On.
,,Máš to?" Otočím se v křesle na Alquementa a opřu se lokty o desku stolu.
,,To si piš, že mám a dokonce ještě něco navíc." Usměje se pyšně a třískne kufrem o stůl předemnou.
,,Tak se předveď." Mezitím si zapálím cigaretu kterou jsem neměl strašně dlouho.
Uvolněně nasuju nikotin do mých mrtvých plic. Zaostřím na cigaretu v mých prstech a vydechnu kouř. Dříve tohle byla moje agónie, teď mám však svou pravou Agony. Zasměju se mým myšlenkám, čímž si vysloužím nechápající obličej Alquementa.
,,Tak tuhle sračku si nechává vyrábět tvůj tatínek." Natáhne si rukavice a vytáhne z kufru ampulku se zářivě zelenou tekutinou uvnitř.
,,Co to sakra je?" Zamračím se. Natáhnu se po té ampulce ale Alq s ní uhne. ,,Co děláš? Dej mi to! Z nás dvou jsem ten nesmrtelný já pokud si dobře pamatuju." Zavrčím nespokojeně.
,,Věř mi, že tohodle by ses Ty nechtěl dotknout. Kůži ti to spálí jako laser." Našpulí rty.
,,Zajímavé." Pokroutím očima. ,,Tak mi řekni co v tom je."
,,Víš, můj známý vězní jednoho nezbedného upírka a zkusil to na něj." Zakroutí hlavou. ,,Dal mu jednu kapku tohodle patáku a doslova mu to prožralo maso skrz na skrz." Vykulí oči, když si opět přehraje tu podívanou.
Nevěřícně se na něj podívám. ,,Tak tohle je opravdu podpásovka od mého otce. A to jsem si myslel, že bude hrát čestně." Stoupnu si a nedokouřenou cigaretu rozdrtím v dlani. ,,Jak to tak vidím, budeme muset taky hrát nečestně." Zavrčím nasraně a pěstí bouchnu do zdi.
,,Přesně tak a proto jsem tady já." Ozve se mužský hlas za našimi zády. Prudce se otočím a spatřím nějakého lidského namakance s pistolí v ruce v mé kanceláři.
Ve chvíli, když jsem si všiml jeho připosraného výrazu jsem dostal neskutečný záchvat smíchu.
,,To snad nemůže ten můj fotr myslet vážně." Vyprsknu smíchy a sednu si na gauč, stále se za břicho popadající.
,,To se vážně směješ, když Tě teď klidně můžu odprásknout?!" Vykřikne nepřirozeně vysokým hlasem, díky němuž mi připomněl nějakou přebarvenou blondýnu z Beverly Hills. Třeba má někde po kapse i čivavu.
Podívám se na něj a mezitím Alquementovi pokynu ať jde bokem.
,,Nechci ti kazit iluze ale i kdyby ses trefil, tak ti to bude k hovnu." Usměju se mým upírským stylem.
,,Nemel sračky." Odprskne a opět se přiblíží několik kroků ke mně.
,,Musíš jít blíž aby ses aspoň trefil co?" Vysměju se mu ale on má furt ten svůj krutý poker face.
Otráveně se zvednu z pohodlného gauče ale v momentě, kdy z chodby zavál jemný větřík, ucítil jsem stejnou vůni jako z ampulky, kterou držel před chvílí Alquement.
Sekl jsem pohledem po pistoli a všiml si, že z jejího konce odkapává ta stejná tekutina.
,,Já vím, že jsem sexy ..." Začnu čímž zmatu toho amatéra předemnou. ,, ... ale, že ze mě teče i tvoje zbraň? To moje ego opravdu těší!"
,,Co - co to meleš?!" Zakoktá se.
,,To si vážně myslíš, že ti to projde?" Skočím za záda našeho nezvaného hosta a chytím ho pod krkem. Z hrdla se mu vydral přidušený výkřik, když nepostřehl jak jsem se objevil za ním. Zvednu jeho ruku a společně s ním zmáčknu spoušť pistole. Ohlušující výstřely nás pohltily na pár sekund a vůbec mi nevadilo, že mám právě prostřelený strop.
Alquement bouchl do jeho ruky a díky tomu upustil náš "host" zbraň, kterou hned můj milovaný kamarád vzal k sobě.
,,Teď už snad víš, že když chceš jít ke mně na návštěvu, musíš slušně zaklepat. Nezvané hosty já nerad. To Tě maminka nenaučila?" Šeptnu zlostně u jeho ucha a kolenem bouchnu do jeho páteře, čímž uslyším jeho bolestný výkřik a hlasitě křupnutí. Kleknu si na koleno a pohladím ho po vlasech. ,,Znáš ten vtip?" Zeptám se spíše sebe, když uvidím jeho bolestně vyvalené a ubrečené oči. ,,Ťuk, ťuk. Kdo tam? No přece tvoje Smrt." Popadnu válející se propisku na zemi a zabodnu mu ji do srdce.
Můj oblíbený vtip.
ČTEŠ
STUPID SHEEP
VampirosLáska ke mně Tě natolik zaslepila, že jsi nebyla schopna vidět mou pravou tvář. Ty stupidní malá ovečko. Příběh je psán z pohledů dvou osob. Ze začátku jsou kapitoly kratší ale postupně se prodlužují.