*9*

533 48 1
                                    

Техьонг се прибва у тях и видя спящата си сестра и ядосания си баща.

"Къде беше ти?! Знаеш ли колко време те нямаше?! Цели-"

"Да, нямаше ме седмицата, разбрах! "

"Не ми дръж такъв тон! "

"Защо викате? " Попита Лени.

"Нищо, лягай да спиш! " Изкрещя бащата.

"Няма да и викаш така! "

"Ти кой си, че да ми казваш как да възпитавам децата си?! "

"Неин брат! Няма да ти позволя да нараниш сестра ми! "

Мъжа стана и счупи стъклена бутилка. Той се опита да наръга Техьонг, но той извади пистолет, който не знаеше че има. Сигурно е взел  суичъра на някой от момчетата.

"Пусни това веднага! "

"Ти пусни бутилката! "

Мъжа се приближи, но Те го застреля. Не знаеше защо, но инстинктите му действаха.

"Татко!? "

Бащата се хвана за кървящия си корем и падна да леглото.

Техьонг почна да се хили и пусна пистолета и взе ножа от плота.

Той почна да забива ножа в всяко кътче на тялото му, смееки се истерично.

"Техьонг?! Какво правиш!? Престани, плашиш ме!? " Лени св опита да спре брат си, но той се обърна и без да иска и одраска бузата.

"Лени! Боже господи, не исках да те нараня! Много съжалявам! "

"Махни се от мен! Ти си болен! Психопат! Как можа да убиеш Татко?! Мразя те! "

"Лени, той ни торможеше! Тези 5 години, той ни изтезаваше! Не разбираш ли-"

"Не искам да те виждам повече! Ти не си ми брат и никога няма да си! "

Лени изтича до домашния телефон и набра полицията.

След като съобщи за станалото, Техьонг беше арестуван за убийство. Беше изпратен в лудницата.

Там той полудя още повече и сега се държи като дете, но вътрешно той си беше обикновения и забавен Техьонг, който момчетата обикнаха.



Междувременно...


He Is Sweet But Psycho/ VkookМесто, где живут истории. Откройте их для себя