89.

114 6 0
                                    

Ona.

Všichni tři sedíme v tichosti na zřícenině hradu a pozorujeme tmavý les zalitý tmou noci. Je naprosté ticho, které nenarušuje absolutně nic. Zvířata v lese se bojí jakkoliv pohnout aby se neprozradila. Cítí totiž pach krvelačných predátorů ... nás.

Po oku sleduju Chain, která se skousnutým rtem dívá na své dlaně a u toho nervózně pohupuje nohama. Prozradila nám, že tu dobu co byla u Roderica se zamilovala do jednoho z jeho bodyguardů Rolanda. Trávila s ním její jediné chvilky klidu a volna což bylo pozdě v noci a i přesto jak moc byla unavená, chtěla být aspoň chvíli v jeho přítomnosti. U něj jí bylo dobře a necítila se sama jako celou tu dobu co tam byla. S ním měla pocit, že je v bezpečí i přesto, že ona byla hrozbou pro okolí. Když však Roderic zjistil, že se středobodem jejího světa stává Roland ihned ho nechal zastřelit a jí odtáhl ode všech pryč a z pokoje mohla vycházet z případě nouze a v doprovodu dalších bodyguardů.

,,Tak mě napadá ... proč jsi vlastně neutekla pryč, když jsi dokázala všechny přeprat bez sebemenších problémů?" Pohladím ji po havranních vlasech.

,,Roderic na mě měl 'páku'. Kdybych totiž utekla, poslal by na mě všechny z okolí. Měl u sebe video na kterém jsem já, když jsem ztratila kontrolu nad svou žízní a zabila několik jeho mužů." Podívá se na mě skelným pohledem. ,,Samozřejmě, že bych je přeprala ale to by se rozneslo ještě víc a nemohla jsem mít přece na svém krku několik vražd. Mnoho z nich by si mě mohlo natočit a rozeslat to dál. Nikdy bych v podstatě před nimi zcela neutekla. Pořád by mě to pronásledovalo." Dá si hlavu do dlaní. ,,Navíc existují přece Lemaîtreovi! Kdyby zjistili, že nějaká holka ohrožuje existenci upírů zabili by mě! Možná, že lidstvo má své teorie o upírech ale nikdy nesmí mít pravý důkaz!" Vstane a začne pochodovat po rozpadlých základních kamenech zdi. ,,Ikdyž nejsem sto procentní upírka a jsem půl na půl ..." Hodí na nás významný pohled, který radši ignoruju. ,, ...nijak by mi to nepomohlo."

,,Kdo jsou Lemaîtreovi?" Otočím se na Revengera, který uvolněně sedí na římse. Proč vím všechno poslední? Neměla bych náhodou já svou dceru poučovat o životě?

,,Lemaîtreovi jsou královská rodina, která sídlí ve Francii už po mnoho staletí." Podívá se na mě a ušklíbne se, když si všimne jak jsem se pod jeho pohledem napnula. ,,Jsou to nejstarší upíři na světě. Dnes je jich dohromady pět ale ještě donedávna jich bylo šest. Jsou to dvě ženy Monique, Xavièra a tři muži Phillippe, Pierre a Zailor."

,,Proč zrovna oni jsou v královské rodině?" Zamračím se. Je toho jaksi moc. Královská upírská rodina? Ve Francii?

,,Je to jednoduché. Jsou nejstarší ze všech upírů, takže mají zkušenosti a cenné vědomosti ale také mají jisté výhody, co se týče jejich schopností." Sedne si blíže ke mně a mezi prsty si vezme pramen mých vlnitých vlasů. ,,Nikdo je nikdy nedokázal přemoct. Vždy zvítězili oni bez sebemenších problémů." Řekne blízko mého ucha čímž mi zapříčiní husí kůži po celém těle.

,,Roderic mi řekl, že toho šestého člena zná osobně ale nejsem si jistá jestli bych mu to měla věřit." Ozve se Chain.

,,Takže je stále šestý naživu?" Nenechám si otázku pro sebe a se zájmem se kouknu po obou.

,,Ano je ale kde je teď nikdy netuší." Odpoví mi Chain ale radši hned ztichne když si všimne podivného postoje otce.

,,Lhal." Odsekne Revenger a podívá se na nás přísným pohledem. ,,Jemu se absolutně nedá věřit. To jsme se už několikrát přesvědčili." Vstane a rozejde se pryč.

,,Kam jdeš?!" Vyskočím hned na nohy a rozeběhnu se za ním.

,,Domů." Odpoví prostě a já si nejsem jista zda tam jsme obě dvě vítány. Chová se vůči mě víc divněji než normálně ale s Chain má podle mě čím dál více lepší vztah.

STUPID SHEEPKde žijí příběhy. Začni objevovat