsi vtipná. Tohle nám nedokáže ublížit Agony. Jsou to jenom báchorky." Zasměju se.

,, Nevěřím ti!" Do toho zakřičí hystericky, když vedle mě uvidí Chain.
Podívám na své DNA vedle mě a chytnu ji za vlasy, když se chce rozeběhnout za svou matkou. ,,Takže mi nevěříš?" Nadzvednu obočí a přejdu k ní blíž.

,,Ne! Dokaž mi to!"

Vytrhnu ji česnek z ruky a zahodím jej za sebe. Chytnu ji pod krkem a bouchnu s ní o stěnu. ,,Neser mě." Přidusím ji až jí obličej začne rudnout. ,,Já budu ten koho uvidíš naposledy. Aspoň tohle ti můžu splnit ovečko." Díváme se do očí. Pod mou dlaní cítím její pulzující tepnu.

,,Nebo já budu to poslední co uvidíš." Zasýpe. Nechápavě nakrčím obočí. Až příliš pozdě jsem si uvědomil přítomnost někoho jiného za svými zády. V krku jsem ucítil bodavou bolest a já klopýtl dozadu. Přimhouřily se mi oči až se nakonec zavřely úplně.

Je tohle konec?
Takhle to mělo všechno skončit?

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat