,, Honem! Dejte jí anestezii! Vy mi podejte defibrilátor! Okamžitě!" Začne se dít neskutečný rozruch v pokoji dívky, která je už druhým měsícem v kómatu. Doktor má co dělat, aby stíhal všechno udělat a zachránil tak život mladé dívce a dítěti v ní. Každá sekunda rozhoduje o osudu těch dvou. V místnosti panuje zmatek a velká nervozita.
,,Doktore ztrácí se nám! Musíme resuscitovat!" Vyjekne jedna ze sestřiček a roztrhne ji nemocniční košili, aby mohli použít defibrilátor.
,,Nabít!" Křikne doktor a přiloží přístroj na hruď neskutečně podvyživené dívky. Tělo sebou trhne při náhlé energii.
,,Pořád nic!" Ozve se znovu sestřička, doktor nervózně vydechne.
,,Nabít!" Vpraví silný elektrický výboj do těla. ,,Je s námi!" vykřikne šťastně doktor. Odloží přístroj a poupraví si brýle na nose. ,,Anestezii má?" Zeptá se sestřiček.
,,Ano." Kývne na srozuměnou.
,,Musíme udělat císařský řez. Nevypadá to pro dítě ani matku dobře."
Všichni si rychle umývají desinfekcí pečlivě ruce a začnou si oblékat roušky a operační pláště.
,,Přichystejte vše pro dítě." Vezme si skalpel a zahájí operaci. ,,Dutina břišní vypadá špatně. Podejte mi gázu." Zamračí se doktor a utře přebytek krve.
,,Pane, pospěšte si." Popožene ho sestřička.
,,Připravte se, podám Vám dítě." Začne stékat doktorovi kapka potu po čele. Rozřízne poslední část, která ho dělí od dítěte a vytáhne jej ven.
Sestřička ho okamžitě převezme a začne jej silně masírovat, aby se nadechlo. ,,Notak, dýchej." Začne dítě plácat po zádech až nakonec začne nahlas plakat. Lehce se atmosféra uvolní ale teď musí zachránit ještě matku, která je na pokraji sil.
ČTEŠ
STUPID SHEEP
VampireLáska ke mně Tě natolik zaslepila, že jsi nebyla schopna vidět mou pravou tvář. Ty stupidní malá ovečko. Příběh je psán z pohledů dvou osob. Ze začátku jsou kapitoly kratší ale postupně se prodlužují.