13.

413 11 0
                                    

On.
,,Pane!" Co proboha zase chce. Otočím se v křesle směrem ke dveřím. Ale hned mě zaujme nehybně visící tělo Agony v rukách Honesta. Ihned se k nim přemístím a převezmu si ji.
,,Co se s ní stalo?" Položím ji na gauč. Je tak bledá.
,,Omdlela. Vypadá dehydrovaně a velmi podviživeně." Naráží na její velmi vystupující kosti. Otevřu šuplík s injekcemi.
,,Dej ji na kapačku." Syknu po něm a on udělá co rozkážu. Roztrhnu rukáv svého trika a sundám vršek od injekce uzpůsobené tak, aby probodla mou pokožku.
,,Co to děláte pane?" Osloví mě se zájmem Honest, když vykoná svou práci.
,,Potřebuje mou krev. " Vbodnu si do ruky injekci a rychle do ní vtáhnu mou černou krev.
,,Sundej vršek další injekční stříkačce." Vyhrnu Agony triko na břicho a vbodnu jí to do podbřišku.
,,Vtlač ji tam mou krev. " Vytrhnu mu čistou injekci z ruky a přejdu k zrcadlu. Zakloním hlavu a píchnu si ji do krku bez jediného mrknutí. Jemný pramínek krve mi začal stékat po ruce. Vyndám ji když uvidím, že je plná a zase ji pak bodnu Agony. Tentokrát do hrudi.
,,Pomůže to?" Zeptá se.
,,Doufám. " odvětím mu a vyndám ji injekci.
,,A co váš jed?"
,,Pokud krev nezabere. Dám jí jed." Odejdu k oknu a zapálím si cigaretu.

O dva dny později.

,,Pane. Probrala se." ,,Dej jí jídlo a pití. Musím jít teď pryč." Kývne na souhlas a odejde.

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat