Момчетата минаваха през метало детектора.
Беше ред на Техьонг и когато мина, машината забибитка.
Охраната почна да го претърсва и намери електрошок.
"Те, нали ти казах да не взимаш това? Поне не си взел зарядното. " Каза Чонгкук и мина през детектора и при него бибитна.
Охраната намери зарядно зад гърба му.
"Ти базиран ли се? " Кук веднага погледна Те, който се усмихваше глупаво. "Кога успя да ми го сложиш зад гърба? "
"Когато спеше. "
Охраната остави нещата на масата зад тях и продължи.
"Видя ли, сега вече го няма. Ако беше го оставил у нас, нямаше да ти го конфискуват. " Каза Чонгкук и тръгна да си вземе багажа.
Те се усмихна самодоволно. И знаеше как да си вземе играчката обратно.
Момчета се качиха на самолета и заеха местата си. Бяха 2 класа.
Стюардесите минаваха и оставяха по вода и солети на човек.
Тяхните рокли бяха много къси и едва покриваха бедрата им.
"Престани да гледаш! " Каза Техьонг и плясна с ръка бедрото на Чонгкук.
"Какво? Аз не гледам нещо. "
"Ме се прави, че не виждам на къде очите ти сочат. " Този път Те го пляпна по-силно и остави отпечатък на бедрото му.
Кук стигна зъби, защото това заболя доста.
"Другия път ще е по-силно и ще ти направя синини, оформени като ръката ми, за да заппмниш кой трябва да гледаш. "
"Добре, няма да гледам, ще си затворя очите и готово. " Чонгкук си затвори очите.
"И по-добре. "
"Ето го, Хавай! " Каза Хоби и почна да тича по пясъка.
"Чакай, идвам! " Каза Джимин и почна да тича с него към хотела.
"Къде са ви баражите момчета? " Попита Юнги и погледна Джаксън и Бекхьонг.
"О, ние от отдавна ги оставихме в хотела. Имаме познати тук, който ни ги оставиха. Ако искате, ще се обадя да вземат и вашите? " Предложи Бек.
Юнги кимна.
Джаксън извади телефона си и набра някакъв номер.
CITEȘTI
He Is Sweet But Psycho/ Vkook
FanfictionКим Техьонг е изпратен в лудницата, защото убил някой. След смърта на човека, той изпадна в лудост и започна да се смее истерично и продължаваше да забива ножа си в мъртвото тяло. Чон Чонгкук е полицай, който бе изпратен да гледа психично болен чов...