73.

181 9 6
                                    

Ona.

Stojím sama ve svém bytě a vzpomínám na doby, které jsme prožila. Přijde mi jako kdyby to byly roky co jsem zde byla naposledy. Přejedu dlaní po parapetu u okna, kde jsem proseděla bezesné noci a dívala se na hvězdy. Připadám si mnohem vyspělejší než dříve. Jako kdybych viděla svět v tom pravém světle a za to jsem vděčna jenom mému démonovi.

Popadnu malý rámeček z konferenčního stolku a zadívám se na fotku ve své dlani, kde jsem vyfocena se svou rodinou při západu slunce. Vypadáme tak šťastně.

,,Agony." ozve za mnou známý hlas.

S úsměvem se otočím na svého démona a obejmu ho. ,,Přišel jsi."

,,Ano." dá mi pramen vlasů za ucho. Podívá se na mě jeho modrýma očima tak, jako kdyby se díval do hloubky mé duše. ,,Něco Tě trápí." řekne pouze.

,,Ano." kývnu na souhlas a dlaní se dotknu jeho ledové tváře. ,,Chtěla bych vidět svou rodinu."

,,O tomhle jsme se už bavili Agony. Tvá rodina je až příliš všímavá co se Tebe týče. Nemůžeme to riskovat." odstoupí ode mě a vloží si ruce do kapes upnutých, černých džín. ,,Jsi teď znovuzrozená a je příliš brzo na to aby jsi mohla spatřit svou rodinu." přejde blíže ke mně. ,,Jsi teď totiž takový zabijáček." dotkne se prstem mých špičáků a usměje se.

,,Máš pravdu. Byla to hloupost. Promiň." sednu si opět na zaprášený gauč a rozhlédnu se po mém bytě.

Revenger si sedne vedle mě a položí mi dlaň na koleno. Stiskne rty do tenké linky. ,,Děláme to pro Tvé i jejich bezpečí, to přeci víš."

,,Ano, vím. Jenom se mi opravdu stýská." vydechnu a pevně stisknu v dlani vzpomínku v podobě vybledlé fotky.

,,Chtěl bych říct, že Tě chápu ale -"

Položím prst na jeho pevné rty a umlčím ho. ,,Nic neříkej." sednu si blíže k němu a prsty přejedu po jeho hrudi sledujíc látku bílé košile. ,,Jen mě zachraň. Zachraň mě tvými polibky." pohlédnu mu do očí kde spatřím chtíč, který jsem si tak dlouho přála spatřit. Přejedu si jazykem po zubech.

Vášnivě se usměje a tím odhalí své smrtící špičáky. ,,Může to skončit tragédií." dotkne se mé klíční kosti a dá mi letmý polibek na krk.

,,Tragédii já ráda."

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat