90.

110 6 0
                                    

On.

Cítím jak mě opět začíná pohlcovat temnota uvnitř mě.

Zaostřím na své dlaně skrz které mi začíná prosvítat černá krev což neznačí vůbec nic dobrého. Cítím jak se začínám třást pod náporem jiné a silnější energie než jsem já sám. Vím, že dříve nebo později mě opět pohltí a já tomu nebudu moct nijak zabránit. Opět ztratím spoustu věcí a lidí, kteří s semnou drželi. Ztratím to na čem mi začíná záležet nebo záleželo a já nejsem vůbec připraven. Skrývám v sobě tolik tajemství, pocitů a nevyřčených slov, které jsem stihl nastřádat za několik set let a už je nikomu nestihnu všechny říct. Opět se ze mě stane prázdná schránka která nebude mít možnost nápravy.

Má vůbec cenu se v mém životě o něco snažit? Vždy, když jsem opustil svou bezpečnou "schránku" ve které jsem všechny od sebe odháněl se mi vrátilo tisíckrát ale tou horší cestou. Tím mě tedy pořád uchvacuje Agony svou oddaností a věrností jakou mi každý den projevuje. Je mnou jistě posedlá a já chci i nechci vidět jak ji opět zklamu svým chováním.

Zadívám se skrz okno na Agony, která sedí s Chain na okraji bazénu za měsíčního svitu. Obě dvě se hlasitě smějí a jsou zcela uvolněné a šťastné. Dlouho jsem takovou chvilku nezažil ale od doby co mi do života vkročila tato žena jsem poznal to co nikdy za celou mou dobu existence. Je zvláštní jak někdo ještě do nedávna naprosto cizí dokáže změnit osobu během pár chvil. Samozřejmě musím uznat, že ona to semnou neměla vůbec lehké a určitě jsem se i já podepsal na ní a to i jiným způsobem než jenom tím, že jsem z ní udělal upírskou bestii jako jsem já sám.

Bohužel bestií jsem byl a bestií i zůstanu nadále. Dělá mi radost když mají lidé okolo mě strach a problémy. Je to v podstatě moje závislost. Chci vytvářet paniku, beznaděj a strach. Chci být ten zlý. Chci být ten, kdo má nad vším kontrolu a nikdo jiný to nesmí být.

,,Revengere?" ozve se zamnou jemný hlas Agony.

,,Ano?"

,,Přišel dopis."

,,A to jsi mi přišla oznámit jenom tohle? To by jsi se měla více snažit pokud mě chceš zaujmout." Pronesu podrážděně.

,,No přinesla jsem ti ho protože to s velkou pravděpodobností nebude jenom tak obyčejný dopis ..."

,,Proč si to tvoje chytrá hlavička myslí?" Otočím se čelem k ní a zvednu zvídavě obočí.

,,Protože je z Francie." Sykne naštvaně a dopis mi vrazí na hruď.

,,Z Francie říkáš?" Vykulím na ni oči a obálku roztrhnu během okamžiku. Po sto letech mám pocit, jako kdyby se mi napětím rozbušilo srdce které mi už dávno nefunguje.

___

Notre vieille connaissance, (náš starý známý)

doslechli jsme se pár velmi překvapivých zpráv ohledně Tvého života, který vedeš po dobu Naší nepřítomnosti.

Nejsme s pár věcmi zcela spokojeni a obáváme se jejich budoucích následků ke kterým mohou vést. Docela nás udivuje, že jsi porušil jedno zásadní pravidlo upírského života Revengere. Dříve jsi byl Ty ten, kdo dodržoval pravidla ale v nýže době jsi několikrát zhřešil a to jak víš, se neobejde bez trestu nebo odůvodnění. Proto Tě žádáme a Tvé dvě blízké osoby o brzké dostavení do Francie Našeho sídla.

Famille royale, (královská rodina)

Lemaîtreov.

___

,,No holky, pojedeme na náš první společný výlet." Podívám se na Chain a Agony, které mě pozorují bez mrknutí oka.

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat