10

701 63 8
                                    

Те беше прегръдките на този Хоби.

Чонгкук седеше пред вратата, гледайки ги.

Хоби имаше почти на всякъде татуировки, който да си признае бяха доста яки. На лявата имаше повече. Може да се види големият дракон, който се увиваше около цялата му ръка. Тъй като носеше къси шорти, можеше да се види татуса на чаша вино с роза.

След като се пуснаха от прегръдката, Те изтича до Кук и го дръпна към него.

"Хоби, Куки. Куки, Хоби! "

Кук погледа Хоби, който погледна с вдигната вежда другия.

"Ти си тоя смешник дето се бутна в мен ония ден. Нямаше как да забравя това тъпо лице. "

"Хоби, не обиждай бъдещият ми съпруг! "

"Чакай, какво?! " Шашна се Кук.

"Значи ще ме зарежеш заради него? " Обади се Хоби.

"Зарежа? Та ние никога не сме били заедно! Хоби, това че ти позволявам да ме чукаш не се нарича връзка. Ние сме приятели с привилегии, нищо повече. "

След като чу това, Хоби сви юмруци, но после ги отпусна, вдишвайки тежко.

"Значи, като ми казваше че ме обичаш-"

"Казах, че обичам патката ти, не теб. "

Кук не се сдържа и се измя малко.

"Смешно ли ти е, миндил?" Каза ядосания Хоби, който извади нож от джоба си.

Те веднага реагира и взе ножа.

"Няма да нараняваш играчката ми! "

"Значи това било, играчка. За това и мен ме използваше, нали? Знаеш ли какво си ти? Да, ти си курва. Само искаш някой да ти го тури в дупката и вече ти става роб, докато не го изхвърлиш! Колко време търчах подир гъза ти, а? Смятай! Някой ден ти казвам, че ще съжаляваш и то-"

Техьонг заби ножа в рамото му.

"Млъкни! Млъкни! Мислях че си различен! Ти си същия като Agust D, същият! " Те не спираше да крещи.

Накрая Кук го прегърна отзад и го дръпна далеч от Хоби.

"Шъш, успокой се, дишай. "

Те го послуша и вдиша дълбоко и после издиша.

"Хайде да се прибираме, за сега нямаме работа тук. А и ти обещах ядене. "

Те кимна и влезе в колата.

He Is Sweet But Psycho/ VkookWhere stories live. Discover now