'1'-2

426 36 0
                                    


Това вече е същинската част на историята, така че тук ще е малко по-различно от останалите глави.

Полицаите прибраха Техьонг в патрулката и го караха към лудницата.

Те се изплю в колата и почна да си псува под носа. Искаше да счупи прозореца и да избяга.

Патрулката пристигна и полицаите хванаха Техьонг за раменете и го бутаха да влезе в зградата.

Като влезнаха видяха хора, който наистина са изперкали.

Имаше хора, който се смееха на неработещ телевизор или хора, който си удряха главата в стената.

Те ги гледаше и се чудеше защо е тук, а не в затвора. Поне там ще са по-нормални.

"Какво си се загледал там, мухльо? " Попита един от полицаите и го дръпна към рецепцията.

"Това е Ким Техьонг. Убиец психопат. Досието му е тук. Ще дойдем да го вземем след година, две. Ако е чист ще го пуснем, но ако убие или направи нещо незаконно, ние ще го затворим в затвора. " Полицая подаде досието и рецепционеската взе Те.

"Само да му свалите белезниците. " Каза тя.

Полицаите ги махнаха и жената взе Техьонг, и го заведе в някакъв коридор.

"Тук ще е твоята стая. Вчера са хванали някакъв също като теб. Убил човек, като му преряза гърлото. " Каза жената и отвори вратата.

Бутна Техьонг вътре и затвори вратата.

Те огледа стаята си и видя, че има от тези дрехи, който откачалките носеха.

Имаше легло на два етажа и някой спеше там горе.

Те се преоблече и легна на долното легло.

"И ти ли си в тази лудница? " Попита непознатия.

"Да, тъпи ченгета. Да бяха ме завели в затвора от колкото тук. "

Непознатия се изправи и наведе глава под леглото.

Те се изненада, като разбра кой е всъщност.

"Хоби? "

"Те! " Каза той и падна от леглото.

He Is Sweet But Psycho/ Vkookحيث تعيش القصص. اكتشف الآن