On.
Odhodím desátý sáček s krví a až teď se cítím sytě. Bože, cítím se tak vychlustle. Opřu se pohodlně do křesla v mé pracovně. Stalo se opravdu výjimečně, když mě někdo zasáhl při akci. Jsem zvyklý na to, že jediný kdo je poškozen, jsou ti na které jsem byl poslán.
Z přemýšlení mě vytrhnul vyzvánějící telefon. ,,Ano?"
,,Ahoj kámo. Mám tady informace o Jasmin Alessandře Mc'Onel co chce koupit ten tvůj barák nebo co."
,,Dobrá. Tak říkej." Promnu si obličej nad náhlou bolestí hlavy.
,,Je to obchodní partnerka obchodní společnosti Groups. Vlastní tři butiky a jedno sídlo v New Jersey. Má dvacet osm let, je svobodná. Má otce, matku a sestru, kteří s ní pracují v Groups, takže nejspíš to bude rodinná firma a žádné záznamy v rejstříku nemá. Je dost slavná na sociálních sítích a už mám jenom to, že navštěvuje pouze drahé podniky a obchody."
,,Takže to je nějaká pipina,co má dost na kontě. "
,,Jop. Hele musíme se někdy sejít. Dlouho jsme se neviděli."
,,Jasně. Tak zatím čau." převrátím oči. To určitě...
Ona.
V tichosti jím svou snídani a přitom pozoruju východ slunce. Stále si přehrávám pohled na něj. Normální člověk by to, co se mu stalo nepřežil a on si tam sám úplně v pohodě zašíval rány. Zasměju hystericky nad tím vším,co jsem s ním už zažila.
,,Sbal si nějaké věci. Pojedeme do města." Ozve se zamnou ale tentokrát sebou ani necuknu.
,,Fajn."
,,Fajn a udělej něco se sebou, stavíme se někde na jídlo." Řekne rýpavou poznámku.
,,Kreténe."
,,Čůzo." Oplatí mi to hnusně a odejde.
Potřebuju se trochu odreagovat. Ale čím? Rozhlédnu se okolo sebe a zastavím se u plazmové televize. Určitě tam můžu pustit YouTube. Rychle tam dojdu a zapnu si tam The Relentless - Me Against The Devil. Hlasitost na maximum a začnu nahlas zpívat a tančit jako blázen.
...
You can try to describe me but you'll never define me
Try to grow my wings but he holds me down
Single file to bliss, how could I ever resist?
But when I turn to you I find heaven on the ground
...Skočím na sedačku a spadnu mezi všechny polštáře.
,,Nevěděl jsem, že máš ráda tenhle typ hudby." Zasměje ode dveří Revenger a přejde k televizi, aby ztlumil další písničku.
,,To je asi jediná věc co nevíš o mně, ne?" Řeknu hnusně a stoupnu si abych odešla.
,,Někdy ti můžu zazpívat mé písničky Agony. Jestli chceš." Překvapeně se na něj podívám.
,,Opravdu?"
,,Ano. Vím, že se ti líbilo když jsi mě slyšela a třeba něco o mně zjistíš." Prohrábne si vlasy a odejde pryč. Tak jo, tohle jsem opravdu nečekala.
ČTEŠ
STUPID SHEEP
VampireLáska ke mně Tě natolik zaslepila, že jsi nebyla schopna vidět mou pravou tvář. Ty stupidní malá ovečko. Příběh je psán z pohledů dvou osob. Ze začátku jsou kapitoly kratší ale postupně se prodlužují.