Непознатият довлече Техьонг до някаква изоставена сграда.
През цялото време, Те удряше гърба му с юмруци.
Непознатият взеле в сградата, пускайки Те от гърба си.
"Къде сме? Защо ме довлече до тук?! "
"Успокой се, няма нищо да ти правя. За сега, но просто си ми интересен и искам да се упознаем. " Каза той, дърпайки си стол, за да седне.
"Седни. Искаш ли нещо за пиене? Бира, вода? "
"Вода моля. "
Другия се протегна и взе шише със студена вода.
"Как се казваш? " Го попита.
"Няма да ти кажа, ако ми кажеш ти. "
"Може да ми викаш J-Hope. "
"Това името, което майка ти ти е дала? "
"Не, това ми е прякора. Мислиш, че ще си кажа истинското име на непознат? "
"Кой го казва? Та ти ме отвлече! "
"Туше."
Изведнъж стана неловко, докато Те не го прекрати.
"Техьонг."
"Хъм?"
"Казвам се Техьонг. "
"Дори името ти звучи секси. " Каза j-Hope, отивайки от бирата си.
"Какво по милите господи става тук? "
Двамата се обърнаха и видяха не толкова ниско момче, което беше русо и имаше пиърсинг на устата.
"А, D. Просто си говорех с новия си приятел."
"Виждам. Не ме интересува това, интересува ме, че ми пиеш от бирата, шишмирик! "
Момчето се доближи и грабна бирата от ръцете му. Той седна и отпи от кенчето."Как се казваш, сладък? "
"Казва се-"
"Не питах теб, лишпер. Питах него. "
"Техьонг."
"Agust D , все ми е тая ако ме наричаш само D или Agust. "
"Добре."
"Много сте тихи там, какво е-охооо, кой е този? "
"Я си яж гъза, той е мой. " Каза Hope, целейки го с пуканки.
"Братя сме, ще делим. "
"Няма да деля нищо с теб, чикиец. "
Другия се подсмихна и тръгна да го удря, но Hope стана и почна да го бие. Така двамата се биха по средата на стаята.
"Тъпаци. Та, Те- както се казваше там, къде те намери тоя. " Попита D, отивайки от бирата. После я остави на масата.
"Прибирах се към вкъщи, докато не се блъснах в него. Той ме заговори, после ей така от нищото ме вдигна и ме довлече тук. "
"Аха. Споко, той само ще те пораспита и ще те пусне. Познавам го, ако искаше да те изнасили, досега да го е направил. Да ти кажа не ми пука какво ще стане в теб, просто не се меси в мойта работа и сме чисти. "
Техьонг преглътна и остана тих. Разбира се, че няма да му пука. Та той се запозна с него преди няколко минути. "
След време, двамата спряха с боя и седнаха обратно.
"Ох, изморих се! " Каза J-Hope, взимайки кенчето.
"Але, бягай от бирата бе! " Изкрещя се Agust D и го удари по врата.
Двамата братя почнаха да се смеят, а D седеше със същото изражение, студено и везчувствено.
Тримата бяха толкова странни и интересни.
На Техьонг му се искаше да ги опознае повече.
×💙×
YOU ARE READING
He Is Sweet But Psycho/ Vkook
FanfictionКим Техьонг е изпратен в лудницата, защото убил някой. След смърта на човека, той изпадна в лудост и започна да се смее истерично и продължаваше да забива ножа си в мъртвото тяло. Чон Чонгкук е полицай, който бе изпратен да гледа психично болен чов...